Microfoon Iphone Bijna defect discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij bellen en gebeld worden heb ik een slecht geluid als ik in de hoek van de iphone druk bij de microfoon dan gaat het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Microfoon Iphone Bijna defect
Bij bellen en gebeld worden heb ik een slecht geluid
als ik in de hoek van de iphone druk bij de microfoon dan gaat het iets weg op handsfree of bellen via oordopjes werkt het perfect Weet iemand in de buurt van rotterdam een adres waar ik hem kan laten maken Groet witte |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je al geprobeerd hem met 1.1.4 te herstellen ??
|
|
||||
|
||||
Ik ben er achter via fixsuppport
zie hìer onder [FONT='Calibri','sans-serif']Naar alle waarschijnlijkheid is de signalcable defect. De reparatiekosten bedragen dan 150 euro incl. BTW en verzending. [/FONT] [FONT='Calibri','sans-serif']ik ga hem maar laten maken[/FONT] [FONT='Calibri','sans-serif']groet witte[/FONT] |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone | sinanyavuz | Odido (T-Mobile) | 16 | 31-03-12 13:14 |
Microfoon iphone? | Buuje | iPhone algemeen | 6 | 09-10-11 22:18 |
iPhone: iphone defect! | redrik | Jailbreak | 2 | 22-10-10 15:09 |
Microfoon defect? | maikbos | iPhone algemeen | 42 | 26-10-09 23:11 |
Iphone 2G Defect? | necarten | iPhone algemeen | 3 | 08-05-09 19:47 |
|
|