//

Programma's verdwenen

Programma's verdwenen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik heb een iPod 16gb unlocked met 113. Hier had ik veel programmas opstaan zoals de HP12c calculator en een aantal games. Toen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-03-08, 00:39
bp.degraaf bp.degraaf is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Unhappy Programma's verdwenen

Beste mensen, ik heb een iPod 16gb unlocked met 113. Hier had ik veel programmas opstaan zoals de HP12c calculator en een aantal games. Toen ik een t9 pakket installeerde crashte de ipod volledig en kreeg ik hem niet meer aan de praat. Ik heb toen 114 moeten installeren via itunes.

Daarna startte die weer op (na hem geunlocked te hebben via iphone unlock). Gelukkig deed hij het toen weer. Echter de plaatjes van de hp12c en de games waren weg.

In installer kan ik de hp12c zelfs niet uninstallen, Hij geeft dan aan error this version of customize requires firmware 1.1.(123). Heeft dus te maken met het feit dat ik een hogere firmware heb. De games kon ik wel uninstallen maar krijg ik nu niet meer ginstalleerd.

Dit zijn nu mijn vragen:
1/ Hoe kan ik het programma alsnog de hp12c en uninstallen. Hetzelfde gebeurd met Lockbox.

2/ Ik gebruik de hp12c erg veel en de games zijn er niet op 114. Is er een programma om een firmware terug te gaan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Safari icoontje/programma verdwenen r1150rrrr iPhone Apps 11 18-10-10 13:49
verdwenen apps hean Archief 1 25-10-09 14:28
Calculator verdwenen Martijn Snels iPhone algemeen 10 29-06-09 20:17
na update versie 3 alle programma's verdwenen en omslachtige oplossing denico Archief 2 17-06-09 21:35
Instellingen verdwenen!! Funnyplay Archief 4 17-07-08 11:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:09.