//

Cydia installeren zonder iPhone opnieuw te pwnen.

Cydia installeren zonder iPhone opnieuw te pwnen. discussie in Jailbreak [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me het volgende af. Ik heb hier een iPhone 1st gen liggen. Het apparaat is simlockvrij en er is een jailbreak op toegepast. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Jailbreak [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-01-09, 17:52
Kaspers's schermafbeelding
Kaspers Kaspers is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 058
Berichten: 154
Standaard Cydia installeren zonder iPhone opnieuw te pwnen.

Ik vroeg me het volgende af. Ik heb hier een iPhone 1st gen liggen. Het apparaat is simlockvrij en er is een jailbreak op toegepast. Nu is er bij het compilen van de custom firmware met PwnageTool niet voor gekozen om Cydia hierin op te nemen. De vraag is nu of het mogelijk is met behulp van mac tools of windows apps Cydia toch nog hierop te krijgen.

Ik kan me nog herinneren dat je in het verleden een jailbreak kon toepassen als je naar een bepaalde site ging met de iPhone en vervolgens kon je Installer installeren. Nu is dit toestel al simlockvrij, dus ik vroeg me af of die sites nog bestaan om Installer en of Cydia nog hierop te kunnen krijgen..

Of is er een andere mogelijkheid om toegang te krijgen tot het iPhone filesystem ? Er draait op dit moment natuurlijk geen SSH op..
En dan vind ik via google apps als Iphonebrowser (Windows) Iphonebrowser (Mac) Als ik dan toegang tot de root kan krijgen, lijkt me het niet zo pittig Cydia erop te krijgen..

Meer mensen hier ervaring mee ?
__________________
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-09, 18:03
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je kunt gewoon nogmaals quickpwn draaien. Dan komt er Cydia en Installer erop te staan.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 14-01-09, 18:15
Kaspers's schermafbeelding
Kaspers Kaspers is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 058
Berichten: 154
Standaard

Dat is natuurlijk ook nog een optie..
Bedankt!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia opnieuw installeren kokkie44 Jailbreak apps en thema's 4 25-04-11 19:33
cydia opnieuw installeren mathijstpieters Jailbreak apps en thema's 8 09-06-10 12:31
Cydia verwijderd; hoe opnieuw installeren zonder opnieuw te jailbreaken mikey1983 Jailbreak apps en thema's 1 16-04-10 16:58
Cydia opnieuw installeren SJOERDASSEN Jailbreak apps en thema's 4 09-09-09 18:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:33.