//

mail doet het niet

mail doet het niet discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) heb net mijn nieuwe iphone geunlocked met ilberty, alles werkte maar hij vergat al mijn instellingen, ik had gelezen dat dat wel eens vaker was. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-04-08, 17:48
meidan meidan is offline
• iOS 1.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 44
Stuur een bericht via MSN naar meidan
Standaard mail doet het niet

heb net mijn nieuwe iphone geunlocked met ilberty, alles werkte maar hij vergat al mijn instellingen, ik had gelezen dat dat wel eens vaker was.

Dus heb ik via de Pwnagetool mijn iphone gePwoned en de frimware er op gezet, maar nu kan itunes mijn mail gegeven niet mer synchroniseren, en het opstarten van de mail applicatie op de phone zelf werkt ook niet.

Weet iemand hier iets voor?
alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! Jeroen iPhone algemeen 18 20-09-12 22:27
Trilfunctie bij nieuwe mail doet het niet Stefanuzz iPhone algemeen 0 20-10-10 01:36
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? Broodplank iPhone algemeen 27 18-10-09 22:58
Inkomende Mail doet het niet meer! veeers iPhone algemeen 2 09-08-08 14:35
Helf van het scherm doet het niet meer... licious iPhone algemeen 6 20-05-08 19:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:37.