//

ziphone 3.0c, edge en installer

ziphone 3.0c, edge en installer discussie in Jailbreak [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, zoals velen onder jullie heb ik problemen gehad om na een verkeerdelijke update naar firmware 2.0 op een unlocked iphone (US 16GB) terug ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Jailbreak [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-07-08, 13:18
stevenvanvooren stevenvanvooren is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: België, Assenede, Gent
Berichten: 3
Question ziphone 3.0c, edge en installer

hallo allemaal,

zoals velen onder jullie heb ik problemen gehad om na een verkeerdelijke update naar firmware 2.0 op een unlocked iphone (US 16GB) terug aan de praat te krijgen,

wat heb ik allemaal gedaan:
itunes 7.5 geherinstalleerd, Firmware 1.1.4 terug geplaatst, Ziphone 3.0c gebruikt

telefoon kon ik terug unlocken maar geen service (geen provider te vinden)
terug Ziphone patch ZiPhoneOSX patched by kIREmK 04.05.04_G [En] gebruikt om de baseband te downgraden en terug ziphone 3.0c geactiveerd.

provider in orde, Wi-Fi werkt....

nu zijn er nog 2 probleempjes:
het edge icoon staat bovenaan actief maar als ik probeer op het internet te gaan zegt hij mij dat er geen edge geactiveerd is (in de settings kan ik bij netwerk/edge ook geen instellingen meer bewaren.

geen installer icoon meer te vinden op mijn scherm om dit op de iphone op te lossen

ik dacht de oplossing te vinden met iliberty+ (daar zijn edge/Wi-Fi fixes, international payloads, BSD subsystems en dergelijke mee in te laden.
maar..... iliberty lijkt te blijven hangen op jailbreak (toch 5 minuten laten staan zonder resultaat te zien op mij iphone)...
pwnage tool gebruikt en iliberty geprobeerd maar geen oplossing, lijkt ook te blijven hangen....

hoe plaats ik nu de installer terug, en activeer ik het edgeprobleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-08, 13:26
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

// verplaatst //
 

Labels
1.1.4, edge, iliberty+, installer, ziphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ziphone 3.0c, edge en installer stevenvanvooren Archief 1 16-07-08 13:21
EDGE problemen na 1.1.4 unlock ZiPhone bagu Unlock 8 21-03-08 23:03
Ziphone kunoPHON Archief 2 16-03-08 20:32
ziphone teunis Archief 3 16-02-08 15:51
EDGE blijft aanstaan / Kan EDGE niet deactiveren Robbor iPhone algemeen 35 08-11-07 00:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:28.