iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   WinPwn eindelijk beschikbaar (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/11298-winpwn-eindelijk-beschikbaar.html)

batalhador 20-05-08 22:32

Ja had dus moeten restoren heb nu geen geluiid

croiman 20-05-08 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door batalhador (Bericht 115445)
Ja had dus moeten restoren heb nu geen geluiid

tril switch aan staan? kan zijn da die per ongeluk af staan???
volume boost, ma als je net gerestored hebt, kun je direct nog eens doen, je hebt toch een verse instal erop staan.

KSH 21-05-08 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ugene (Bericht 115441)
heb precies hetzelfde gehad,heb hem via installer en ifoneguide exp repo weer ad praat gekregen.eerst restoren naar114 via itunes,daarna pwnen en met eigen ipsw weer installen zonder bootneuter erop.had toen weer geen signaal maar bootneuter via ifoneguide installed en deze via manual van deze club hierna ingesteld, en voila weer volle bak!


Bedankt het heeft gewerkt. Kan weer bellen :):):)

batalhador 21-05-08 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 115447)
tril switch aan staan? kan zijn da die per ongeluk af staan???
volume boost, ma als je net gerestored hebt, kun je direct nog eens doen, je hebt toch een verse instal erop staan.

Nachtje uitgelaten doe em aan en heb geluid :D

topke 21-05-08 17:00

Kan je custom logos ook verkrijgen zonder te moeten herstellen?
Kan je dus je iPhone pwnen zonder te moeten restoren en zonder te moeten herstellen naar je custom firmware?

croiman 21-05-08 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door topke (Bericht 115749)
Kan je custom logos ook verkrijgen zonder te moeten herstellen?

inderdaad

Citaat:

Kan je dus je iPhone pwnen zonder te moeten restoren en zonder te moeten herstellen naar je custom firmware?
inderdaad

ArB 21-05-08 22:03

Inmiddels zijn er binnen een dag 2 updates geweest.
1.0.0.2 is de laatste versie op dit moment :)

croiman 21-05-08 22:13

En de veranderingen zijn?????

ArB 21-05-08 22:18

Hij is niet erg communicatief daarover.:(

croiman 21-05-08 22:22

Als k nummertje verander, heb k ook een update dan???? :p

k probeer em voluit int weekend, eens kijken of ergens verschillen in files of dergelijke zitten.

hellboysz 22-05-08 06:53

Ik heb hem net (gister avond) 1.0.0.1 gechecked. hij is nog helemaal kaal ik zal vanavond de nieuwe versie effe checken :)

ps. Ik denk zelf meer sources in de 2de versie!! maar dat is een gok! ;)

gemmelos 22-05-08 08:23

update winpwn van zelf? nee he..?
want ik het 1.0.0.1 en er wordt hier gezegd dat er al 1.0.0.2 uit is.

mnidhk 22-05-08 09:40

Ik heb deze thread doorzocht maar niet gevonden:

Ik heb nu 1.1.1 en wil dus naar 114 met winpwn.
Als ik alles heb gedaan kan ik dan mijn gegevens( calendar,contacten etc) gewoon via itunes terugzetten??? maw, normaal maakt itunes een backup van alle gegevens. Als je dan synct dan worden deze gegevens terugezet.
( voor de goede orde: ik sync niet met outlook of iets dergelijks)

Ik heb gelezen dat je na de pwn actie je via een itunes een nieuwe telefoon moet aanmaken ipv syncen met een oude backup. Ergens anders staat dat iemand dat weer wel heeft gedaan.
Dus kan het of moet je bv via timecapsule eerst je gegevens opslaan en daarna terugzetten????

Bedankt voor je tijd!

SoundForge 22-05-08 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mnidhk (Bericht 115966)
Ik heb deze thread doorzocht maar niet gevonden:

Ik heb nu 1.1.1 en wil dus naar 114 met winpwn.
Als ik alles heb gedaan kan ik dan mijn gegevens( calendar,contacten etc) gewoon via itunes terugzetten??? maw, normaal maakt itunes een backup van alle gegevens. Als je dan synct dan worden deze gegevens terugezet.
( voor de goede orde: ik sync niet met outlook of iets dergelijks)

Ik heb gelezen dat je na de pwn actie je via een itunes een nieuwe telefoon moet aanmaken ipv syncen met een oude backup. Ergens anders staat dat iemand dat weer wel heeft gedaan.
Dus kan het of moet je bv via timecapsule eerst je gegevens opslaan en daarna terugzetten????

