hoe kom ik via mijn pc in mijn ipone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vraag is hoe ik via deze computer in mijn harde schijf van me iphone kan komen ??wat ik dan allemaal moet doen . en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Mijn vraag is hoe ik via deze computer in mijn harde schijf van me iphone kan komen ??wat ik dan allemaal moet doen .
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() Een mgl. link (weet niet meer zeker of dit het em is) is hxxp://www.free-codecs.com/iPhone_PC_Suite_download.htm enne wel even de 2 x-en in begin vervangen door t's. |
|
||||
|
||||
![]() Gebruik de wiki/handleidingen en de zoekfunctie.. Dit is echt al uitgebreid uitgelegd.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe krijg ik mijn filmpjes en foto's over op mijn computer? | patriciavandun | Muziek, foto & video | 1 | 12-02-11 19:18 |
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? | Mischa84 | Archief | 1 | 02-09-09 08:12 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 13:25 |
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten | michel1984 | Archief | 1 | 20-02-08 12:34 |
mijn nieuwe Ipone gaat niet meer aan | sital | Archief | 4 | 19-02-08 23:42 |
|
|