iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   installer verwijderen.. hoe?? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/9748-installer-verwijderen.html)

rikss 21-03-08 03:09

installer verwijderen.. hoe??
 
zie titel...

kan iemand mij helpen..

**** zooi.... ik word gek.. me iphone loopt regematig vast... hoe restore ik het... en zet ik er nieuw software op.. dus van unlock tot jailbreak..
en kan je ook eerst unlocken en later jailbreak doen?

niemand helpt... (vorige topic) alleen in grote lijnen..
maar wil specifiek weten waar ik op moet letten etc....

weet alleen dat er nu 1.1.4. op zit en dat hij unlocked en gejailbreaked is...


ik heb zoiezo als 30x gelezen hoe het moet.. maar ik wil een duidelijke uitleg AUB...

ik heb nog een nokia n81 en die heb ik bijna verkocht dus wil 1st weten of me nieuwe iphone niet stuk is...
maar volgens mij is het gewoon een software foutje...

groetjes

Fresh 21-03-08 03:26

Waarom de Installer verwijderen? Ben je er verslaafd aan of zo? Gewoon wiebelen met de icoontje en de Installer naar pagina 2 verplaatsen. Daarna nooit meer naar pagina 2 van je springboard gaan.

De Installer "an sich" kan geen kwaad, hoor. De inhoud soms wel...

rikss 21-03-08 03:46

heb er hooguit 3 games mee gedownload.. dat is alles... maar dit schiet niet op.. moet hem ook weer 5x resetten wil me iphone weer eens aan gaan.. ik vind het erg vervelend worden nu aangezien ik hem nog maar een week heb..

en heb tot nu toe kunnen constanteren...

de telefoon loopt zegmaar vast... eerst bij het unlocken.. dan reset ik hem.. met mode en aan/uit knop... dan wil hij niet opstarten en doe ik het nog 3 maal ofzo.. toen deed hij het weer.. en deed het toen 5 dagen super.. dus ik dacht helemaal VET.. en dat hij weer 100% was... en nu gebeurd t dus weer en heb ik er genoeg van en probeer hem nu weer aan te krijgen en wil hem dan restoren en shit.. maar ik snap dat gewoon niet en wil eigenlijk beetje hulp hebben...en hopen dat dan alles verholpen is en anders ben ik ZUUR... en heb ik 400 betaald voor een iphone die dus stuk is en word dan genaaid door mensen waar ik zelf bij sta.. daa baal ik dan van......... groetjes.... en als iemand nou stap voor stap uitlegt dat restoren ben ik super gelukkig..... ik voel me nu gewoon ***

Fresh 21-03-08 03:49

Programma's in de installer zijn NOOIT van Apple. Wat het ook is, zelfs aan het onschuldigste spelletje kleeft het gevaar om je iPhone te bricken!

Fresh 21-03-08 04:04

Ik heb hier nu trouwens net zo'n "brick" als jij...
Gelukkig is het niet mijn iPhone, maar ZUUR is het wel.
Waar blijft iLiberty+?

rikss 21-03-08 04:07

freshhh wat bedoel je met zo'n brick als jij?? en iliberty+???

ik hoor het graag... zo krijg ik kennis van zaken...

grtzzz

Fresh 21-03-08 04:12

Hij is nu gejailbreakt in 1.1.4, maar ik krijg de baseband (modem firmware) maar niet terug. Ik ben het nu even zat, ik ga naar bed.

rikss 21-03-08 04:20

ja maar dat vastlopen scheen hij al voor dat ik iets gedownload had al voor te komen... ik moet hem gewoon restorenn maar ik heb al ziphone gedownload...
maar moet weten wat ik nou moet doen..

iphone aansluiten aan itunes en dan herstellen???

dan unlocken?

en dan jailbreaken??

grtzz

pascalletje 21-03-08 09:53

Als je hem goed wil restoren met je hem in dfu mode zetten en dan restoren met itunes. dfu mode kom je in door de aan/uit knop en de home button tegelijk in te drukken en vast te houden, dan na ongeveer 10 seconden de aan/uit knop loslaten, maar de home button vasthouden. Je scherm zal dan zwart blijven, maar itunes herkent hem wel. Dan gewoon herstellen klikken, en hij hersteld hem naar 1.1.4. Dan vervolgens ziphone of iplus oid gebruiken om hem te jailbreaken/activeren/unlocken.
Daarna zou ik niet teveel installeren, dan weet je tenminste of het hardware of software is.
Suc6.

rikss 21-03-08 11:17

bedankt pascal.. en nog 1 vraag! als ik ziphone heb gedownload... moest ik ergens op letten toch? en hoe werkt het precies.. moet ik dat via itunes doen? dat bestand?

mvg

ControlSje 21-03-08 12:59

Kijk eens https://forum.iculture.nl/f59/i...s-ziphone.html

rikss 21-03-08 13:03

waarom 1.1.3?

Grample 21-03-08 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikss (Bericht 85273)
bedankt pascal.. en nog 1 vraag! als ik ziphone heb gedownload... moest ik ergens op letten toch? en hoe werkt het precies.. moet ik dat via itunes doen? dat bestand?

mvg

Wat je moet doen is even een hier een kijkje nemen.

Het hier niet de bedoeling om meteen en topic te openen en om hulp te gaan roepen terwijl al je vragen al 100x beantwoord zijn in andere threads die je kan vinden door de zoekfunctie te gebruiken.

En ook deze gaat op slot.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:19.