//

iPhone start niet op na NL T9 install

iPhone start niet op na NL T9 install discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ongeveer een uurtje geleden via de installer op de iPhone van ifoneguide.nl/114 de Nederlandse T9 package gedownload en geprobeerd te installeren. Nadat hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-03-08, 13:27
mauritsvdven mauritsvdven is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Standaard iPhone start niet op na NL T9 install

Ik heb ongeveer een uurtje geleden via de installer op de iPhone van ifoneguide.nl/114 de Nederlandse T9 package gedownload en geprobeerd te installeren. Nadat hij met een error kwam, iPhone opnieuw gestart, maar hij startte niet meer op!
Nu probeer ik dit met iBrickr op te lossen, maar er gebeurt niets behalve dat het scherm het kabeltje + pijltje + iTunes icoontje weergeeft met een groene achtergrond.

Wat moet ik nu doen en wat heb ik daarvoor nodig?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-08, 14:26
deur12 deur12 is offline
• iOS 8.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Harderwijk
Berichten: 99
Standaard

Had gisteren een soort gelijk probleem, heb iliberty opnieuw laten draaien en alles deed het weer perftect.
  #3  
Oud 30-03-08, 14:30
mauritsvdven mauritsvdven is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Standaard

ik heb de iphone op aanraden van croiman met ziphone in de DFU mode gezet en met itunes de 1.1.4 firmware er weer op gezet. Ik ga m zo weer unlocken met ziphone (do it all)

daarna wil ik toch graag de T9 en nederlandse taal installeren.. Heeft iemand hetzelfde probleem gehad als ik en weet iemand hoe dat te installeren via installer zonder dat mn iPhone wéér crashed?
  #4  
Oud 30-03-08, 15:08
deur12 deur12 is offline
• iOS 8.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Harderwijk
Berichten: 99
Standaard

Nadat mijn unlock klaar was heb ik mijn simkaart erin gedaan en eerst verbinding gemaakt met draadloos netwerk,in instellingen de autolock op never gezet en toen installer geopend, sources update en BSD subsystem geinstalleerd. Toen via ifoneguide de t9 en verdere ned. instellingen gedaan.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
na install via cydia, start mijn 3gs niet meer op dweas Jailbreak apps en thema's 10 10-01-11 10:59
Windows: Outlook 2010 start niet meer op na install iTunes 9.2.1 Guest-20180925190238 iTunes 0 20-07-10 16:21
Linux: Itunes start niet meer op na install nieuwe versie tomdj iTunes 3 29-04-10 00:12
iPhone 3G: Na install 2.0 Iphone 1.1.4 Mail werkt niet meer pieter68 Unlock 16 04-08-08 18:53
Ik krijg install.app niet geïntalleerd Junior1986 Unlock [archief] 6 01-12-07 11:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:39.