//

Ik heb wat raad nodig

Ik heb wat raad nodig discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik veronderstel dat jullie een iPhone hebben, anders zitten jullie niet op dit forum. Sorry als dit al eens gevraagd, ik kon het niet vinden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-03-08, 19:33
Hostpik Hostpik is offline
• iOS 6.1.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar Hostpik
Standaard Ik heb wat raad nodig

Ik veronderstel dat jullie een iPhone hebben, anders zitten jullie niet op dit forum. Sorry als dit al eens gevraagd, ik kon het niet vinden.

Ik wil een iPhone bestellen vanaf de officiele Apple Store in de VS (vanwege de lage koers), maar er moet natuurlijk een abonnement bij. Dus ik dacht: Okay dan betaal ik eenmalig die abonnementskosten zodat ik mijn iPhone binnenkrijg en daarna gewoon niet meer, zodat het abonnement automatisch stopgezet wordt. AT&T zal toch geen deurwaarder naar mijn huis toe sturen. Maar toen dacht ik: Ze kunnen het allemaal automatisch doen want ze hebben mijn creditcardnummer en zo. Mijn vraag is dus: Hoe hebben jullie dit gedaan? dat software unlocken snap ik allemaal wel, maar hoe hebben jullie je iPhone gekocht en zo? Via de Apple Store of bij eBay?

Ik hoop dat jullie hier antwoord op hebben.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-03-08, 19:51
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik denk dat er hier niemand is die zijn iPhone legaal via AT&T heeft aangeschaft.
Je kunt op marktplaats, ebay of gewoon op dit forum aan iPhones komen
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 24-03-08, 20:32
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Probeer eens in het iphone aankoopadvies te kijken hoe mensen iphones bestellen hier in Nederland..
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat heb je allemaal nodig om je iphone netjes te houden? MP3-junky iPhone accessoires en onderdelen 37 13-07-10 13:13
Heb laten unlocken. Maar heb programma nodig. dubbel-D Archief 2 30-01-10 21:04
Help aub , heb echt raad nodig scherm doet raar nanoman iPhone algemeen 1 28-10-07 22:25
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? Pietje123456 Archief 11 15-10-07 11:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:58.