//

iPhone vragen

iPhone vragen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, ik zag dat artikel in het brabants dagblad over de lage dollarkoers, en dat bracht me op het idee een iPhone uit Amerika te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-03-08, 09:45
asambasamba asambasamba is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Berkel-Enschot
Berichten: 25
Arrow iPhone vragen

hey,
ik zag dat artikel in het brabants dagblad over de lage dollarkoers, en dat bracht me op het idee een iPhone uit Amerika te halen. Ik ben echter een totale beginner wat dit onderwerp betreft, en ik heb een paar vragen hierover.
Sommige vragen zijn mss al wel beantwoord op dit forum, maar kun je me dan de link sturen of gewoon kort en duidelijk antwoord geven.

1.) Als je een iPhone in een amerikaanse apple store wilt kopen, vragen ze dan om je (amerikaanse) adres of creditcard? Zo ja, ben je dan de zak?
2.) Hoe groot is de kans dat je BTW en/of boete moet betalen bij de douane als je je bonnetje met de post naar huis stuurt en de verpakking weggooit, en als ze je fouilleren zegt dat je hem al eerder had gekocht en er al BTW over hebt betaald?
3.) Is iPlus een goede manier om je iphone te unlocken, en werkt die met alle firmware versies? Ik weet het niet helemaal zeker of het veilig is omdat er ook mensen zijn die zeggen dat je je iphone permanent kan downgraden...
4.) Als je een gehackte iphone hebt, kun je dan nog steeds nieuwe updates van apple downloaden, of kun je als importeur uit amerika niet genieten van eventuele nieuwe functies?
5.) Kan ik gewoon mijn eigen Vodafone prepay SIM-kaart erin doen als hij geunlocked is?

Laatst gewijzigd door asambasamba; 24-03-08 om 09:45. Reden: typfout
Advertentie