iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   fout bij herstellen (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/11089-fout-herstellen.html)

macmichel 12-04-08 13:08

fout bij herstellen
 
Ik heb mijn iPhone per ongeluk geupdate naar 1.1.4, nu wil ik hem jailbreaken met eerst iLiberty, ik start iLiberty+ (de laatste versie) en vink in de scherm Main alles aan.

Ik heb bootloader 4.6 dus volgens verschillende sites is iLiberty + de beste methode, en druk op free my iphone.

Ik wacht en wacht maar na 3 a 4 minuten nog niks, het lijkt of er iets vastloopt en op de iPhone zie ik ook niks gebeuren.

iLiberty geeft eerst aan "Entering Recoverymode" en dan Preparing jailbreak" op de iPhone zie je dan het iTunes logo met stekker en daar blijft het bij.

Ik had goede ervaring met ZiPhone, maar downgrade ZiPhone 3.0 de bootloader ook naar 3.9???

Nu probeer ik de iPhone te herstellen via iTunes, heb hem in DFU gezet en krijg ik na herstellen via itunes de volgende melding


http://img291.imageshack.us/img291/6...elding1vz8.png

Wordt ziek hier van, wat doe ik fout, ben nu ondertussenal een uur of 3 bezig om te herstellen en nieuwe jailbreak.

ButcherJF 12-04-08 13:48

Waarom doe je niet alsnog de Ziphone en evt. daarna bootneuter?

macmichel 12-04-08 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 97132)
Waarom doe je niet alsnog de Ziphone en evt. daarna bootneuter?

Dat lukte eerst niet, maar nu gebeurd er wel iets via ZiPhone.
Maar hij stopt nu en er staat in het scherm Unlocking 1.1.4... (1"38")

Is dit goed of gaat het weer fout.

Staat er nu al een minuut in, wacht nog even een minuut.

Michael 12-04-08 14:01

Je hebt een mac gebruik de pwnage

Fresh 12-04-08 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macmichel (Bericht 97134)
Dat lukte eerst niet, maar nu gebeurd er wel iets via ZiPhone.
Maar hij stopt nu en er staat in het scherm Unlocking 1.1.4... (1"38")

Is dit goed of gaat het weer fout.

Staat er nu al een minuut in, wacht nog even een minuut.

In ZiPhone alleen jailbreaken en activeren, dus niet unlocken. Dat doe je dan later met BootNeuter.

macmichel 12-04-08 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 97147)
In ZiPhone alleen jailbreaken en activeren, dus niet unlocken. Dat doe je dan later met BootNeuter.

Dan ga ik dat eens proberen, moet eerst de iPhone herstellen, ben nu al 4 uur bezig!!!

Maar weet je zeker dat dat werkt???, krijg trouwens nog steeds de foutmelding na herstellen.

Nu heb ik hem wel gejailbreaked maar loopt constant vast, ben nu weer bezig met herstellen.

Micronics 13-04-08 17:27

ZiPhone werkte prima bij mij. Het is mij niet geheel duidelijk wat ik nog met BootNeuter zou moeten doen. Kan iemand dat even uitleggen?

-kriis 13-04-08 17:37

zet hem eerst is in dfu mode! miss geeft die daarna geen foutmelding

Micronics 13-04-08 17:56

Hit DFU-Mode in ZiPhone 3.0
 
Te vinden in Advanced Features

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -kriis (Bericht 97755)
zet hem eerst is in dfu mode! miss geeft die daarna geen foutmelding


ArB 13-04-08 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micronics (Bericht 97746)
ZiPhone werkte prima bij mij. Het is mij niet geheel duidelijk wat ik nog met BootNeuter zou moeten doen. Kan iemand dat even uitleggen?

Ziphone downgrade de bootloader naar 3.9
Dit is helemaal niet meer nodig met de bootneuter. Want die kan een 4.6 BL gewoon unlocken in firmware 1.1.4

Zowiezo is iliberty veiliger dan ziphone

macmichel 13-04-08 20:40

inmiddels opgelost, omdat hij in de herstelmodus zat kon ik geen kant op.
ik zag opeens de optie in ZiPhone haal uit herstelmodus.

dit heb ik gedaan en ZiPone erover heen gegooid, en nu werkt alles.

Micronics 13-04-08 22:27

Super!

Je kan nog upgraden van 3.9 band naar 4.6 met bootneuter. wekrte bij mij na de ZiPhone ook prima. ZiPhone gooit hem kennelijk van 4.6 terug naar een 3.9. Kijk maar even of je dat nog wil doen. Kijk vooral rond in het forum en de Wiki hoe eea moet en probeer eens wat apps via de installer. ik vind zelf Parking Lot wel een leuke game en raad ook graag Labyrinth aan. Good Luck.

jarrid 25-04-08 07:53

macmichel , kan je me juist zeggen wat je hebt gedaan , ik hebook foutmelding 1011 en ik heb geen band , bleutooth of Wi-Fi meer op mijn iphone ...
alvast bedankt .

macmichel 25-04-08 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jarrid (Bericht 103857)
macmichel , kan je me juist zeggen wat je hebt gedaan , ik hebook foutmelding 1011 en ik heb geen band , bleutooth of Wi-Fi meer op mijn iphone ...
alvast bedankt .

ZiPhone geopend maar omdat mijn iPhone in herstelmodus zat kon ik hem niet jailbreaken.
Zoek naar het knopje die hem uit de herstelmodus zet en daarna do it all.

Dat heeft bij mij gewerkt.

jarrid 25-04-08 09:39

Was bij jouw ook Wi-Fi weg , imei nummer weg enzo ?

Destiny 25-04-08 09:55

Ik raad het iedereen eigenlijk aan om gewoon te restoren naar 2.0. Dat werkte bij mij ook, want ik had hetzelfde probleem.

Daarna downgraden naar 1.1.4 en de source van iClarified toevoegen. Met een app in deze source kun je downgraden naar de 1.1.4 baseband

travelmate517 25-04-08 10:08

Destiny geld dat ook voor mijn iphone.
Alles weg imei Wi-Fi bluetoth iccid en geen modemfirmware als ik bij info kijk op de iphone

Destiny 25-04-08 11:28

Ik kan het nooit garanderen maar het kan iig geen kwaad. Ik zou het gewoon proberen. Bij mij hielp het

jarrid 25-04-08 12:52

mischien een domme vraag , maar hoe restore ik naar 2.0 ? voor 1.1.4 vind ik genoeg maar 1.2.0 niet echt ...

yingie 25-04-08 15:11

Volgens mij kun je net zo goed restoren naar 1.1.4 (met 'shift' + 'herstel') en dan iLiberty+ of ZiPhone draaien.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:28.