Bedankt voor je tijd!

Ik heb zelf de procedure gevolgd door eerst een backup via TimeCapsule te maken, deze backup via WinSCP in een apart aangemaakte directory op mijn PC geplaatst en, nadat alles achter de rug was, dmv WinSCP de gemaakte backup, die ik op mijn PC had opgeslagen, weer teruggeplaatst in de directory van TimeCapsule op mijn iPhone. Werkt(e) perfect! ;)

hellboysz 22-05-08 12:19

Citaat:

Ik heb nu 1.1.1 en wil dus naar 114 met winpwn.
Als ik alles heb gedaan kan ik dan mijn gegevens( calendar,contacten etc) gewoon via itunes terugzetten??? maw, normaal maakt itunes een backup van alle gegevens. Als je dan synct dan worden deze gegevens terugezet.
( voor de goede orde: ik sync niet met outlook of iets dergelijks)

Ik heb gelezen dat je na de pwn actie je via een itunes een nieuwe telefoon moet aanmaken ipv syncen met een oude backup. Ergens anders staat dat iemand dat weer wel heeft gedaan.
Dus kan het of moet je bv via timecapsule eerst je gegevens opslaan en daarna terugzetten????
Ik weet het niet zeker maar dit is volgens mij achterhaald! want ik maak gewoon backup's met itunes en zet ze gewoon terug! No problemo

Maar misschien heb ik mazzel :)
Misschien kan iemand mij bevestigen met het antwoord!

greets

ArB 22-05-08 13:13

Een restore terugzetten van itunes kan prima, mits je vorige backup maar ook van versie 1.1.4 was.
Je hebt kans dat mail crashed, maar daar is een fix voor.
Zie:
https://forum.iculture.nl/f14/i...n-1-1-4-a.html

ArB 22-05-08 20:14

En versie 1.0.0.3 is uit :D

Bugfixes zijn o.a.:

- GDI bug when adding custom logos fixed
- Winpwn installer app "no message" and button unclickable fixed
- iPhone/iTouch stuck on bootlogo screen fixed
- Various Bug fixes & features
Main Page - WinPwn

iMario 22-05-08 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 116236)
En versie 1.0.0.3 is uit :D

Bugfixes zijn o.a.:

- GDI bug when adding custom logos fixed
- Winpwn installer app "no message" and button unclickable fixed
- iPhone/iTouch stuck on bootlogo screen fixed
- Various Bug fixes & features
Main Page - WinPwn

lol net paar minuten geleden 1.0.0.2 geinstalleerd en nu die maar weer installeren :p

HowowcanIgo 22-05-08 22:21

Nu, ik heb de mijne gepwnd met de laatste beta.
Moet ik die nu opnieuw pwnen met de nieuwste versie (en dus ook restoren naar standaard 1.1.4)? Om daarna opnieuw een ipsw te maken en vervolgens dan te restoren op mijn iPhone? Want die muziek erop zetten duurt bij mij ongelooflijk lang (ik neem aan dat dit door mijn USB 1.0 komt en hoop dat dit veeeeeeeeeeeel sneller gaat met 2.0 :-D )

Bedankt,

Frederik

iMario 22-05-08 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo (Bericht 116294)
Nu, ik heb de mijne gepwnd met de laatste beta.
Moet ik die nu opnieuw pwnen met de nieuwste versie (en dus ook restoren naar standaard 1.1.4)? Om daarna opnieuw een ipsw te maken en vervolgens dan te restoren op mijn iPhone? Want die muziek erop zetten duurt bij mij ongelooflijk lang (ik neem aan dat dit door mijn USB 1.0 komt en hoop dat dit veeeeeeeeeeeel sneller gaat met 2.0 :-D )

Bedankt,

Frederik

je kan gewoon je custom firmware in de 1.0.0.3 versie doen hoor;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:35.