//

Bellen/SMS/ lukt niet ondanks juiste instal-methode

Bellen/SMS/ lukt niet ondanks juiste instal-methode discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja, ik weet het, zoekfunctie gebruiken maar ik zie nergens een topic die me vooruit helpt Ik heb vandaag mijn iPhone (week 51) gerestored naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-04-08, 17:47
Raoul Duke Raoul Duke is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 2
Standaard Bellen/SMS/ lukt niet ondanks juiste instal-methode

Ja, ik weet het, zoekfunctie gebruiken maar ik zie nergens een topic die me vooruit helpt

Ik heb vandaag mijn iPhone (week 51) gerestored naar 1.1.4. (stond 1.1.3. op) en via iLiberty+ geunlocked

Alles werkt goed, en ik heb via iCalrified.com de AppSupport 1.1.4. geinstalleerd nodig om te kunnen bellen (hij staat nu voor Belgie)
MAAR
linksboven zie ik het logo van BASE niet, alsook kan ik niet bellen noch sms'en
ik heb alles toch goed ingesteld? Ik zit even vast, en over een uurke moet ik al vertrekken en heb wel degelijk mijn GSM nodig (heb geen reserve)

Hopelijk kan/wil iemand me helpen? Weet dat er véél topics zijn, maar ik vind niets! Even in paniek :s

alvast bedankt

UPDATE

heb zonet Geohot Unlock gedaan (is voor FW 1.1.2. en 1.1.3. enkel) en het is gelukt, maar ik zou nu toch wle graag weten wat ik fout gedaan heb? Ik bedoel, het is toch niet nodig om na iLiberty+ nog es een unlock te gaan doen? dat doet iLiberty toch al? Ik snap er niets van, en ik moet morgen nog een iPhone unlocken
dus hopelijk kan er iemand me het één en 't ander wat duidelijk maken?

thanx

Laatst gewijzigd door Raoul Duke; 12-04-08 om 18:20.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-04-08, 18:42
Dwevbob Dwevbob is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 86
Standaard

Klinkt alsof je alleen de jailbreak en de activatie gedaan had maar nog niet de unlock.
  #3  
Oud 12-04-08, 18:47
Raoul Duke Raoul Duke is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 2
Standaard

Nochtans heb ik de unlock ook aangevinkt... Vind het héél bizar en vreemd, en wil dolgraag weten hoe ik erin geslaagd ben om het toch niet goed te doen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
0900 nummers bellen lukt niet zkimm iPhone algemeen 5 30-01-14 20:09
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet juud85 iPhone algemeen 3 08-07-09 19:02
Bellen met Iphone lukt niet ! Dennisss Archief 5 05-05-09 12:19
3G simlockvrij - spaanse methode (METHODE WERKT NIET) psholkamp Archief 17 29-03-09 14:57
bellen lukt niet na unlocken vanrumst Unlock [archief] 10 23-01-08 10:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:52.