//

WinPwn 2.0 - Verzameltopic

WinPwn 2.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja dat had ik ook, heb het erna niet meer geprobeerd. Ben wel benieuwd wat er loos is....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Jailbreak [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 24-07-08, 20:12
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Ja dat had ik ook, heb het erna niet meer geprobeerd. Ben wel benieuwd wat er loos is.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 24-07-08, 21:18
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Die foutmelding komt omdat er een bug inzit, heeft te maken met cydia in de ipsw bouwen geloof ik. Vandaag komt er een nieuwe release.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #43  
Oud 24-07-08, 21:22
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

en vandaag is vandaag of morgen?
(er is nu 2.0.0.1 dus is dat al een nieuwere na 2.0 of wachtten we op 2.1.0.1 ofzo?)

EDIT
ik zie in de screenshot van stekke 2.0.0.1 staan.. nog ff wachtten dus

__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #44  
Oud 24-07-08, 21:25
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Het bericht wat hij heeft gepost was gemaakt op 23-juli, dus als hij zal doen wat hij zegt komt het dus vandaag

Hij woont in new york dus vandaag+6 uur
  #45  
Oud 24-07-08, 21:26
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

ja, ik in LA dus is het al morgen (in new york zelfs alweer 3 uur later... 14.30 nu dus mooie tijd voor een release zou ik zeggen)
  #46  
Oud 24-07-08, 22:34
NOFI NOFI is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 1
Standaard

Hier hetzelfde probleem dat de IPSW niet gebuild kan worden. Zelfs zonder Cydia te selecteren zelfde verhaal.

Is deze hele tool nou gewoon compleet niet te gebruiken?

Wat ik nu voorlopig wil is dat ik mijn iPhone (eerste generatie) kan upgraden naar Firmware 2.0 en met mijn Nederlandse simkaart bellen.

Overigens wat het enorm onduidelijk. Dat stappen plan is ook gewoon compleet niet te begrijpen. Met dank aan de post van Ezekiel begreep ik het pas eindelijk.
  #47  
Oud 24-07-08, 23:24
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOFI Bekijk bericht
Hier hetzelfde probleem dat de IPSW niet gebuild kan worden. Zelfs zonder Cydia te selecteren zelfde verhaal.

Is deze hele tool nou gewoon compleet niet te gebruiken?

Wat ik nu voorlopig wil is dat ik mijn iPhone (eerste generatie) kan upgraden naar Firmware 2.0 en met mijn Nederlandse simkaart bellen.

Overigens wat het enorm onduidelijk. Dat stappen plan is ook gewoon compleet niet te begrijpen. Met dank aan de post van Ezekiel begreep ik het pas eindelijk.
Ik snap niet zo goed wat je hier doet aangezien je een 1e gen hebt Deze topic is voor 3G
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #48  
Oud 24-07-08, 23:27
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

Jongens voor degene die problemen hebben zouden jullie debug vinkje eevn aan kunnen zetten en hier de foutmelding uit kunnen halen en hier neerzetten misschien kunnen de slimme apple jongens en ik in windows kennis hier even naar kijken of we zien wat er fout gaat.

hou er rekening mee dat sp3 op xp problemen geeft ik heb het zowel op vista als op xp gedraaid (sorry maar ook op windows 2008 server werkt het zonder problemen).

kijken of we jullie verder kunnen helpen
  #49  
Oud 24-07-08, 23:38
tescione's schermafbeelding
tescione tescione is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 175
Standaard

Ik heb daarnet ook een poging gedaan. Met Cydia angevinkt kreeg ik inderdaad de melding dat het builden niet lukte. Daarna zonder cydia succelvol een ipsw gebuild maar helaas lukte het niet om naar deze te restoren, ik kreeg een foutmelding 1600 in Itunes. Nu ben ik weer aan het restoren naar de officiele firmware, dus niets aan de hand. Morgen weer een nieuwe poging als de update er is.
  #50  
Oud 24-07-08, 23:52
Tieme Tieme is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 149
Standaard

dus als ik het goed begrijp,
als ik niets selecteer en mijn firmware aanmaak en erop zet is hij gejailbreakt?
want dat is wat ik wil jailbraiken meer neit.
  #51  
Oud 25-07-08, 00:27
moordbij moordbij is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

