iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Error Message sending SMS (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/10439-error-message-sending-sms.html)

mipe 22-02-08 12:57

Error Message sending SMS
 
Ik heb het voor telkens ik wil replyen op een sms van één welbepaald contact. Heb al alles geprobeerd. Van iworld tot het opnieuw instellen van de SMS centrale. Alles wat ik op dit forum gevonden heb, heb ik geprobeerd. Niets werkt.
Alleen als ik de inbox leegmaak, dus de berichtjes van die contact verwijder, kan ik versturen. Maar ik zou graag de smsjes bewaren van die persoon... en gewoon replyen zonder eerst altijd te moeten verwijderen...
Iemand die mij kan helpen met een ultieme oplossing?
Heb 1.1.2

dvandekemp 22-02-08 13:42

Hier ook een "sms verzenden" probleem. Tot voor 2 dagen terug kon ik nog gewoon mijn sms'jes versturen. Vanaf gisteren helaas pindakaas. Ik kan wel sms ontvangen. Ik heb een ge-unlockte 1.1.2 met Turbosim.
Wie o wie kan mij helpen?

dvandekemp 23-02-08 10:11

hmmm. Ik had voor een paar dagen terug ook 3 films toegevoegd aan mijn iphone, waardoor mijn beschikbare ruimte terugliep tot 2 gig. Deze morgen de films verwijderd, waardoor ik weer 5gig bsb heb en jawel, ik kan weer sms versturen.......
Toeval of niet, ik kan weer sms'en.

Alain2 01-04-08 00:49

sms fout bij verzenden
 
Ik heb een probleem met het verzenden met een sms naar bepaalde nummers in het begin na de upgrade kon ik gewoon normaal smsen naar iedereen maar nu als ik iets wil sturen naar bepaalde nummers zegt hij fout bij verzenden en lukt het niet, heeft iemand anders dat ook en is daar een oplossing voor?

R@MIREZ 01-04-08 10:32

Ik heb dat ook eens gehad onder 1.1.2. Wat hielp was alle SMSen van die contactpersoon verwijderen (ik zou voor de zekerheid maar alle SMS berichten van iedereen verwijderen). Daarna ging het verzenden weer.

Overigens zijn er meer mensen geweest met dit probleem. Een echte oorzaak/oplossing is nooit gevonden. DRAADJES ZIJN INMIDDELS SAMENGEVOEGD......("R")

Peter 01-04-08 10:49

heb dit probleem enkel gehad onder 1.0.2 en 1.1.1
vanaf de hogere FW versies niet meer voorgehad

DutchSecret 01-04-08 15:03

Dit heb ik gister gehad, terwijl ik dringend moest smsen. Nu doet hij het gewoon weer.

Alain2 01-04-08 16:52

Probleem is inderdaad opgelost nadat ik de conversatie van de persoon volledig verwijder, dan kan ik er gewoon mee smsen.

alvast bedankt, en wachten op een fix he...

R@MIREZ 01-04-08 17:28

Voor wat het waard is, bij mij is het probleem daarna nooit meer teruggekomen! Intussen zit ik nu op 1.1.4

aer0101 01-04-08 20:27

Error Message sending
 
Beste,

Heb reeds 2 dagen een Iphone.
Origineel een 1.1.2 OTB als ik me niet vergis.
Hij werd ge unlockt en is met turbosim nu 1.1.4

Ik kon berichten verzenden etc.
Maar opeens ging het niet meer en kwam er "Error message sending" op.
Kan iemand me helpen want het is echt dringend.
Heb al geprobeerd alles conversaties te verwijderen maar lukt nog steeds niet.

mvg

Minthe 01-04-08 21:56

Heb nu 1.1.3 en heb een een beetje hetzelfde probleem, alleen dan niet bij bepaalde nummers. Mijn iPhone geeft een error als ik een over het algemeen lang smsje wil versturen. Eerst duurt het héél lang, daarna een error. Na 10 keer proberen lukt het eindelijk. Eerst nooit problemen mee gehad.. iemand?

Minthe 01-04-08 21:58

Heb precies hetzelfde! Korte smsjes worden wel verstuurd en bij de wat langere smsjes krijg ik een error. Na 10 keer proberen lukt het eindelijk wel, maar het is inderdaad heel vervelend!

Minthe 01-04-08 22:00

Ik heb precies hetzelfde probleem...

"R" 01-04-08 22:11

Sinds gister heeft mijn vrouw, that is ... de iPhone van mijn vrouw, een 1.1.2, eenzelfde probleem. SMS verzenden geeft vaak een error, terwijl de sms vervolgens in zo ongeveer 9 van de 10 gevallen wel wordt verzonden....

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter (Bericht 90850)
heb dit probleem enkel gehad onder 1.0.2 en 1.1.1
vanaf de hogere FW versies niet meer voorgehad

Peter, ben je er ooit achter gekomen wat toen het probleem was?

"R" 01-04-08 22:12

Modbreak:

Even drie draadjes samengevoegd.
Geef bij evt. reacties even aan welke firmware jouw iPhone draait svp.



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:35.