iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f81/jailbreak-archief/)
-   -   WinPwn 2.0 - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f81/jailbreak-archief/17248-winpwn-2-0-verzameltopic.html)

batumulia 04-08-08 14:50

Slecht geslapen jongen? Als ik niet zou weten hoe ik moest downloaden met nieuwsgroepen dan had ik het ook nooit kunnen zeggen misschien heb je er zelf een cursus in nodig? Niet iedereen krijgt bij zijn ISP de beschikking over gratis leech-lijntjes waardoor ze aangewezen zijn om een abbo af te sluiten voor een paar euro de maand.

mausie 04-08-08 18:08

waar krijg ik die ipsw bestanden vandaan of ben ik nou blond?
edit: ja ik was zeike ipv kijke

Abu 04-08-08 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mausie (Bericht 160265)
waar krijg ik die ipsw bestanden vandaan of ben ik nou blond?

Je bent blond ;), als je heel even deze (https://forum.iculture.nl/f59/i...tml) handleiding leest, daar staat ook het ISPW bestand

mausie 04-08-08 19:17

krijg nu deze fout

Failed to create custom IPSW !
Do you want to close the IPSW builder ?

iemand oplossing? kep alles gedaan als in die tutorial

kiezel 04-08-08 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mausie (Bericht 160354)
krijg nu deze fout

Failed to create custom IPSW !
Do you want to close the IPSW builder ?

iemand oplossing? kep alles gedaan als in die tutorial

Ja, zorg ervoor dat je een custom firmware locatie kiest, waar je de originele 2.0 firmware hebt opgeslagen, dat deed het bij mij..

Dus, de plaats waar je de custom IPSW (I PHONE SOFT WARE) opslaat, moet die zijn waar je de originele software hebt gedownload (in mijn geval was dat het bureaublad).

mausie 04-08-08 19:33

dat heb ik, k heb hem (original) op me bureaublad staan en wou hem ook opslaan(custum) op me bureaublad
toen gaf hij die fout aan.

kiezel 04-08-08 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mausie (Bericht 160388)
dat heb ik, k heb hem (original) op me bureaublad staan en wou hem ook opslaan(custum) op me bureaublad
toen gaf hij die fout aan.

Das ***.. Euuhm zeker dat je al die opties hebt uitgevinkt waaronder unlock enzo? Overbodige vraag waarschijnlijk.. Probeer het nogmaals maar dan in een mapje bij je documenten ofzo... Veel succes alleszins.

mausie 04-08-08 20:07

k heb hem nu, die ipsw van roelofk gebruikt stond elders op het forum(thnx)
moet ik hem herstellen met de reservekopie van de iphone of als nieuwe configureren?

gunnie 04-08-08 20:46

Ik heb een iphone gekocht bij mobistar (belgie) maar heb mij geen abonnement laten aansmeren en gebruik hem dus met de concurrent proximus.Moet ik dan "activate iphone" aangevinkt laten ?

batumulia 04-08-08 20:58

Ligt eraan als je er mee kunt bellen etc. dan niet natuurlijk. Word je sim geweigerd dan wel. Probeer ook de vele tutorials die op internet staan te lezen. De tutorial die ik je op deze website aan kan raden is die van Ezekiel. Veel succes!

mausie 04-08-08 21:16

als ik de 3g aan zet heb ik geen service als ik hem uit zet vol bereik
iemand bekend met dit probleem?

batumulia 04-08-08 21:34

Ik heb er ook redelijk veel last van, ik heb dan wel 3G bereik maar niet optimaal, ga ik naar de stad toe dan heb ik wel maximaal bereik. Ik denk dat er iets niet lekker zit met de masten ofzo. Bel T-Mobile er is over misschien dat zij je meer kunnen uitleggen over dit euvel.

gunnie 04-08-08 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door batumulia (Bericht 160477)
Ligt eraan als je er mee kunt bellen etc. dan niet natuurlijk. Word je sim geweigerd dan wel. Probeer ook de vele tutorials die op internet staan te lezen. De tutorial die ik je op deze website aan kan raden is die van Ezekiel. Veel succes!