Het is me inmiddels gelukt op windows vista, met de nodige omwegen uiteraard
Ik heb alle .exe bestanden in de winpwn map op compatibiliteitsmodus WinXP SP2 gezet, ik weet niet of het inderdaad nodig is om dat voor al die bestanden in te stellen maar dat was het eerste wat ik probeerde, en toen kon ik dus op een normale manier een ipsw builden (zie ook deze mooie handleiding van Ezekiel).

Het volgende probleem was dat mijn iTunes niet gepwnd werd ondanks de positieve melding van winpwn. iTunes herkende mijn iPhone als zijnde in DFU-mode maar als ik de restore deed ging iTunes gewoon de firmware bij Apple downloaden.. Na wat prutsen vond ik een map C:\Users\[Gebruiker]\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates. Daar had ik dan mij custom firmware ingezet en jawel, iTunes nam deze netjes aan zette deze op mijn iPhone

Ik weet niet of ik de enige Vista-gebruiker ben met dit probleem maar moesten er nog mensen zijn kunnen ze dit alvast ook eens proberen. Misschien werkt deze aanpak ook voor de XP gebruikers met SP3, deze zullen de custom firmware dan wel ergens in C:\documents and settings\[gebruiker]\application data\apple computer ofzo moeten zetten, na een beetje zoeken vind je wel ergens een mapje "iPhone Software Updates" zou ik denken. Ik heb zelf geen SP3 dus als iemand dat zou kunnen testen en bevestigen dat zou handig zijn

Laatst gewijzigd door moordbij; 25-07-08 om 00:34.
  #52  
Oud 25-07-08, 02:09
raysoms raysoms is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Krijg helaas ook:
Failed to load image catalog
Failed to load payload catalog

Hopelijk wordt het een beetje snel opgelost want is aan de ene kant wel jammer dat ik met winpwn nog steeds niet me iPhone kan jailbreaken maar heb er vertrouwen in. Anders toch maar eens even een mac opzoeken 1 van deze dagen.
  #53  
Oud 25-07-08, 02:45
kleinecasper kleinecasper is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 23
Standaard

Hallo,

BELANGRIJK!! De update is net uitgekomen. ik heb hem geïnstalleerd enzo maar er zit nog steeds die bug in want ik kan geen ipws builden. Ik krijg weer die foutmelding. Wat nu?
  #54  
Oud 25-07-08, 08:01
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

heb je:
  • de oude winpwn VOLLEDIG uninstalled?
  • nieuwe itunes geinstalleerd (7.7)?
  • Meer dan 300MB intern geheugen vrij (of leef je in de 80's? )?
  • Eerst een ipsw ingeladen?
  • Besef je je dat alleen de *5A347_Restore.ipsw werkt? De 345 image niet dus!
  • Als er "Failed to load image catalog/payload catalog" is er niets aan de hand, gewoon doorgaan
Zo niet dan moet je eerst leren lezen, ik heb deze puntjes namelijk leterlijk van de WinPwn site!
  #55  
Oud 25-07-08, 08:10
raysoms raysoms is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Heel leuk en aardig met 2.0.0.2 van winpwn is het jailbreaken eindelijk gelukt. Alleen nu geen carrier information. Dus geen netwerk. Heb al 2 ipsw's gemaakt 1tje met activate iphone in advanced tabs uit en 1tje met activate iphone aan. Bij beide krijg ik geen netwerk als ik deze restore via itunes. Na het restoren geen netwerk en na het syncen via itunes ook niet. Iemand een idee hoe ik dit oplos?
  #56  
Oud 25-07-08, 09:13
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

