winpwn custom discussie in Jailbreak [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Ik had een probleem met mijn iPhone en had em restored enal met iLiberty, werkte perfect alleen summerboard deed het niet. Nu wil ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hello,
Ik had een probleem met mijn iPhone en had em restored enal met iLiberty, werkte perfect alleen summerboard deed het niet. Nu wil ik hem terug restoren met winpwn 1.0 RC1. Heb al veel tut's bekeken. iMario had mij dit doorgestuurd Custom-iPhone1,1_1.1.4_4A102_Restore (volgens mij het bestand verkregen na winpwn). Maar omdat hij plots offline is wil ik hier mijn vraag stellen. Is het de bedoeling dat ik die file nog eens 'Pown' of moet ik in iTunes gewoon shift+herstellen met Custom-iPhone1,1_1.1.4_4A102_Restore. Grtz |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zoals ik al zei: je moet een custom firmware in WinPwn laden, dan pwnen en dan kan je je iPhone restoren in iTunes met de custom firmware die ik voor je gemaakt heb.
en hier is btw ook wel een draadje over ![]()
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 19-07-08 om 17:18. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb een source toegevoegt en Summerboard geinstalleerd, het werkt nu
![]() Thanks to iMario. PS: Toch raar dat hij er niet standaard inzat. |
|
||||
|
||||
![]() iMario is de man
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maar was wél de reden waarom de TS dit allemaal gedaan heeft -en dit topic startte. Kennelijk voor hem/haar dus belangrijk genoeg....
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet | bruut | Jailbreak | 2 | 01-11-10 10:27 |
Niet kunnen herstellen in Itunes na maken van Custom firmware in WinPwn 2.5 | matthouz | Jailbreak [archief] | 2 | 07-09-08 20:00 |
WinPwn 2.0 | DertKesh | Jailbreak [archief] | 262 | 29-08-08 22:48 |
WINpwn | Serge123 | Jailbreak [archief] | 1 | 25-08-08 10:52 |
winpwn 0.99.2.19 | mabaelst | Unlock [archief] | 2 | 18-05-08 14:30 |
|
|