iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Jailbreak onsuccesvol en meerdere problemen (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/11109-jailbreak-onsuccesvol-meerdere-problemen.html)

Jensie 12-04-08 18:17

Jailbreak onsuccesvol en meerdere problemen
 
Beste,

Ik heb net een iPhone 1.1.4 gekocht en deze wil ik unlocked etc. Daarom heb ik Ziphone 3.0 gedownload en op "Do it all" gedrukt.

Dat doet hij een tijdje en gaat goed zover ik weet. Nu start ik mijn iPhone op, maar nu staat er geen installer op mijn clipboard. Dus dat betekend dat jailbreak niet gelukt is. Nu heb ik het daarna nog een keer proberen te jailbreaken maar dat lukt mij maar niet.

Nu kom ik er ook achter dat mijn iPhone die eerst 1.1.4 was, na het unlock gebeuren etc gedowngrade is naar 1.1.2.

Weet iemand een manier om toch mijn iPhone te kunnen jailbreaken? Ik wil namelijk de nederlande taal installeren zodat ik ook nummers kan dialen e.d.

Ik weet niet hoe ik mijn iPhone kan restoren met Ziphone, ik ben te bang om fouten te maken.


Ook heb ik problemen met het gebeld worden. Als ik namelijk gebeld wordt gaat mijn iPhone vastzitten en als diegene ophangt verschijnd het scherm: slide to unlock. Als ik naar "Recents" ga gaat mijn iPhone weer naar het clipboard toe, het zelfde als ik een nummer probeer te dialen.

Ik hoop jullie genoeg informatie te hebben gegeven. Alvast bedankt!

PS: Voordat ik dit topic plaatste heb ik gekeken op het forum en de wiki maar dat hielp niets.

Jens

topke 12-04-08 18:27

Hoe weet je zeker dat hij 1.1.4 was voordat hij werd geunlocked?
Volgens mij was hij al 1.1.2..
Als je wil kunnen nummers intikken en sms'en lezen enzo zal je op 1.1.2 iWorld moeten installeren.. En kan je op 1.1.2 niet nog via jailbreakme dot com hem jailbreaken??

truckdiver 12-04-08 18:31

anders druk op herstel in itunes en draai ziphone opnieuw(do it al)
nu zal er weln 1.1.4 opstaan

Jensie 12-04-08 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door topke (Bericht 97257)
Hoe weet je zeker dat hij 1.1.4 was voordat hij werd geunlocked?
Volgens mij was hij al 1.1.2..
Als je wil kunnen nummers intikken en sms'en lezen enzo zal je op 1.1.2 iWorld moeten installeren.. En kan je op 1.1.2 niet nog via jailbreakme dot com hem jailbreaken??

Ik kan helaas nog geen iWorld installeren omdat ik heb dan eerst moet jailbreaken. Ik zal zo eens jailbreakme proberen.

edit: Ik heb jailbreakme geprobeerd maar hij zegt dat jailbreakme al eens heb gedraaid. Dit heb ik niet eerder gedaan dus dit werk ook niet.

Jensie 12-04-08 19:30

Sorry voor de dubbelpost maar dit is belangrijk.

Ik heb een restore gedraaid naar 1.1.1 en daarna weer proberen met "Do it all". Helaas is het jailbreaken nog steeds niet succesvol gegaan, maar nu kan ik netjes mensen bellen, telefoongesprekken ontvangen en ik kan weer sms'jes ontvangen. Dit topic mag dus gesloten worden.

Erg bedankt voor de hulp die mij is aangeboden.

dennis9920 12-04-08 19:46

Als je dan op 1.1.1 zit moet je naar jailbreakme dot com gaan nou zal het wel moeten werken.

ArB 12-04-08 19:53

Gewoon iliberty downloaden en dan de jailbreak doen.

DaveyY 12-04-08 23:13

warom moet dit topic gesloten worden? je moet gewoon je iphone jailbreaken!
die installer is de uitvinding van de eeuw ;)

Jensie 13-04-08 19:20

Ik heb gewoon even jailbreakme gedaan en dat werkte gewoon perfect. Bedankt voor de tip, installer is gewoon super!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:28.