//

iPhone vragen

iPhone vragen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, ik zag dat artikel in het brabants dagblad over de lage dollarkoers, en dat bracht me op het idee een iPhone uit Amerika te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-03-08, 09:45
asambasamba asambasamba is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Berkel-Enschot
Berichten: 25
Arrow iPhone vragen

hey,
ik zag dat artikel in het brabants dagblad over de lage dollarkoers, en dat bracht me op het idee een iPhone uit Amerika te halen. Ik ben echter een totale beginner wat dit onderwerp betreft, en ik heb een paar vragen hierover.
Sommige vragen zijn mss al wel beantwoord op dit forum, maar kun je me dan de link sturen of gewoon kort en duidelijk antwoord geven.

1.) Als je een iPhone in een amerikaanse apple store wilt kopen, vragen ze dan om je (amerikaanse) adres of creditcard? Zo ja, ben je dan de zak?
2.) Hoe groot is de kans dat je BTW en/of boete moet betalen bij de douane als je je bonnetje met de post naar huis stuurt en de verpakking weggooit, en als ze je fouilleren zegt dat je hem al eerder had gekocht en er al BTW over hebt betaald?
3.) Is iPlus een goede manier om je iphone te unlocken, en werkt die met alle firmware versies? Ik weet het niet helemaal zeker of het veilig is omdat er ook mensen zijn die zeggen dat je je iphone permanent kan downgraden...
4.) Als je een gehackte iphone hebt, kun je dan nog steeds nieuwe updates van apple downloaden, of kun je als importeur uit amerika niet genieten van eventuele nieuwe functies?
5.) Kan ik gewoon mijn eigen Vodafone prepay SIM-kaart erin doen als hij geunlocked is?

Laatst gewijzigd door asambasamba; 24-03-08 om 09:45. Reden: typfout
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-03-08, 10:02
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

hier ga je al veel antwoorden vinden
iPhone FAQ » Artikel » iPhoneclub.nl
en met de zoekfunctie en in de wiki kijken vind je zeker alles wat jij wil weten
__________________
at your service
  #3  
Oud 24-03-08, 10:25
asambasamba asambasamba is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Berkel-Enschot
Berichten: 25
Standaard

ik kan op vraag 1 en 2 het antwoord sowieso niet vinden. Op de wiki staat een link naar 'Hoe en waar kan ik de iPhone kopen', maar op een of andere manier is de link verwisseld met et artikel van 'iPhone kopen in Nederland'.
Ik wil er iig geen in Nederland kopen, dat wordt echt te duur voor mij. Ik wil er niet meer dan 300 euro aan uitgeven.

En ik heb ook een thread gevonden over vraag 2 maar daar wodt eigenlijk geen duidelijk antwoord op mijn vraag gegeven.
  #4  
Oud 24-03-08, 10:43
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Zoals Truckdriver zei zijn al je vragen al 100 x beantwoord dus gebruik de zoekfunctie en kijk ook een bij iPHone koopadvies.

Deze gaat op slot
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: JB iPhone 3Gs vragen aapje777 Jailbreak 1 06-04-11 19:58
Vragen over de Iphone 3G Mac Freak Archief 1 06-07-08 22:24
wat vragen over de iphone laura Archief 2 19-05-08 23:33
vragen over iphone bennie Chat en geruchten 0 07-01-08 19:06
vragen over de iphone Desertman Archief 6 05-01-08 00:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:39.