iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Geen geluid (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/10500-geen-geluid.html)

cookie84 02-04-08 17:47

Geen geluid
 
Ik heb de ifoneguide.nl/113 gedownload ging helemaal top (eerst BSD subsystem gedownload want die had ik nodig voor NL nummerherkenning, daarna dus nummerherkenning gedownload en toen NL Taalcorrectie). Het rare is dat nu mijn speakers het niet meer doen. Ik hoor de andere persoon niet als ik bel, en er komt geen geluid als ik mijn iPod aanzet...
is dit vaker voor gekomen wat moet ik doen?

G1Sheoratan 05-04-08 14:45

Ik krijg geen geluid uit mijn iPhone, muziek speelt niet meer af (playknop kan ik wel touchen, maar weigert af te spelen), ook mijn instrumenten zoals guitar, piano e.d. krijg ik geen geluid uit (de toetsen reageren wel maar geen geluid).
You Tube geeft aan (Deze film kan niet worden afgespeeld) en als ik wordt gebeld krijg ik geen ringtoon te horen.
Dit gebeurde waarschijnlijk na het installeren van Tap Tap Revolution via het scherm Featured Installer, Tap Tap deed het niet, geen geluid, daarom erafgeknikkerd.
Dus nu zit ik met een iPhone zonder geluid en media, voor de rest doet ie het prima, spelletjes e.d.
Hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft zonder te restoren!
ps. ik zit nu op 1.1.4 via Ziphone met Bootloader 4.6 via BootNeuter.

phone-eye 05-04-08 17:17

Heb j edit probleem op kunne lossen? Ik zit met hetzelfde probleem...

ButcherJF 06-04-08 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door G1Sheoratan (Bericht 93726)
Ik krijg geen geluid uit mijn iPhone, muziek speelt niet meer af (playknop kan ik wel touchen, maar weigert af te spelen), ook mijn instrumenten zoals guitar, piano e.d. krijg ik geen geluid uit (de toetsen reageren wel maar geen geluid).
You Tube geeft aan (Deze film kan niet worden afgespeeld) en als ik wordt gebeld krijg ik geen ringtoon te horen.
Dit gebeurde waarschijnlijk na het installeren van Tap Tap Revolution via het scherm Featured Installer, Tap Tap deed het niet, geen geluid, daarom erafgeknikkerd.
Dus nu zit ik met een iPhone zonder geluid en media, voor de rest doet ie het prima, spelletjes e.d.
Hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft zonder te restoren!
ps. ik zit nu op 1.1.4 via Ziphone met Bootloader 4.6 via BootNeuter.

Na installatie van Bootneuter moet je je iPhone even helemaal uit- ('uitsliden') en weer aanzetten. Staat inmiddels ook in de handleiding. Mogelijk is daarmee iig het probleem van het geluid opgelost?

G1Sheoratan 06-04-08 23:40

Ach, ik had waarschijnlijk niet gewacht de 1ste X (kan mij dit niet voorstellen ;-), heb na de 2de X installatie van Bootneuter wel uit en aangezet hierna, maar probleem bleef.
Dus wederom DFU mode-Restore-Ziphone 3.0, en alles werkt weer.

'k ga weer genieten van mijn iPhone...

Jimmy_Boy 07-04-08 00:16

Wat je nog zou kunnen doen en dit was een oplossing voor mij week geleden:
Settings -> Genereal -> Reset -> Reset All Setings.

Mocht dat niet werken... restoren en opnieuw jailbreake... etc..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:11.