//

DRINGEND: iPhone loopt vast

DRINGEND: iPhone loopt vast discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) dat zou wel tof zijn.. maar hoe stuur ik hem op dan.. kan hem ook langsbrengen.. via mail?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 19-04-08, 12:47
rikss rikss is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 87
Standaard

dat zou wel tof zijn.. maar hoe stuur ik hem op dan.. kan hem ook langsbrengen..
via mail?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 19-04-08, 12:47
aer0101's schermafbeelding
aer0101 aer0101 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: kortrijk
Berichten: 172
Standaard

nja, adres?
__________________
Iphone 5 64GB 6.0
  #203  
Oud 19-04-08, 14:10
rikss rikss is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 87
Standaard

HEE custom firmware zou toch automatisch 3rd apllicaties erp knallen...? ik opende installer en zag dat subsystem niet geinstalleerd was of is het dan ergens anders geinstallerd via die custom firmware?

grtzz
  #204  
Oud 19-04-08, 14:21
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Als je BSD hebt geinstalleerd dan heb je het wel. Echter ziet Installer dat nog niet. Installeer daarvoor ook BSD uit de installer
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #205  
Oud 19-04-08, 16:18
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

inderdaad, het enige wat je opnieuw moet installeren is bsd en openSSH, anders kun je ook niet inloggen, ze staan er wel op, maar worden blijkbaar niet herkent of dergelijke.
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #206  
Oud 19-04-08, 17:27
rikss rikss is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 87
Standaard

inloggen tot wat precies?
  #207  
Oud 19-04-08, 17:31
rikss rikss is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 87
Standaard

ik zie ook verschillende application launchers.. wat houd dat ik? Xlaunch, Launcher en iLauncher... bijvoorbeeld...

ook Term-vt100? wat is dat dan....
  #208  
Oud 19-04-08, 17:35
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

dat je via pc kunt inloggen via usb kabel of Wi-Fi om allerlei veranderingen toe te passen in je iphone of te copieren enz... commando's uit te voeren in je iphone via putty enz...

Term-vt100 is een commander in je iphone zoals cmd in windows
  #209  
Oud 19-04-08, 17:54
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Als je BSD hebt geinstalleerd dan heb je het wel. Echter ziet Installer dat nog niet. Installeer daarvoor ook BSD uit de installer
Volgens mij hoeft dat niet, als je apps met Cydia installeert ziet installer dat ook niet
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #210  
Oud 19-04-08, 17:59
rikss rikss is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 87
Standaard

okee.. heb hem dus tog geinstalleerd... werken ze nu elkaar niet tegen???
  #211  
Oud 19-04-08, 18:15
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

verwacht het niet
  #212  
Oud 19-04-08, 20:13
rikss rikss is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 87
Standaard

heej yingie..

vooralsnog geen problemen met mijn iphone..

maar ik wil even kwijt..
mocht het nog wel gebeuren ga ik eens een restore in DFU proberen met Iliberty..
zijn er dan nog dingen die ik speciaal moet aanklikken aangezien mijn phone nu dus gepwnd is en zowel bootloader 3.9 en 4.6 heeft?

(naja iedergeval even jouw menig van wat jij dan zal laten doen door iliberty)

en dan zal ik hem alsnog even pwne en custom erop knallen...

bedankt alvast.....
  #213  
Oud 19-04-08, 20:51
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

hij is gepwned dus iliberty heb je in principe niet nodig. In, je hebt of 4.6 of 3.9 niet allebei
  #214  
Oud 19-04-08, 20:58
rikss rikss is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 87
Standaard

ohh maar in 10 sec kan ik wisselen... dus ik d8 beide haha
  #215  
Oud 19-04-08, 23:42
aer0101's schermafbeelding
aer0101 aer0101 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: kortrijk
Berichten: 172
Standaard

he rikss hoe heb je het opgelost?
mvg
  #216  
Oud 20-04-08, 04:40
rikss rikss is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 87
Standaard

bericht schrijf ik nu op phone! Nog steeds geen problemen! Ik heb dus gepwned toen custom erop.. En toen heb ik de tel. 30x ofzo uit en weeraangedaan en doet nu nog steeds en doe hem bewust regelmatig f aan en uit, bovendien me back up niet teruggezet! Maar ga r nog niet vanuit dat opgelost is en moet tot software zijn want als hardware is zal het steeds op een bepaald moment gebeuren. Ik hou alles op de hoogte! Grtz
  #217  
Oud 20-04-08, 11:21
The one The one is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Standaard

heren,

Heb inmiddels zo`n beetje alles geprobeerd wat er aan opties is om hem weer aan de gang te krijgen, helaas alles zonder positief resultaat.

Heb nu winpwn geinstaleerd maar krijg de twee dll files niet te zien heb ze naar het mapje gecopieerd krijg wel de restore ipsw te zien en die kan ik aanvinken.
Zet dan keurig de phone in recovery maar word niet herkend door winpwn, wel door Itunes !!

Heb hem inmiddels ook al aan een mac gehad maar ook zonder rersultaat, heb zelf altijd met Ziphone gewerkt zonder problemen.

