Anysim 1.1 werkt niet? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een 1.1.1 iPhone gedowngrade naar 1.0.2, en gejailbreakt. Deze heb ik net geprobeerd simlock vrij te maken met Anysim 1.1, maar het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Anysim 1.1 werkt niet?
Hallo,
Ik heb een 1.1.1 iPhone gedowngrade naar 1.0.2, en gejailbreakt. Deze heb ik net geprobeerd simlock vrij te maken met Anysim 1.1, maar het werkt niet. Anysim geeft wel aan dat alles gewoon goed is gegaan, alleen als provider staat er "Locked Sim". Bellen e.d. werkt ook niet. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Alvast bedankt! Update: Ik krijg ook een melding, met Unlock. Dan moet ik een pincode invoeren. Deze is dan correct (pin van de kaart), maar dan staat er dat ik hem moet aansluiten op iTunes om hem te activeren. Maar dit gaat natuurlijk niet. Laatst gewijzigd door BadSide; 20-10-07 om 03:09. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem!
Zowel met 1.0.1 als met 1.1.1 na gebruik van independence v1.3 beta
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2e instal anySim werkt niet; baseband aanpassen? | appeles | Unlock [archief] | 7 | 14-12-07 20:20 |
Anysim werkt niet help !! | MiRoJo | Unlock [archief] | 5 | 19-11-07 22:58 |
Anysim werkt niet | Tims | Archief | 5 | 27-10-07 16:35 |
1.1 van anysim werkt | Michael | Archief | 42 | 21-10-07 14:46 |
anysim werkt niet/blijft hangen... | minijob | Archief | 5 | 18-10-07 08:49 |
|
|