//

Na lock op zwart en nu in restore... is er een oplossing

Na lock op zwart en nu in restore... is er een oplossing discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, plots zat m'n iphone vast. Zwart scherm geen reactie meer. Met home en aan/uit (6 sec) is hij weer tot leven gekomen maar nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-03-08, 19:17
GovertM GovertM is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Question Na lock op zwart en nu in restore... is er een oplossing

Allen, plots zat m'n iphone vast. Zwart scherm geen reactie meer. Met home en aan/uit (6 sec) is hij weer tot leven gekomen maar nu moet ik een retore/herstel uitvoeren van Itunes. Is dat nodig of er er een andere oplossing om te voorkomen dat ik opnieuw alles moet unlocken ed.

Kon op de wiki nog geen handige oplossing vinden... wellicht is die er wel.

Goof
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-08, 20:16
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

download iliberty+ en kies de optie jump out of recovery mode in tabblad other tools
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #3  
Oud 29-03-08, 21:52
GovertM GovertM is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard dank is groot!

gelukt natuurlijk. Super.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oplossing voor restore fronteer iPhone algemeen 1 24-05-10 09:51
Wi-Fi probleem, hoe mijn lock te omzeilen na restore? Nemisis2003 Wi-Fi 6 18-08-09 16:18
[Help !!] bij restore foutmelding 1600, nu zwart scherm !! wrc1 Archief 1 10-06-09 18:42
iPhone: iphone na restore nog steeds zwart scherm feZzoR Jailbreak 3 03-04-09 13:26
Oplossing gezocht! Bij zwart scherm(dus stand-by) kan ik vaak niet gebeld worden!! speeds iPhone algemeen 3 08-04-08 01:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:30.