iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f81/jailbreak-archief/)
-   -   Ibrickr vindt m'n iPhone niet.. (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f81/jailbreak-archief/1056-ibrickr-vindt-m-n-iphone-niet.html)

Johannn 18-10-07 19:48

Ibrickr vindt m'n iPhone niet..
 
Dit is echt vaag!! Gister was hij gejailbreaked, maar toen is er dus iets fout gegaan, waardoor ik hem weer heb gestored!!

Nu wil ik hem weer opnieuw jailbreaken met Ibrickr. Maar hi jverbind hem niet...

Als hij hem dan soms wilt verbinden. Klik ik op free my iphone....

en gaat hij dus jailbreaken. Maar dan gaat het ook nog wel eens fout!! :S

Hij zegt dan geen: done ,done, goodbye.

Maar hij restart steeds, en doet steeds hetzelfde.

Freek 18-10-07 20:35

Johann, ik heb je gisteren een pm gestuurd, maar niks meer gehoord. Heb je wiNstaller gerprobeerd om te jailbreaken, die heb ik je gestuurd en werkt veel gemakkelijker.

Johannn 18-10-07 20:44

Klopt.

Ga ik nu proberen.

Maar dan toch nog dit probleem:



Welcome to iBrickr!

iBrickr is the easy way to customize your iPhone.
Please wait while we contact your iPhone. If your iPhone is not plugged in please plug in the USB cable now.

Johannn 18-10-07 20:45

is gefixed!!

is nu unlocked enz!! :D

maar kan ik hem saven ofsoo? Want want gebeurt er als ik hem nu weer restore???

Of hoe doen jullie dat? :D:p

Nilles 19-10-07 09:29

waarom zou je hem weer willen restoren als alles nu werkt?

Gabster 19-10-07 18:28

Als je nu ook verteld hoe je het gefixed heb,
zou wel handig zijn, want ik heb nu het zelfde probleem.!

En ibrick en itunes herkennen me iphone niet..

enigste wat er op me scherm staat is Connect To Itunes

Nilles 19-10-07 18:58

iTunes.exe en iTuneshelper.exe uitzetten via taakbeheer wil vaak helpen.
Heb je een update van iBrickr ook al geprobeerd?

Gabster 19-10-07 19:12

Ik heb ze bijde uitgezet!

En nog werkt het niet. En via restore modus op de iphone en dan shift herstellen en 1.0.2 in itunes.
Is hij bezig. En geeft hij daarna een fout. En wil het ook niet helpen.

Ik heb de nieuwste Ibrick al?

Ken je me plz helpen.

Johannn 19-10-07 19:15

ja had ik ook hele tijd.

Heb je vista? Dat had ik ook. Misschien ligt het daar aan!!
Ik heb in iedergeval de PC opnieuw opgestart. Daarna kon Ibrickr hem meestal wel weer vinden! Daarna kan je hem met ibrickr ook fixen. Hij geeft dan een groen scherm, en dan kan je hem resotren.

Gabster 19-10-07 19:17

Dat met dat groene scherm heb ik ook gehad!

Daarna ben ik naar itunes gegaan! En heb ik Shit+Herstellen gedrukt,
en 1.0.2 versie geklikt.!

daarna gaf hij een fout, En sprong hij weer terug naar dat gele driehoek!

Moet ik wel met shift restoren? Ben bang dat ik anders 1.1.1 krijg!

Gabster 19-10-07 19:52

Als ik hem wil restoren met SHIFT+HERSTELLEN.

en klik de restore 1.0.2 firmware aan,
Krijg ik een fout melden dat hij niet gerestord kan worden Fout nummer (2003)

Iemand enige tips voor me?

ilya 21-10-07 00:13

ik heb ook een apart probleem, ibrickr 0.8 werkt wel maar versie 0.9 en 0.91 connecten niet ik krijg de melding :

[h1]Welcome to iBrickr![/h1]
iBrickr is the easy way to customize your iPhone.
Please wait while we contact your iPhone. If your iPhone is not plugged in please plug in the USB cable now.

Gabster 21-10-07 00:22

even restoren met itunes al geprobeerd?

