iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   iphone doet helemaal niets meer (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/10683-iphone-doet-helemaal-niets-meer.html)

punkeding 04-04-08 20:02

iphone doet helemaal niets meer
 
Wie kan mij helpen, mijn iphone wordt niet herkend in windows ,en ook niet in itunes.
Heb een systeem herstel gedaan helpt niets.
heb andere kabel geprobeerd werkt ook niet.
Bij iemand anders geprobeerd op de computer werkt ook niet.
De iphone staat in recovery mode maar wat ik ook ingedrukt hou ik krijg het niet werkend.
Is er eventueel een mogelijkheid om via een andere weg de iphone opnieuw te installeren?
Ook krijg ik het niet verbonden met winscp.
Zou het misschien kunnen dat de homebutton stuk is en dat die daarom nergens op reageert?

Welke iphone expert kan mij helpen, heel hartelijk dank alvast.

ArB 04-04-08 20:16

Als je beide knoppen ingedrukt houdt dan gaat hij uit. Dan in je usb steken en zodra hij aangaat moet itunes hem herkennen.

punkeding 05-04-08 00:27

het lukt niet , ik krijg wel itunes (stekkertje) in beeld op de iphone maar daar blijft hij even op staan en gaar vervolgens weer uit.
Komt misschien omdat ik een vrouw ben :p die hebben er meestal niet zoveel verstand van hihi grappie hoor.
Mocht je nog een tip hebben hoor ik het graag en ben al druk bezig wike uit te pluizen.

ArB 05-04-08 10:27

Weet je wel zeker dat het recovery mode is ?
Staat er niet toevallig een slide for emercency call ?

tanguy 05-04-08 10:55

Als het in recoverymode niet lukt zou ik toch ietwat beginnen panikeren denk ik,
volgens mij is er dan niet veel meer aan te doen?
maar inderdaad, kijk eens of je wel zeker in recoverymode zit ;)
met beide knoppen doe je hem uit,
vervolgens houd je de home-knop in,
en dan steek je hem in je dock..

punkeding 06-04-08 20:28

Ik ben bang dat die dan niet meer te redden is!Ik kan hem uit zetten met beide knoppen, dan gaat die weer aan,eerst appeltje, dan komt itunes in beeld en vervolgens gaat de iphone weer uit!En nog steeds wil de iphone geen contact maken met windows of itunes.
balen hoor als de iphone echt stuk is :(, heb er helemaal niets bijzonders mee gedaan.

Bedankt voor jullie hulp en medewerking.

Michael 06-04-08 20:35

Zet hem in dfu. Als je hem weer aan zet home en sleepbutton tegelijkertijd ingedrukt houden. Na tien seconden de sleepbutton (bovenop) loslaten en dan moet na een tijdje itunes zeggen dat hij een iphone heeft gevonden die moet worden hersteld. Dan herstellen. Ik hoop dat dit gaat werken

punkeding 06-04-08 21:53

dfu wil niet omdat de iphone al uit staat en ik hem niet in het menu aan kan krijgen.heb hem aangezet na 10 sec sleepbutton losgelaten, gaat wel op itunes staan maar wordt wederom niet herkend.
Bedankt voor het helpen!!in ieder geval.

Destiny 06-04-08 22:09

Je kunt hem altijd in DFU mode zetten hoor. En ik snap ook niet helemaal wat je precies bedoelt in je post

punkeding 06-04-08 22:40

Ik zal het duidelijk proberen uit te leggen.Mijn iphone kan geen contact maken met windows en itunes beiden zien de iphone niet.Ik heb een systeem herstel gedaan op mijn comp naar voordat itunes erop stond.Daarna alles er weer opgezet (comp).Mocht niet helpen krijg nog geen verbinding met de iphone niet in de comp en niet via itunes.De iphone staat uit, als ik het aanzet beide knoppen ingedrukt na zo`n 10 sec. de sleepbutton losgelaten krijg ik eerst het appeltje in beeld vervolgens het stekkertje van itunes, en er gebeurt helemaal niets.Na een seconde of 25 gaat de iphone helemaal uit, gaat weer aan op het appeltje en gaat weer uit.En zo gaat die aan en uit totdat ik het weer uitzet.Ook kan ik de iphone niet normaal opstarten.Het appeltje blijft komen.
Hoop dat dit wat duidelijker is.

Destiny 06-04-08 22:42

Waarschijnlijk kom je niet in DFU omdat je pc hem niet herkent. DFU mode kan alleen als hij goed geconnect is met je pc.

Probeer een andere pc...
Of doe het meteen goed en koop een mac

punkeding 06-04-08 22:53

heb al een andere pc geprobeerd, andere kabel, zou ik ook graag willen een mac.......maar ja ze zijn zo duur.En zeker is het het geld waard!!!Staat op mijn lijstje van: ....komt nog ;).Blijven dromen he.
Bedankt voor je hulp ik koop maar een zok denk ik kan de ipone in ieder geval mooi in de kast liggen.haha.

Michael 06-04-08 23:01

Punkeding ik heb je een pm gestuurd. Ik wil je best helpen maar dat gaat zo niet lukken Je kan langskomen of je iphone naar me opsturen. Een zokje is altijd goed:D

jetgadget 08-04-08 19:42

had er ook een die niet wilde 3 keer moeten proberen maar kwam uiteindelijk wél in de DFu mode , kwestie van niet opgeven....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.