//

Ik ben te stom voor de iPhone

Ik ben te stom voor de iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben denk ik gewoon te stom voor de iPhone. iTunes met kunst en vliegwerk (in Windows) aan de praat gekregen. Ook synchronisatie lukt wonderlijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-03-08, 14:17
jeex jeex is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 17
Standaard Ik ben te stom voor de iPhone

Ik ben denk ik gewoon te stom voor de iPhone. iTunes met kunst en vliegwerk (in Windows) aan de praat gekregen. Ook synchronisatie lukt wonderlijk genoeg nu wel en ook WinSCP werken.

Map vol mp3'tjes toegevoegd aan iTunes in Windows. Althans, dat neem ik aan als ze in de Bibliotheek te zien en af te spelen zijn.

Maar dan de iPhone. Synchroniseren lukt soms. Meestal roept-ie Time out, of Schijf werd niet gevonden in de iPhone.

Via WinSCP uploaden lukt wel maar in de hele iPhone is daarna geen eigen muziek te vinden. Niet in iTunes, niet in de iPod. Sla ik iets over? Ben ik te dom voor dit ding? Wel heel veel reclame voor iTunes store en zo. De iPod blijft maar roepen: downloaden via iTunes.

In de iPhone worden in het pad
Code:
/var/mobile/Media/iTunes_Control
wel 49 mappen aangemaakt (F01, F02 ...), maar zonder muziek erin.

Laatst gewijzigd door jeex; 23-03-08 om 14:20.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-08, 17:38
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Kijk eens in het itunes forumgedeelte en stel andersdaar nog maar eens je vraag.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na Navigon Benelux ook Europa gekocht: is het stom om wederom te betalen voor in-apps sybian iPhone Navigatie 6 17-09-11 16:52
beltegoed app voor Ben fje131 iPhone Apps 7 22-07-11 09:42
Stom probleem: 3g of 3gs Jennimal iPhone algemeen 2 16-07-10 10:13
BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS vinnieblanco Overige providers Nederland 5 18-08-08 23:54
Windows: Te stom voor iTunes jeex iTunes 8 24-03-08 17:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:00.