iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Geen geluid met bellen (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/1044-geen-geluid-bellen.html)

Wi-Fi 28-10-07 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vormkrijger (Bericht 10262)
YES ik denk het .. zoals spree al zei
ik had ook het probleem dat hij bleef hangen op "Getting data.....;"
dus nieuwe baseband met oude firmware werkt niet
maar nieuwe FW met nieuwe BB wel :p:p:p

maarja .... ik ben toch af ge zopen .... :(:(:(:(:(

Getting data melding komt door Putty, kennelijk heeft die problemen in de 1.1.1 firmware.
Voor jou geldt in ieder geval dat je de iphone mag revigenisen als je al die problemen hebt, want er was 1 gouden regel en die zei:" never use anySIM twice".
Vervolgens zoals je al eerder gedaan hebt de complete mac handleiding weer volgen "independence".

ericvoigt 28-10-07 13:06

Hallo vormkrijger, in terminal als ik cd type wordt de verbinding verbroken. Kans dus geen bbupdater draaien. Als ik naar de versies kijk in About> dan heb ik Version 1.0.2 (1C28) en Modem Firmware 03.14.08_G. Een echte iPhone 1.0.2 toch? Toch moet ik nog steeds bij het bellen naar 2 keer klikken op 'Speaker' om geluid op het oorspeakertje te krijgen. Geld ook voor als ik een koptelefoon op heb. Inkomende telefoontjes doen het wel goed. Ook SMS lukt nog steeds niet. Wie o Wie weet een oplossing? Of moet ik alles Resetten en unlocken etc opnieuw doen?

Wi-Fi 28-10-07 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericvoigt (Bericht 10660)
Hallo vormkrijger, in terminal als ik cd type wordt de verbinding verbroken. Kans dus geen bbupdater draaien. Als ik naar de versies kijk in About> dan heb ik Version 1.0.2 (1C28) en Modem Firmware 03.14.08_G. Een echte iPhone 1.0.2 toch? Toch moet ik nog steeds bij het bellen naar 2 keer klikken op 'Speaker' om geluid op het oorspeakertje te krijgen. Geld ook voor als ik een koptelefoon op heb. Inkomende telefoontjes doen het wel goed. Ook SMS lukt nog steeds niet. Wie o Wie weet een oplossing? Of moet ik alles Resetten en unlocken etc opnieuw doen?

Dit wijst op het probleem wat ik vanmorgen aagekondigd heb en blijkt nu druppelend bij meerdere gebruikers te gebeuren.
Even via de installer het BSD Subsytem herinstalleren onder uninstall en je kan weer wel ssh gebruiken.
Succes

ericvoigt 28-10-07 23:22

Inderdaad, na updaten BSD Susystem kreeg ik weer toegang. Heb de hele riedel (BBUpdater etc en nieuwe restore, Unlock ipv Anysim etc.) geprobeerd en alles werkt weer zoals het was: uitbellen geeft, op het moment dat er verbinding is geen audio op de speaker (bij je oor). Even op speaker klikken maakt dat je het handsfree hoort nog een keer klikken maakt dat je het wel via de telefoon hoort (niet hands free). Zucht. Geen....opgeschoten. Iemand nog een idee?

ericvoigt 28-10-07 23:55

Goed nieuws, smsen doet het weer nav bovenstaande ! Alleen audio nog fixen.... :-) :-)

ericvoigt 30-10-07 21:55

En m'n audio doet 't ook weer. Nu werkte de in en uithaal truuk wel. Blijkbaar was het een 1.1.1 model en niet helemaal goed naar 1.0.2 teruggebracht.

MartinZ 03-11-07 13:13

Ik ben er ook helemaal uit.

iPhone terrug gebracht naar oorspronkelijke staat en update naar 1.1.1. en daar unlock.
Werkt perfect en helemaal blij.

Dit met dank aan Michael.

Groet,

Martin Zwart.

ericvoigt 03-11-07 17:55

Hey Martin,

Gefeliciteerd! Ga nu ook even zoeken naar de 1.1.1 oplossing.

naafje 22-11-07 18:41

Koning, hartelijk bedankt.

Toch ideaal zo'n forum

TheSpeedSkater 17-12-07 17:03

Ik had ook het audio probleem. Het probleem kwam pas na 1,5 maand. Paar keer stekker van headset erin en eruit en het probleem is opgelost.
Thanks!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:10.