//

Problemen met iBrickr

Problemen met iBrickr discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hey allemaal ik zat gister wat apps te proberen met de iBrickr (via browse) en ik had die SummerBoard v2.11 al geinstalleerd enzo. ik zag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-10-07, 07:16
Alataby's schermafbeelding
Alataby Alataby is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 15
Unhappy Problemen met iBrickr

hey allemaal

ik zat gister wat apps te proberen met de iBrickr (via browse) en ik had die SummerBoard v2.11 al geinstalleerd enzo. ik zag SummerBoard 1.1.1 valpha ook in de lijst ik dacht ik test ie misschien heeft het andere instellingen. ik had hiervoor trouwens veel apps al erop gezet alles liep heel mooi. maar nadat ik dus die SummerBoard 1.1.1 valpha ging installeren.. de iphone moest soft-restarten.. daarna begon de iphone heel raar te doen steeds kreeg ik van die ronddraaiende icoontje maar nu doet ie dat niet meer... de probleem is dat ik met iBrickr niks meer kan (un)installeren. ibrickr zeg dat de installatie voltooid is en de iphone gaat soft-restarten.. maar dat gebeurt eigenlijk niet.. en als ik apps wil verwijderem dan kan dat ook niet. en ik merkte ook toen ik die SummerBoard 1.1.1 valpha ging installeren dat de icoontje waren verplaatst. niet van de dock maar alleen die van de main-display ~

wat kan ik eraan doen?

alvast zeer bedankt voor alle reacties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-07, 11:01
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Alataby, probeer even je telefoon te resetten door de sleep/wake button en de home button ingedrukt te houden tot het zilveren Apple logo verschijnt. Start voor alle zekerheid je pc ook even opnieuw op. Hierna weer aankoppelen, en kijken of iBrickr nu wel de mogelijkheid geeft om te déinstalleren.

Wanneer deze het toch niet doet, dan zul je moeten restoren..
  #3  
Oud 16-10-07, 14:58
Alataby's schermafbeelding
Alataby Alataby is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 15
Standaard

dank je wel voor je reactie Freek.

ik heb geprobeerd de iphone te resetten en computer opnieuw te starten maar geen effect

en met restoren bedoel je gewoon updaten naar v1.1.1? ik heb zelf een telefoon van de GSMTrack.nl van een paar dagen terug alles stond bij ingesteld enzo. Stond ook groot op papier bij dat ik beter niet kan updaten anders kan ik m niet meer gebruiken (telfoort abbo erbij gekregen)...

als ik toch restore en m probeer weer te downgraden dan weer al dat gedoe kan ik weer instellen zodat alles weer werkt?

zo ja, zou je misschien een link kunnen zetten met een step-by-stem guide ofzo? omdat ik echt nieuwe ben met de iphone :$

alvast zeer bedankt
  #4  
Oud 18-10-07, 20:04
Johannn Johannn is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 73
Standaard

ik heb ook problemen met ibrickr!!!

Gister dus bezig geweest met jailbreaken, en was allemaal goed gedaan.
Alleen is er toen daarna met Appinsl. iets fout gegaan, waardoor ik hem heb moeten herstellen!!

Nu wil ik dus weer opnieuwe beginnen met jailbreaken met Ibrickr, maar nu kan Ibrickr mn Iphone niet meer vinden!! Terwijl hij wel gewoon verbonden is!!

Ik heb het al verschillende keren geprobeerd, anders USB enz enz..

maar hij blijft het niet vinden..

wat nu???
  #5  
Oud 22-10-07, 17:53
ilya ilya is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 85
Standaard

ik heb min of meer hetzelfde, de oude versie van ibrickr vind mijn iphone wel maar de nieuwere versies 9 en hoger dus niet

ook wil de oude ibrickr na installatie van iets niet terug gaan naar het main menu
heel *** allemaal
  #6  
Oud 22-10-07, 21:16
Alataby's schermafbeelding
Alataby Alataby is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 15
Standaard

ik heb idd deze discussie verlaten zonder erbij te zetten wat ik heb gedaan voor me iPhone.

voor ik je vertel wat ik heb gedaan probeer m ff te resetten door de home en de sleep/wake knop in te houden tot je de silvere apple scherm ziet. als dat niet werkt probeer dan wat ik heb gedaan.

ik heb dus me hele iphone gerestored! helemaal tot een nieuwe 1.0.2 iPhone. Heel gelukkig kort voor ik m heb verpest had ik m gesyncd met iTunes dus alle instellingen had ik nog erop (niet dat dat veel werk is eignlijk maja).

Wat je moet doen is de restore file van (1.0.2) van apple dle (er is een complete handleiding ergens op deze forums) dan gewoon ff unlocken etc etc, dan kan je m waarschijnlijk gewoon weer gebruiken.

hou in de gaten dat alles wat je nu op je telefoon hebt kwijt gaat raken. maar ik dacht zelf liever een werkend iphone dan een iphone met mijn instellingen en muziek die het half gaar doet.

maja het is nu gewoon de tijd dat je gaat experimenteren.. ff paar keer slopen, fixen (leren hoe het moet) dan heb je genoeg (nadat je alles hebt uitgesprobeerd) zo leer je ook. Weet dat je m altijd aan het werk kan krijgen dus geen zorgen. alleen je moet goed op deze forums zoeken want je hebt hier namelijk overaal een antwoord op

succes
  #7  
Oud 23-10-07, 00:38
ilya ilya is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 85
Standaard

ja, het punt is dat ik weer in een andere topic heb gelezen dat je je iphone maar 5 keer kan unlocken
dat zit mij een beetje dwars :S
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met ibrickr ugene Archief 6 24-05-08 11:00
Ibrickr werkt niet met 1.1.4? kalee Unlock [archief] 15 27-04-08 20:55
wiNstaller en iBrickr met iTunes 7.6 Fresh iTunes 1 26-01-08 10:01
Windows: iBrickr problemen timmeh Desktop-applicaties 3 24-10-07 20:43
Probleem met ibrickr 0.91 ugene Archief 4 20-10-07 23:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:53.