Scherm defect??? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Jammer genoeg doet mij Iphone de onderkant niet meer Weet iemand misschien van waar is mijn scherm kan laten vervangen of moet ik Brand New ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Scherm defect???
Jammer genoeg doet mij Iphone de onderkant niet meer Weet iemand misschien van waar is mijn scherm kan laten vervangen of moet ik Brand New LCD Display & Touch Screen Digitizer 4 iPhone allebei vervangen of alleen Touch screen digitzer? wie kan me ermee helpen? </IMG>
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit probleem komt wel meer voor. Ik heb hier onder mijn neus een iPhone liggen met exact hetzelfde probleem. Kijk iig hier eens:
Schermgevoeligheid iPhone aanpassen: Touch Settings » Nieuws » iPhoneclub.nl Volgens sommige mensen zou je scherm terug werken als je de gevoeligheid een stuk hoger zet... Ik sta eigelijk op het punt net hetzelfde te doen.. |
|
||||
|
||||
https://forum.iculture.nl/f14/i...kt-niet-2.html
er zijn meerdere treads erover. En inderdaad, bij sommige personen werkt t door je gevoeligheid hoger te zetten, dat heb ik hier nog ergens gepost. wie zoekt die vind.
|
|||
|
|||
Ik heb het gedaan en het werkt! Althans.. deels.
Ik kan terug op het de vier onderste icoontjes drukken (bellen/ipod/mail/Safari), maar de allerlaagste zone blijft kapot. Hierdoor kan ik Cydia/installer.app niet gebruiken, waardoor in feite dus maar de helft opgelost is:-(. Nu goed, ik hoop dat jij nog net iets meer geluk dan mij hebt;-) (oja, en vergeet niet de waarde op 0,0 te zetten ipv op 16,0!) |
|
|||
|
|||
Help
Citaat:
Ik ben niet zo handig met iphone maar weet je misschien van waar ik het kan vinden want ikweet niet waat applications zijn in me iphone |
|
|||
|
|||
Heb je een mac of pc?
|
|
|||
|
|||
BEDANKT :D
|
|
|||
|
|||
Geweldig!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
half defect scherm (geen galsbreuk) | dsimons | iPhone algemeen | 2 | 06-07-09 15:39 |
scherm defect? | frangipaneman | iPhone algemeen | 0 | 11-05-09 12:14 |
Deel van mijn SCHERM SOMS DEFECT | Xavi_@ | iPhone algemeen | 2 | 20-09-08 19:17 |
gedeelte scherm defect | igregnl | Archief | 1 | 28-08-08 16:15 |
iPhone witte strepen in opstart scherm, defect kan niet scrollen niks werkt!!?? | iMario | Unlock [archief] | 1 | 20-04-08 02:50 |
|
|