iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   WinPwn eindelijk beschikbaar (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/11298-winpwn-eindelijk-beschikbaar.html)

Michael 08-05-08 00:24

Ze willen hun eigen werk beschermen SoCool is dat nou nog steeds niet duidelijk :(

Dazzle 08-05-08 09:08

Kan je met die nieuwe Beta ook unlocken en activeren enzo ?

croiman 08-05-08 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dazzle (Bericht 109442)
Kan je met die nieuwe Beta ook unlocken en activeren enzo ?

jep natuurlijk, wa is bijgekomen tegenover versie ........18 is dat nu een soort iBuilder is verwerkt erin voor apps toe te voegen.
En de IPSW is nu ook sneller gemaakt.

Dazzle 08-05-08 09:40

Ok ik ga vandaag of morgen mijn iPhone ophalen, dan kan ik hem dus gewoon updaten naar 1.1.4 en dan unlocken,activeren,jailbreaken met WinPwn ?

croiman 08-05-08 09:41

inderdaad, eerst Pwnage toepassen op je iphone, daarna je eigen custom firmware maken, en via itunes deze firmware erin laden. veel plezier ermee

Mauske 08-05-08 12:19

Hmm, als ik met winPwn een nieuwe firmware in elkaar steek incl bootneuter ed, dan vraagt hij om bootloader bestanden.... Die heb ik op het net gevonden, maar als ik nu de custom firmware op mijn iphone zet en ik start hem op zegt bootneuter dat er bestanden ontbreken.... wie o wie kan me helpen..... Mijn iphone start daarna niet meer op.... Dan moet ik hem weer opnieuwe restoren en krijg ik hetzelfde probleem.

croiman 08-05-08 12:36

De bootloaders zelf heb je ook allebei geselecteerd bij de unlock instellingen voor bootneuter in winpwnage?

Mauske 08-05-08 12:53

Ja, zeker gedaan...

Dazzle 08-05-08 12:59

Heeft iemand een goede Tut voor me voor WinPwn ? Of wil mij goed uitleggen hoe en wat :) ?

Mauske 08-05-08 13:05

@Dazzle, wat verder naar voren staat een link met de uitleg over WinPwn.

Ik heb nu gemerkt dat als ik UPDATE BOOTLOADER doe en een firmware bestand maak, dat ik met dat firmware bestand dan de foutmelding krijg op de iphone dat er bepaalde bestanden missen..

Dus :
Bootneuter geeft dan aan dat er een paar bestanden missen en start de iphone opnieuw op waardoor dij op het bootlogo blijft hangen !

Foutmelding luidt : Couldn't find all required files... please check your installation of this app..

Misschien hen ik geen goede bootloader files ??
Wie heeft de goede, of de weg er naartoe !?

stef1234 08-05-08 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dazzle (Bericht 109548)
Heeft iemand een goede Tut voor me voor WinPwn ? Of wil mij goed uitleggen hoe en wat :) ?

als je engels kunt volg dan de link:D
iClarified - iPhone - How to Unlock Your iPhone With WinPwn [Updated]

Dazzle 08-05-08 13:55

Bedankt zal het eens doorlezen ! :D

yingie 08-05-08 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mauske (Bericht 109549)
@Dazzle, wat verder naar voren staat een link met de uitleg over WinPwn.

Ik heb nu gemerkt dat als ik UPDATE BOOTLOADER doe en een firmware bestand maak, dat ik met dat firmware bestand dan de foutmelding krijg op de iphone dat er bepaalde bestanden missen..

Dus :
Bootneuter geeft dan aan dat er een paar bestanden missen en start de iphone opnieuw op waardoor dij op het bootlogo blijft hangen !

Foutmelding luidt : Couldn't find all required files... please check your installation of this app..

Misschien hen ik geen goede bootloader files ??
Wie heeft de goede, of de weg er naartoe !?

Kijk hier even: iClarified - iPhone - How to Unlock Your iPhone With WinPwn [Updated] Staat onder 'step seventeen'. Verder kun je het eens proberen zonder upgrade van de bootloader. Bootneuter kun je altijd nog na afloop draaien om naar 4.6 te gaan.

En: je hebt wel die iTunes DLL-bestanden? Misschien ligt het daar aan? Geen idee, verder, ben niet zo'n Windows-kenner.

HowowcanIgo 09-05-08 22:47

Moet je bij het Pwnen met de nieuwste versie nog altijd die Itunes dll's overschrijven?
Want de dll's die ik gebruik om te overschrijven zijn ouder dan diegene van de update.

Bedankt,

Frederik

croiman 09-05-08 23:39

Kunt nog altijd die dll's gebruiken, das geen probleem, er is trouwens nog geen update van die dll's.

HowowcanIgo 10-05-08 11:02

Hallo,

Straks krijg ik mijn iPhone uit NY. Die is al unlocked volgens de verkoper.
Maar ik zou graag opnieuw beginnen.
Moet ik dan eerst restoren of updaten naar 1.1.4 via iTunes en dan Winpwn?

Bedankt,

HowowcanIgo

Michael 10-05-08 11:12

restoren en dan winpwn gebruiken

Nicolas246 10-05-08 14:07

Ik heb net mùij iphone us 16GB, ik ga winpwn gebruiken, maar heb nog enkele vraagjes. MAG ik er mijn simcard al reeds insteken voor ik eraan begin? Ik ga de tutorial gebruiken van iclarified.

Ga ik dan gewoon ook itunes kunnen gebruiken? Ga ik ermee kunnen werken zoals met een achte AT&T kaart?

Michael 10-05-08 14:10

Nicolas misschien moet je even goed lezen :mad: Je vragen worden overal al behandeld

croiman 10-05-08 14:12

Die kun je laten steken ja. Lees de handleiding maar goed en je komt er wel uit.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:36.