//

iTunes : iPod + iPhone

iTunes : iPod + iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iPhone liefhebbers Ik ben nieuw hier, heb net een iPhone in ontvangst genomen, en het lijkt me een superding Ik heb echter wel wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-03-08, 19:35
Cayenne Cayenne is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard iTunes : iPod + iPhone

Dag iPhone liefhebbers

Ik ben nieuw hier, heb net een iPhone in ontvangst genomen, en het lijkt me een superding

Ik heb echter wel wat difficulties met het syncen.

Ik heb ook een iPod video van 80gig die gesynced wordt via iTunes.
Als ik nu de iPhone ook aansluit op iTunes, dan zie ik inderdaad 2 apparaten (als ze tegelijk aanliggen).

Op m'n Ipod staan nu momenteel een 5800 liedjes, dus dat kan allemaal niet op m'n iPhone, maar ik krijg er echter helemaal niets op Hij zet geen muziek over

Ik kan ook niets verslepen naar m'n iPhone

Wat doe ik verkeerd!?!

Groetjes
Tommy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-03-08, 23:45
marlboro marlboro is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk bericht
Dag iPhone liefhebbers

Ik ben nieuw hier, heb net een iPhone in ontvangst genomen, en het lijkt me een superding

Ik heb echter wel wat difficulties met het syncen.

Ik heb ook een iPod video van 80gig die gesynced wordt via iTunes.
Als ik nu de iPhone ook aansluit op iTunes, dan zie ik inderdaad 2 apparaten (als ze tegelijk aanliggen).

Op m'n Ipod staan nu momenteel een 5800 liedjes, dus dat kan allemaal niet op m'n iPhone, maar ik krijg er echter helemaal niets op Hij zet geen muziek over

Ik kan ook niets verslepen naar m'n iPhone

Wat doe ik verkeerd!?!

Groetjes
Tommy
Ik zet altijd mijn liedjes in een zelf gemaakte lijst en noem bv deze lijst schumi.Dan als ik muziek opzet op itunes of koop dan sleep ik deze naar die lijst allemaal en als je dit dan wil synchroniseren naar je iphone dan klik je op dat icoontje van je iphone en dan bovenaan zie je verschillende opties om aan te vinken zoals muziek en video ect....Bij muziek klik je je lijst aan waar je je muziek hebt ingezet en als je dat hebt gedaan rechts onderaan op toepassen of synchroniseren klikken of blijven klikken en dan zal het beginnen synchroniseren,nergens aankomen dan en alst gedaan is zal je zien op je iphone bij muziek je liedjes erin staan.
Heel simpel allemaal .

Wat ik wel altijd tegen kom is dat als ik bv nadien opnieuw iets wil bij synchroniseren en ik doe dat andere weg die ik heb aangevinkt ofzo dan staan al die andere zaken er niet meer op op mijn iphone.
Het is dus voorzover ik weet aangeraden om dus altijd alles te laten aanstaan/aangevinkt staan als je altijd alles op je iphone wil behouden telkens je synchroniseert.

Beetje moeilijk om uit te leggen maar je zal uit eigen ervaring uiteindelijk wel merken hoe het zit .

ps;van die liedjes die je hebt vanop je andere toestel;is dat dan niet mogelijk om deze in een lijst te steken?Moet toch mogelijk zijn?Door dacht ik eerst te converteren ofzo alst anders niet gaat en dan dus slepen naar je lijstje die je hebt gemaakt?
Moet zeker lukken.
(Noemt dacht ik nieuwe afspeellijst maken).

Kan goed zijn dat er makkelijkere manieren zijn maar zo ga ik te werk en dat lukt toch altijd.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Muziek van itunes naar Ipod of Itunes library NoWayOut iTunes 0 01-03-11 18:56
ipod en iphone op 1 itunes befske iTunes 5 28-03-10 21:48
Windows: iPod + Iphone op Itunes toppiedus iTunes 0 13-12-09 10:36
Windows: Itunes --> Ipod naar Iphone Gwen1987 iTunes 3 25-09-09 11:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:23.