gewoon michaels custom FW eropzetten, het schijnt dat die werkt
(en wel alle puntjes hierboven goed gelezen?)
  #57  
Oud 25-07-08, 10:19
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raysoms Bekijk bericht
Heel leuk en aardig met 2.0.0.2 van winpwn is het jailbreaken eindelijk gelukt. Alleen nu geen carrier information. Dus geen netwerk. Heb al 2 ipsw's gemaakt 1tje met activate iphone in advanced tabs uit en 1tje met activate iphone aan. Bij beide krijg ik geen netwerk als ik deze restore via itunes. Na het restoren geen netwerk en na het syncen via itunes ook niet. Iemand een idee hoe ik dit oplos?

het vinkje moet uit staan , hierna krijg je een update in Itunes van T-mobile met hun instellingen zodat alles weer goed werkt.
Zal het proberen vandaag nogmaals te na te bootsen maar dan met 2.002 versie.

en voor degene die problemen om een ipsw te maken zet de debug functie even aan dan krijg je meer te zien wat er fout gaat en dan kan je dat hier posten kunnen we er naar gaan kijken.
  #58  
Oud 25-07-08, 11:33
kleinecasper kleinecasper is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 23
Standaard

sjowol, ik heb al die punten gelezen en uitgevoerd! Daarom vond ik het raar. en ezekiel ik ga het ff proberen met de debugfunctie
  #59  
Oud 25-07-08, 12:45
kleinecasper kleinecasper is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 23
Standaard

Ik had via de zoekfunctie even gekeken waar allemaal nog dingen van winpwn stonden van vorige keer (+ optie-->kijk in alle verborgen mappen). Toen heb ik deze nieuwe versie gedeïnstalleerd en alles verwijderd wat nog overbleef. Toen opnieuw 2.0.0.2 gedownload en geïnstalleerd en toen deed hij het. Ik helemaal blij. Maar nu ben ik gaan kijken en de firmware is maar 362b groot. en het programma sloot zich in een keer af. wat nu? ik ga nu de debug functie proberen
EDIT: hij sluit het programma meteeen af dus aan de debugfunctie heb ik ook niets in dit geval.

Laatst gewijzigd door kleinecasper; 25-07-08 om 13:00.
  #60  
Oud 25-07-08, 13:02
v26house v26house is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Hoi,

Kan iemand mij helpennnn...

1) Moet de Iphone 3G ten alle tijden aangesloten blijven met de PC??
2) Ik heb een usb kabel+stick dat gericht is op Itunes beeld op mijn Iphone. Wat betekent dit?
3) Ook heb ik geen netwerk meer (dus T-mobile is weg. Er staat: No service)!

4) verder heb ik de onderstaande melding
----
looking at the programe when it starts up those buttons are there. as soon as it starts i get this .....
24/07/2008 22:17:48 - This is winpwn ver.:2.0.0.1 RC1
24/07/2008 22:17:49 - Apple Mobile Device Support Version 2.0.0.33 installed.
24/07/2008 22:17:53 - Failed to load image catalog
24/07/2008 22:17:53 - Failed to load payload catalog


Ik heb dezelfde probleem als hierboven.

Verder; als ik doorga krijg de melding dat het is ge 'failed'
 

Labels
winpwn 2.0



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: [3G] Pwnage / Winpwn verzameltopic 2.1 wout76 Jailbreak 3 13-09-08 00:01
WinPwn 2.0 DertKesh Jailbreak [archief] 262 29-08-08 22:48
WINpwn Serge123 Jailbreak [archief] 1 25-08-08 10:52
winpwn custom rtzz Jailbreak [archief] 8 19-07-08 17:56
winpwn 0.99.2.19 mabaelst Unlock [archief] 2 18-05-08 14:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:23.