//

Volgorde van toepassen

Volgorde van toepassen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb net een iPhone en kan er natuurlijk nog niets mee doen. Wat ik me nu afvraag: ik vind overal tutorials met daarin ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-03-08, 23:31
arne89 arne89 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 8
Standaard Volgorde van toepassen

Hoi,
Ik heb net een iPhone en kan er natuurlijk nog niets mee doen. Wat ik me nu afvraag: ik vind overal tutorials met daarin hoe ik de iphone kan unlocken e.d. (Ik doel nu op ZiPhone), maar nooit zegt men me of ik de sim van AT&T er moet laten insteken tijdens het unlocken of ik der al direct mijn gewone sim moet insteken voor ik op de unlockknop druk, of maakt dat niets uit?
Is ziphone trouwens de beste oplossing?
Hartelijk dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-03-08, 23:39
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Het staat vast wel ergens maar hier het antwoord je kan at&t erin laten maar is geen noodzaak je eigen sim kan ook

Slotje erop
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
volgorde van de apps op de iPhone emence iPhone Apps 1 18-05-11 12:38
Hoe kan ik de volgorde van (mail) accounts aanpassen? XIII iPhone algemeen 3 06-04-11 13:20
beltonen toepassen spike-1979 Ringtones en Wallpapers 1 29-09-09 17:26
Volgorde van bestelling iPhone 3GS rem4rk4ble Odido (T-Mobile) 12 24-06-09 17:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:05.