Tijn 28-10-07 15:02

Ik heb hetzelfde probleem nu. Ik heb net een iPhone uit de US laten komen, vermoedelijk met 1.1.1 software aangezien hij net nieuw is (iemand een idee hoe ik dit kan checken?)

anyway iBrickr 0.91 vindt de iPhone niet, en bij iTunes zie ik ook nergens iets staan dat t programma eventueel gekoppeld is aan de iPhone.. Iemand n idee?

ik heb de iphone nu gevonden en de software gedowngrade naar 1.0.2 maar nu gebeurt er niks als ik ibrickr opstart.. ik kan op free my phone klikken, dan begint hij met t downloaden van de oude software die allang op de telefoon en in het mapje van ibrickr staat.. hier blijft de download hangen op 98% dus ik kan niet verder.. iemand hier bekend mee? als ik de power knop + home knop van mn iphone ingedrukt houd komt er overigens ook geen restore schermpje, in itunes zit ik al in het activatie proces, ik kan niks vinden hoe ik mn phone in itunes can restoren... kan iemand mij helpen?
gr

lekker actief forum nog..

iCulture 29-10-07 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijn (Bericht 11091)
lekker actief forum nog..

Dan ga je toch lekker ergens anders spelen als je vindt dat je niet snel genoeg geholpen wordt. Verbannen voor een week :mad:

sjowol 29-10-07 21:24

lol, tsja als je ff de rest van het forum gelezen had hadje a) kunnen weten hoe je weet welke firmware je hebt b) kunnen weten dat je met een nieuwe 1.1.1 niet eerst hoeft te downgraden naar 1.0.2 en c) dat je gewoon ff geduld moet hebebn en alles goed moet doorlezen voordat je ergens aan begint tijntje
maarja nu ben je al gebanned...:p

duman 13-02-09 01:40

hey hey, ik heb ibrickr 0.91 gedownload, en alles ging perfect om mijn iphone US 8GB uit recovery mode te halen (ik heb er een beetje mee geknoeid via iliberty+ en is die op recovery mode komen te staan). ik heb op 'free your iphone' geklikt, en da begon te downloaden, maar op 99.6% is die blijven hangen, nu ik eindelijk zover ben durf ik niks niet meer te doen. pleaaseee help! ik volg deze site al heel lang op, er staan interessante zaken in, en nu heb ik eens zelf hulp nodig, dus dacht ik effe een berichtje achter te laten.. pleeaaaasee help!

btw: ik heb mijn iphone pas late restore door iemand, die heeft dat op firmware 2.2 (of zoiets) gezet.

Michael 13-02-09 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duman (Bericht 256273)
hey hey, ik heb ibrickr 0.91 gedownload, en alles ging perfect om mijn iphone US 8GB uit recovery mode te halen (ik heb er een beetje mee geknoeid via iliberty+ en is die op recovery mode komen te staan). ik heb op 'free your iphone' geklikt, en da begon te downloaden, maar op 99.6% is die blijven hangen, nu ik eindelijk zover ben durf ik niks niet meer te doen. pleaaseee help! ik volg deze site al heel lang op, er staan interessante zaken in, en nu heb ik eens zelf hulp nodig, dus dacht ik effe een berichtje achter te laten.. pleeaaaasee help!

btw: ik heb mijn iphone pas late restore door iemand, die heeft dat op firmware 2.2 (of zoiets) gezet.

iBrickr gaat niet werken als je 2.2 erop hebt staan.
Als je slim bent zet je 2.2.1 erop en gebruik je Quickpwn 2.2.5 om te jailbreaken. Mocht je dan nog niet unlocked zijn dan kan je BootNeuter downloaden uit cydia of installer, draai dat programma en klaar ben je.

duman 13-02-09 13:25

oh! dank je wel! ik ga het proberen :-)


Update:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 256291)
iBrickr gaat niet werken als je 2.2 erop hebt staan.
Als je slim bent zet je 2.2.1 erop en gebruik je Quickpwn 2.2.5 om te jailbreaken. Mocht je dan nog niet unlocked zijn dan kan je BootNeuter downloaden uit cydia of installer, draai dat programma en klaar ben je.

ik ben u zooooooooo dankbaar!!!! het is me idd gelukt! heeel fel bedankt :D !!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:06.