Error (6) bij restore van 1.1.3 (iTunes) naar 1.1.1 discussie in Jailbreak [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) zojuist heb ik een poging gedaan mijn bricked iPhone te restoren naar 1.1.1 met iPhuc, iBrick en iTunes 7.5 . Ik kreeg (nog steeds) halverwege ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() zojuist heb ik een poging gedaan mijn bricked iPhone te restoren naar 1.1.1 met iPhuc, iBrick en iTunes 7.5 . Ik kreeg (nog steeds) halverwege een error (6) .
hebben jullie nog ideeen hoe ik dit kan fixen? Misschien een idee om hier een soort error () topic te maken? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hmm elke keer geef iTunes weer andere fput codes 2003, 1750 etce etce waarschijnlijk wil hij niet restoren... Probeer het eens via een andere poort!
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
![]() Gisteren hetzelfde uitgevoerd. In eerste instantie kreeg ik continu error 1 meldingen. Uiteindelijk kreeg ik de iPhone zover 1.1.1 te accepteren door hem in DFU mode te krijgen:
|
|
|||
|
|||
![]() De reply van Gophlin is nog redelijk recent maar ik krijg constant als ik wil restoren naar 1.1.1 in itunes 7.5 de error (2001)
Wat moet ik doen om 1.1.1 op mn ipod te laten draaien, want 2.2.1 pakt ie wel gewoon in itunes 8.1????? |
|
||||
|
||||
![]() Je zult je iTunes moeten downgraden naar 7.5 ofzo
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
![]() Dat heb ik gedaan, juist dan error 2001
|
|
![]() Die error 2001 heeft te maken met je OSX-versie. De laatste heeft een bug waardoor je een USB-hub moet gebruiken om het te laten werken. Zoek maar eens op '2001' hier op het forum.
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onbekende fout bij restore (Error 9) | Fool | iPhone algemeen | 30 | 29-05-11 22:41 |
iPhone: Error 21 bij restore met custom firmware | Lowlands | Jailbreak | 4 | 19-03-11 14:36 |
Windows: iTunes backup bij system restore | cronos | iTunes | 1 | 15-01-11 08:36 |
iPhone: error 1604 bij restore | Egidius86 | Jailbreak | 24 | 05-05-10 22:45 |
Restore via iTunes mislut: error 1101 | wfjansen | Unlock [archief] | 13 | 18-05-08 20:53 |
|
|