Plots problemen met toevoegen adressen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ondervind plots problemen bij het toevoegen van een nieuw adres aan een contactpersoon. Wanneer ik "add new adress" aantik, kom ik op scherm met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Plots problemen met toevoegen adressen
Ik ondervind plots problemen bij het toevoegen van een nieuw adres aan een contactpersoon. Wanneer ik "add new adress" aantik, kom ik op scherm met 2 buttons "country code" en "home". Als ik één van de twee selecteer, krijg ik eerst heel even totaal zwart scherm en vervolgens gaat hij terug naar springboard...
Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Bedankt! Update: het probleem is nog erger: ik stel vast dat alle adressen die ik had ingegeven bij mijn contactpersonen niet meer te raadplegen zijn: telkens krijg ik de twee buttons, dan zwart, dan springboard...??? Update2: Ook "Clock" functioneert niet meer... ??? Laatst gewijzigd door Lode; 19-10-07 om 15:02. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb last van het zelfde probleem, heb je het inmiddels kunnen oplossen? en zo ja hoe
|
|
||||
|
||||
Wel erg raar probleem. Welke firmware hebben jullie beide?
|
|
|||
|
|||
1.02 maar ik denk het al te hebben opgelost na het herinstalleren van de languagepack, kreeg namelijk ook geen adressen meer te zien
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS blijft plots op applelogo met denkteken hangen | Graziella | iPhone algemeen | 8 | 12-03-10 14:39 |
iphone adressen syncen met itunes lukt niet | MarNick | iTunes | 2 | 14-05-08 11:02 |
|
|