Problemen met Ziphone discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde mijn iPhone modden met Ziphone. Vervolgens kwam er steeds de zelfde melding in beeld. Ik heb hem in 'recovery mode' gezet en toen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Problemen met Ziphone
Ik wilde mijn iPhone modden met Ziphone. Vervolgens kwam er steeds de zelfde melding in beeld. Ik heb hem in 'recovery mode' gezet en toen op herstel gedrukt in i-tunes.
Toen kwam dezelfde melding en heb hem weer in recovery mode gezet. Wat te doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk hier even: https://forum.iculture.nl/f59/i...ilibertyx.html
Verder is het wel handig te melden wélke melding er dan kwam.
|
|||
|
|||
de melding was:
BSD root: md0, major 2, minor 0 |
|
|||
|
|||
Heb iLiberty geprobeerd maar hij herkende mijn iPhone niet en kon zodanig geen opties selecteren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
EDGE problemen na 1.1.4 unlock ZiPhone | bagu | Unlock | 8 | 21-03-08 23:03 |
problemen tijdens Ziphone | sibrenposthuma | Unlock [archief] | 7 | 18-02-08 23:30 |
Problemen met 1.1.3 OTB + Ziphone/Independence | fruitella | Unlock [archief] | 6 | 17-02-08 09:51 |
ZiPhone 2.0 Met BL Downgrade!! | david007 | Unlock [archief] | 2 | 14-02-08 18:33 |
ZiPhone met bootloader 3.9 | AeronNL | Archief | 2 | 13-02-08 14:33 |
|
|