Het irritante is dat hij tijdens de software voorbereiding uit valt, heb via Itunes al heel wat fout codes gehad inmiddels. Heb ze allemaal keurig uitgevoerd maar kom geen steek verder

Iemand een oplossing ?
  #218  
Oud 21-04-08, 01:19
rikss rikss is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 87
Standaard

Goed, geachte AERO en yingie..

nu ik twee dagen lang mijn iphone probleemloos deed voorkomen is hij nu toch eerder deze avond vastgelopen...

MAAR, hier een maar.. ik heb nu geen last van een scherm dat wegvalt en ik heb geen last meer van het vastlopen bij 'slide to unlock'

Hij is nu vandaag 2x zomaar vastgelopen.. tijdens het gebruik van de iphone... 1x toen ik aan het smsen was en 1x tijdens internet....

ECHT ik weet niet wat er nu aan de hand is... moet er alleen wel bij zeggen dat ik me iphone voor het eerst en hopelijk voor t laatst heb laten vallen... na de val flikkerde het scherm en met uit en weer aan doen was dat verschijnsel weg... en deed het toen de hele dag gewoon goed, (om even duidelijk te zijn van zaterdag tot zondag middag)

nu zou je zeggen dat t gelijk door de val moet zijn... maar de 1e x astlopen was daarvoor al gebeurd en 1,5 dag later de 2e x dus ik neem aan dat het geen verband heeft.

--

Aero.. heb jij je phone gepwned inmiddels?

ik heb nu een nieuw probleem... en ga nu via DFU ilerty aansluiten... laat hem aan staan na herstel... om te kijken of het voorkomt als ik hem gewoon gerestored heb... zo ja... stop ik met het proberen en tijd erin te steken... zo niet dan ga ik weer pwne.. en is t hopelijk eens verlden tijd...
want na het pwne is het voorgaande probleem wel WEG!

grtzzzzz
  #219  
Oud 22-04-08, 00:04
aer0101's schermafbeelding
aer0101 aer0101 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: kortrijk
Berichten: 172
Standaard

ja hij is al gepwn, zelfde zoals u, hij gaat maar soms even rebooten, daar loopt hij nog 2 a 3 keer vast en soms ook weer eens serieus waar ik meer dan 20 keer mag proberen
  #220  
Oud 22-04-08, 02:29
rikss rikss is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 87
Standaard

heej Aero... wat ik je kan aanraden is het volgende... even leeggooien (hoe vervelend ook) opnieuw pwne... en dan via herstel met itunes Custom firmware erop zetten... sindsdien is mijn inclusief een kleine val toch echt stabiel en loopt niet meer vast bij side to unlock....!! (maar had hem nadat ik de custom erop had gezet.. ook heel vaak achter elkaar de iphone opnieuw op laten starten door hem steeds uit te doen.. maar wel rustig laten afsluiten en opnieuw opstarten na seconde of 10... je mertk dan ook dat hij soms de ene x erg lang moet afsluiten (dus voordat het wieltje verdwijnt en echt uit gaat) en op gegeven moment doet hij het elke x goed.. en steeds indezelfde tijdsbestek...
het probleem van ons zit/zat zo diep dat er veel geduld voor nodig is om op te lossen...

Mijn iphone loopt echt goed nu en is stabiel..
ik had echter vermeld dat hij 2x was vastgelopen.. maar de 1e x was toen ik hevig aan het internetten was met edge.. en muziek luisteren (dus zou kunnen dat het daardoor kwam)
2e x was op de dag dat ik hem had laten vallen...

en tot op hede is er nog niets aan de hand... vandaag ook veel dingen met de phone gedaan! bovendien per ongeluk vandaag en backup erop gezet bij synchroniseren van muziek... en dahct eigenlijk dat gelijk weer bingo zou zijn.. maar nog geen problemen.. alleen is hij nu weer engelstalig...

GEEN IDEE hoe ik dat weer hersteld krijg..? maar hopelijk leest yingie ofzo dit...

of dat ik de custom opnieuw erop moet doen.. maar tot nu toe ben ik erg te spreken over de custom....

grtzz! hopelijk komt het nog goed... het is iedergeval een goede les voor ons de volgende x een gesealde verpakking te kopen... als ik van te voren had geweten dat unlocken zo eenvoudig was.... hadik een nieuwe in doos voor minder geld gekocht!

maargoed...

ik ga er toch van uit dat het jouw ook moet lukken en misschien was het de val wel..... of dat het pas weg is bij de zoveelste unlock/herstel... wat ik vaker heb gelezen in topics...bij andere problemen.. you never know!

succes

Laatst gewijzigd door rikss; 22-04-08 om 02:33.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: [redelijk dringend] herstel met Custom Firmware loopt vast robin.b Jailbreak 13 19-10-10 14:43
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 11:02
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 14:33
iPhone loopt vast?? esthertjetje iPhone algemeen 2 15-05-09 12:28
iphone loopt vast joey28_8 Unlock [archief] 2 24-02-08 15:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:17.