voor restor .ipsw creeren discussie in Jailbreak [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik moet een iphone in 1.1.4 restoren op een mac. Heb de firmware gedownload en iliberty maar nu Als ik de firmware wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
voor restor .ipsw creeren
Hallo allemaal,
Ik moet een iphone in 1.1.4 restoren op een mac. Heb de firmware gedownload en iliberty maar nu Als ik de firmware wil selecteren dan krijg ik geen ipsw maar dmg bestanden te zien. Wat te doen? mvg Guust F |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan het beste pwnage gebruiken. Is naar mijn mening het beste restore/unlock programma. Hier alvast een link van hoe het kan.
iClarified - iPhone - How to Unlock Your iPhone With PwnageTool (Mac) Laatst gewijzigd door colliehome; 12-07-08 om 11:40. |
|
|||
|
|||
Kijk eens in je prullenmand... Waarschijnlijk staat het ipsw bestanden daar.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je wil downloaden vraagt hij om paswoord.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor Guust: als je een restore.ipsw download moet je dat bestand niet uitpakken, anders krijg je inderdaad gewoon een folder met dmg-bestanden. Safari pakt het geloof ik standaard uit. Het bestand moet aldus heten: iPhone1,1_1.1.4_4A102_Restore.ipsw. Het icoontje ervan ziet er dan uit als een Lego-blokje. Gewoon het zip-bestand nemen en de extensie .zip eraf halen.
|
|||
|
|||
dank je wel, het is me gelukt dankzij jullie hulp.
mvg Guust |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Creëren van een horizontale timeline (pinchable) | Jasperemarketing | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 04-09-09 10:57 |
Geen .ipsw in de ipsw file | Poky | Archief | 5 | 25-06-09 21:53 |
nieuwe mailbox of folder creëren | Maestro | iPhone algemeen | 4 | 29-12-08 13:03 |
probleem mij iphone gerestored nou foutcode an het einde va de restor | jopie1112 | Unlock [archief] | 17 | 23-05-08 13:33 |
Random playlist creeren | billdesman | Archief | 2 | 25-12-07 11:23 |
|
|