Customize 2.0 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een vraagje. Weet iemand hoe je customize 2.0 op de iphone kan zetten. Ik heb het geprobeerd met thespicychicken source. Daar stond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
Ik heb een vraagje. Weet iemand hoe je customize 2.0 op de iphone kan zetten. Ik heb het geprobeerd met thespicychicken source. Daar stond de beta versie in, maar als ik hem installeer en open, springt hij na enkele seconden terug naar springboard. Ik heb FW: 1.1.4 |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Omdat ie 'beta' is is ie nog niet helemaal stabiel, maar hij werkt wel. STandaard moet je de app vier keer opstarten. Hij zal dan vier keer crashen, maar de vijfde keer zal ie het gewoon doen. Heeft even tijd nodig.
|
|||
|
|||
![]() en wat zijn die codes waar iedereen het over heeft bij de andere topic over customize 2.0?
|
|
||||
|
||||
![]() Die zijn er niet meer, die werden gegeven aan een paar mensen om de 'alfa'-versie te testen.
|
|
|||
|
|||
![]() alles gaat by my, maar enige dat hij niet overneemt van de themes is de background...iemand idee hoe dit komt/opgelost kan worden?
|
|
|
![]() Citaat:
|
![]() Heb zelf ook nog een vraagje c.q. klein probleempje. Ben wat aan het stoeien geweest met Customize 2.0 en heb nogal wat iconen e.d. veranderd.
Wel eerst een 'Original backup' gemaakt overigens. Ik heb het nu zo'n beetje zoals ik het wil -totdat ik weer iets mooiers tegenkom uiteraard- maar één ding is me niet naar de zin. Gemiste oproepen, nieuwe sms en mail worden (bij mij in de dock) weergegeven dmv een groen bolletje met witte tekst. Standaard is dat een rood bolletje. Ik heb inmiddels denk ik zo'n beetje alles weer vervangen, hersteld naar de originele backup, enz. enz, maar dat bollletje blijft groen. Niet heel ernstig, werkt ook, maar....... Is der iemand hier die weet hoe ik mijn rode bolletjes terug kan krijgen? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bij mij doet deze het niet... bij de laatste code invoeren zegt het programma dat deze directory niet bestaat
Help! |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
|
|
|
![]() Citaat:
Ik heb het als volgt opgelost:
|
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
|
|
|||
|
|||
![]() Hoe maak ik overigens een back-up? Heb dat nog nooit eerder bij de hand gehad...
|
|
||
![]() Citaat:
Citaat:
Is te downloaden via http://ipodtouched.net/repo.xml (deze source evt. toevoegen in Installer). Kan zijn dat ie wat moeilijk doet, hoort kennelijk bij deze app. Is overigens nog een beta, dus kan alleen maar beter worden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
customize | jochnn | iPhone algemeen | 1 | 12-06-08 16:54 |
Customize 1.1.3 | DertKesh | Jailbreak apps en thema's | 47 | 31-03-08 22:53 |
Customize 1.22 | topke | Jailbreak apps en thema's | 4 | 26-02-08 23:50 |
Customize | Jimmy_Boy | Jailbreak apps en thema's | 8 | 05-12-07 09:47 |
|
|