//

Mijn iPhone wil niet meer opstarten..HELP!?

Mijn iPhone wil niet meer opstarten..HELP!? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Mijn verhaal: Ik heb een iPhone US 8gb gekocht een paar weken geleden. Vandaag probeerde ik NES-emulator te installeren en met behulp van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-04-08, 22:13
bassiejjj bassiejjj is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Exclamation Mijn iPhone wil niet meer opstarten..HELP!?

Hoi,

Mijn verhaal:
Ik heb een iPhone US 8gb gekocht een paar weken geleden.
Vandaag probeerde ik NES-emulator te installeren en met behulp van de computer wilde ik enige games hiervoor installeren. NES gewoon via istaller gedaan, allemaal leuk en aardig. Toen de games, ik las dat dit makkelijk moest kunnen via het programma iBrickr, hiervan heb ik versie 0.91 gedownload en geinstalleerd.

Toen ik dit opstarte vroeg hij om de iPhone aan de computer aan te sluiten, dit heb ik gedaan, vervolgens zei het programma dat het wat moest downloaden: dit mocht maximaal 10 minuten duren, duurde het langer dan zou ik het programma af moeten sluiten en weer opnieuw op te starten. Het duurde langer dan 10 minuten en ik heb gedaan wat er stond.
Toen stond er dat ik kon kiezen voor twee opties, 1 hiervan was "boot" en de ander "recovery" geloofik, ik heb voor "boot" gekozen. Er kwam te staan dat als mijn scherm rood werd hij opnieuw op zou starten, en als hij groen werd ik via itunes op herstellen moest drukken: hij werd rood, maar er gebeurde niet wat er stond. Hij starte opnieuw op: Begin gewoon zoals altijd, het apple logo, maar daarna komen een hoop tekens door het beeld gevlogen en begint hij op een gegeven moment weer opnieuw met het apple logo en vervolgens weer die tekens... Dit gaat als maar door als een soort vicieuze cirkel...

Ik heb al heel vaak geprobeerd door de homeknop en de aan/uit knop samen langere tijd ingedrukt te houden, hem uit te zetten (dit lukte wel) maar als ik hem vervolgens weer aan zet gaat hij gewoon weer deze vicieuze cirkel doorlopen...

Als ik de iPhone verbind met de computer ziet de computer hem niet als een iPhone (niet in iTunes en ook niet in IBrickr), hij ziet uberhaupt niet dat iets met de computer wordt verbonden.

Ik weet niet meer wat ik moet doen, en het enige wat ik hierbij kan zeggen is HELP!?

Alvast bedankt,

Sebastiaan

P.S. Ik heb er een filmpje van gemaakt, ik ben nog bezig deze op internet te plaatsten, de link zal ik hier zo spoedig mogelijk ook toevoegen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-04-08, 22:24
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

In dfu zetten. Je iphone uitzetten en weer aanzetten met vingers op de home en sleep button. Na 10 seconden de sleepbutton (bovenop) loslaten de homebutton vasthouden tot itunes zegt dat hij een iphone heeft gevonden die hersteld moet worden en dan herstellen met fw 114
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 14-04-08, 22:27
bassiejjj bassiejjj is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Standaard

Oke, echt super bedankt! Ik heb nu het scherm voor mij dat hij met itunes is verbonden, maar als ik op herstellen druk ben ik dan alles kwijt? en is hij dan nog simlockvrij?
  #4  
Oud 14-04-08, 22:30
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Als je al 114 had blijft hij simlock vrij maar je moet wel weer activeren en jailbreaken
En je bent al je apps etc kwijt ja
  #5  
Oud 14-04-08, 22:37
bassiejjj bassiejjj is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Standaard

oke, in ieder geval bedankt voor je hulp!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3gs wil niet meer opstarten na lege accu broeders iPhone algemeen 2 27-04-11 20:31
Iphone 3g wil niet meer opstarten knijn iPhone algemeen 0 13-05-10 14:56
iPhone: iPhone wil niet meer opstarten met Blackra1n ThomasdB Jailbreak 22 21-04-10 16:52
iphone wil niet meer opstarten... Trandy Archief 1 11-05-09 23:24
iPhone wil niet meer opstarten na download app dematt iPhone Apps 5 12-03-08 22:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:02.