//

Free Disk Space POP-UP

Free Disk Space POP-UP discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Wou daarnet even de update van Pinaist installeren en toen kwam er een kader dat ik video's of foto's moet verwijderen omdat ik bijna geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-04-08, 10:05
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard Free Disk Space POP-UP

Wou daarnet even de update van Pinaist installeren en toen kwam er een kader dat ik video's of foto's moet verwijderen omdat ik bijna geen ruimte meer vrij heb, hij installeert wel gewoon de apps. Bossprefs zegt ook dat ik nog maar 17mb vrij heb, dus had ik effe guitarist verwijdert maar na install van light kwam de popup er gewoon weer.

Is die pop up van Bossprefs ? Want had daarvoor veel meer apps en nooit zo'n popup gezien, nu alleen sinds de laatste update van Bossprefs. Dys heeft er iemand gelijkaardig probleem of ligt de fout hier bij Bossprefs ?

PS: Heb trouwens nog 5GB vrij voor muziek etc dus daar kan het probleem ook niet liggen.

Grtz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-04-08, 10:30
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Je progjes staan op een plek waar maar een gedeelte van je disk wordt voor vrijgehouden. Deze plaats zal door u volledig gebruikt zijn....
  #3  
Oud 01-04-08, 12:03
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Heb maar effe iLiberty+ font & ringtones payload geinstalleerd. Je kan jailbreak NIET uitvinken maar dat maakt nix uit, net getest op mijn al reeds jailbreaked iphone en alles ging perfect, heb nu inplaats van 17mb maar liefst 105mb vrij !
  #4  
Oud 01-04-08, 19:42
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Je kon ook gewoon BossTool instaleren en daarmee de mappen Fonts, Ringtones en Applications verplaatsen
  #5  
Oud 02-04-08, 10:26
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks Bekijk bericht
Je kon ook gewoon BossTool instaleren en daarmee de mappen Fonts, Ringtones en Applications verplaatsen
I now, maar kon het niet weerstaan om die optie eens te testen als men Iphone al jailbreaked was. Die Bosstool is idd erg handig maar ik lees er regelmatig problemen rond, vooral als je de applications folder gaat verplaatsen. Je kan ook maar max 98 of 99 apps installeren dus is een 250mb vrije ruimte wel voldoende
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Disk Dump arashrsf Desktop-applicaties 0 25-12-08 05:03
disk space bungieke iPhone algemeen 32 01-12-08 20:21
[1.1.2] Bericht "Warning, you are running out of disk space" shinobi Unlock [archief] 15 12-12-07 16:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:14.