Ja ik kan ermee bellen.Dat is het gevolg van de wet op de koppelverkoop in belgie, liggen niet vast aan een provider.Maar jailbraiken moeten we ook doen.
Had de tutorial van Ezekiel ook al gezien en inderdaad, deze is de duidelijkste van allemaal.:)

kiezel 04-08-08 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mausie (Bericht 160428)
k heb hem nu, die ipsw van roelofk gebruikt stond elders op het forum(thnx)
moet ik hem herstellen met de reservekopie van de iphone of als nieuwe configureren?

Als nieuwe configureren, anders krijg je moeilijkheden.

4nuts 09-08-08 21:30

Vinkje Activate uitgezet bij iPhone uit Belgie
 
Hallo,

Het hele proces is goed gegaan echter de iphone geeft usb stekkertje met iTunes. iTunes vervolgens geeft aan dat de iPhone hersteld moet worden. Gelukkig werkt dit :) . Uiteindelijk weer een werkende iPhone echter niet gejaibreaked. Zal ik nogmaals een poging wagen met het vinkje wel aan ? Lijkt mij dat het ook aan moet staan aangezien dit een officieel simloch en registatie vrijde iPhone is .......iemand al een iPhone uit Belgie gejailbreaked ?

dtroxx 10-08-08 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4nuts (Bericht 165534)
Hallo,

Het hele proces is goed gegaan echter de iphone geeft usb stekkertje met iTunes. iTunes vervolgens geeft aan dat de iPhone hersteld moet worden. Gelukkig werkt dit :) . Uiteindelijk weer een werkende iPhone echter niet gejaibreaked. Zal ik nogmaals een poging wagen met het vinkje wel aan ? Lijkt mij dat het ook aan moet staan aangezien dit een officieel simloch en registatie vrijde iPhone is .......iemand al een iPhone uit Belgie gejailbreaked ?

Ik heb die van mijn gejailbreaked.

Als je mijn custum ipsw wilt hebben moet je mij even een pm sturen dan verstuur ik het via mail ;)

4nuts 10-08-08 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx (Bericht 165992)
Ik heb die van mijn gejailbreaked.

Als je mijn custum ipsw wilt hebben moet je mij even een pm sturen dan verstuur ik het via mail ;)


Dank voor je reactie, ik denk dat ik al weet wat ik niet goed heb gedaan. Heb de originele firmware ( ipsw ) van versie 2.0 genomen ipv 2.01. Nu ik de juiste file heb ga ik het na mijn 2 weken vakantie nogmaals proberen. Zo doet ie het ook al leuk :). Maar als ik het goed begrijp moet het vinkje dus uit staan bij activatie ?

dtroxx 10-08-08 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4nuts (Bericht 166031)
Dank voor je reactie, ik denk dat ik al weet wat ik niet goed heb gedaan. Heb de originele firmware ( ipsw ) van versie 2.0 genomen ipv 2.01. Nu ik de juiste file heb ga ik het na mijn 2 weken vakantie nogmaals proberen. Zo doet ie het ook al leuk :). Maar als ik het goed begrijp moet het vinkje dus uit staan bij activatie ?


Jup vinkje uitzetten en dan komt het heelemaal goed ;)

ztrezz 29-08-08 21:33

WinPwn 2.5 beta is nu uit. Op http://www.winpwn.com (als die het weer doet), staat de link naar rapidshare omgeving. (En anders maar even zo: RapidShare: Easy Filehosting)

FibeR 29-08-08 21:43

Heb mn iPhone al gejailbreaked met Quickpwn heeft winpwn 2.5 nog voordelen? Is het de moeite om het opnieuw te doen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:28.