iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f81/jailbreak-archief/)
-   -   Redenen om ZiPhone niet te gebruiken (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f81/jailbreak-archief/13929-redenen-om-ziphone-niet-gebruiken.html)

Michael 20-07-08 22:09

Je hoeft gepwnd te zijn om de custom op je iphone te krijgen Zie de handleiding hier iPhone unlock: Handleiding iPhone firmware 2.0 unlock (iPhone 1.0 en iPhone 3G) > Artikel > iPhoneclub.nl

altrnt 21-07-08 12:31

Totale onzin dit.
Het unlocken en jailbraiken en activeren van je iPhone is het makkelijkste met zIphone, je hoeft in totaal maar 1 knop in te drukken en alles gebeurt vanzelf.
Ook heb ik geen een van de bovenstaande ""problemen" meegemaakt.

~altrnt

cypher21 21-07-08 12:35

altrnt

Dat jij geen problemen hebt, betekend niet dat het totale onzin is! Het topic is er niet voor niets!

iLiberty+ is trouwens net zo makkelijk als ziphone, en nog een stuk veiliger ook!

bengek 21-07-08 20:33

Heb nooit problemen gehad met Ziphone 3.0 werkte wel makkelijk alles direct gefixed, zoals youtube en installeert ook extra's in installer. Want met iLiberty+ moet ik nog bsd subsystem installen en is de Youtube via gprs nog niet gefixed.....

ArB 21-07-08 22:28

Kijk hier maar eens even:

Another rant

Michael 21-07-08 22:48

Mooi artikel vond ik het. Lekker van je afschrijven na een week hard werken.
Het mag ook.

Fresh 21-07-08 23:10

Het blijven inderdaad Zibri rants, want jailbreaken activeren met ZiPhone levert een stabiele 1.1.4 iPhone op. Unlocken doe je liever niet met ZiPhone í.v.m. de bootloader downgrade naar 3.9 en het gevaar dat je Wi-Fi het (voorgoed) begeeft.

Bierkameel 05-08-08 11:32

Nou heb ik een hele tijd geleden mijn Iphone geunlocked met Ziphone, maar na elk smsje wat ik verstuurd moet dat ding rebooten, hij zit vaker vast dan dat ik er nog wat mee kan doen,

kan ik nu gewoon de telefoon weer in dfu mode zetten en met ilberty doen ? of komt er nog wat meer bij kijken ?

croiman 06-08-08 12:25

eerst restoren en dan iLiberty gebruiken.
ofwel Winpwn (pwnageTool vo mac) en ne custom-firmware laden, alles vind je hier op forum.

Jayster 06-08-08 23:50

Gisteren eindelijk mijn iPhone binnen. Maatje van me had hem met ziphone bewerkt.
Na een paar uur spelen ging ik hem synchroniseren met mijn outlook.

Wat denk je VAST. Geen beweging meer in te krijgen. Ik heb hem toen met iLiberty+ weer gefixt.

Daarvoor wil ik dit forum toch even bedanken

decockbenjamin 27-10-08 17:17

ik heb dit ook gedaan met ziphone , en ik heb dus inderdaag wel een probleem

ik kan geen smsen ontvangen . en dat kon ik vroeger wel

weet iemand soms hoe ik dit kan oplossen

alvast bedankt

truckdiver 27-10-08 17:22

misschien de laatse firmware erop gaan zetten.
dan ben je gerust voor de volgende maanden


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:24.