//

iPhone 'smokkelen'? Heeft iemand ervaring?

iPhone 'smokkelen'? Heeft iemand ervaring? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Mijn broer zit momenteel in New York, en heeft voor zichzelf en voor mij een iPhone gekocht. Nu SMS-t hij mij net met de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-03-08, 21:57
w.d's schermafbeelding
w.d w.d is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard iPhone 'smokkelen'? Heeft iemand ervaring?

Goedenavond,

Mijn broer zit momenteel in New York, en heeft voor zichzelf en voor mij een iPhone gekocht. Nu SMS-t hij mij net met de vraag hoe hij die iPhone makkelijk door de Nederlandse douane kan krijgen.
Als je 'betrapt' wordt kost het je aardig wat eurootjes heb ik begrepen.
M'n broer had zelf bedacht om de verpakking achter te laten en de iPhones los in de bagage te stoppen.
Heeft iemand tips/ideeën? Hoe groot is de kans dat je 'gepakt' wordt door de douane?
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-03-08, 22:01
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door w.d Bekijk bericht
Goedenavond,
Mijn broer zit momenteel in New York, en heeft voor zichzelf en voor mij een iPhone gekocht. Nu SMS-t hij mij net met de vraag hoe hij die iPhone makkelijk door de Nederlandse douane kan krijgen.
Als je 'betrapt' wordt kost het je aardig wat eurootjes heb ik begrepen.
M'n broer had zelf bedacht om de verpakking achter te laten en de iPhones los in de bagage te stoppen.
Heeft iemand tips/ideeën? Hoe groot is de kans dat je 'gepakt' wordt door de douane?
Alvast bedankt!
Als iemand dat met enige redelijke zekerheid zou kunnen vertellen dan zou hij vast niet zo dom zijn om dat hier te vertellen.

Het halve forum is zo'n gevuld met dit onderwerp!
  #3  
Oud 22-03-08, 22:18
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Zoals forum.bericht zegt, dit onderwerp is al ontzetten vaak besproken.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heeft iemand ervaring met garantie in buitenland? thongpoon iPhone algemeen 2 27-08-10 11:27
Heeft iemand ervaring met dixcase.com Bastimans1 Koopinformatie Nederland 3 07-08-10 01:26
Heeft iemand ervaring met deze webshop? Burgmans Koopinformatie Nederland 3 26-04-10 18:00
Heeft iemand ervaring met cd-media Maes39 Koopinformatie Nederland 102 20-08-08 18:10
Heeft iemand ervaring met marketshop-online? -kriis Koopinformatie Nederland 11 09-01-08 23:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:22.