iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   WinPwn eindelijk beschikbaar (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/11298-winpwn-eindelijk-beschikbaar.html)

Tieme 10-06-08 22:51

hoebedoel je? ik heb van alles en nog wat op mijn iphone staan momenteel maar als ik ga pwneden ben ik toch alles kwijt omdat hij er nieuwe pwnd firmware opzet?

BadSide 10-06-08 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 125433)
Als je de iPhone eerst Pwned ben je niks kwijt, omdat hij alleen je bootloader patcht.
Als je daarna in iTunes gaat herstellen ben je wel zo goed als alles kwijt.

Mss een stomme vraag, maar als hij je bootloader patcht, krijg je dan meteen bootloader 4.6 als je 3.9 had? Want ik heb m'n iPhone een paar dagen geleden dus gePwnd, maar k wil gewoon mn originele Bootloader 3.9 behouden.

BadSide 10-06-08 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tieme (Bericht 125442)
hoebedoel je? ik heb van alles en nog wat op mijn iphone staan momenteel maar als ik ga pwneden ben ik toch alles kwijt omdat hij er nieuwe pwnd firmware opzet?

Precies zoals hij dat zegt. Als je hem alleen Pwnd raak je niks kwijt. Pas als je er nieuwe firmware op zet, (of restored), in iTunes, dan pas.

Destiny 10-06-08 22:53

Nee je behoudt de bootloader waar je op zit. Dus in jouw geval bootloader 3.9.

Waarom ga je niet naar bootloader 4.6 ?

BadSide 10-06-08 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 125445)
Nee je behoudt de bootloader waar je op zit. Dus in jouw geval bootloader 3.9.

Oke, mooi. Thx.

Waarom wel? Ik behoud liever m'n originele.

Destiny 10-06-08 22:59

Dat jouw iPhone standaard met 3.9 kwam, maakt helemaal niks uit.
Er zijn veel mensen die merken dat je beter signaal hebt met bootloader 4.6. Ook betere accu tijden wordt vaak genoemd. Zoek maar eens op Hackint0sh ;)

Ik had zelf ook een 3.9 bootloader. Zit nu op 4.6 + Neutered.

Er zit natuurlijk nog altijd een risico aan als je switcht naar een andere bootloader. Dat moet je wel goed onthouden.

BadSide 10-06-08 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 125450)
Dat jouw iPhone standaard met 3.9 kwam, maakt helemaal niks uit.
Er zijn veel mensen die merken dat je beter signaal hebt met bootloader 4.6. Ook betere accu tijden wordt vaak genoemd. Zoek maar eens op Hackint0sh ;)

Ik had zelf ook een 3.9 bootloader. Zit nu op 4.6 + Neutered.

Er zit natuurlijk nog altijd een risico aan als je switcht naar een andere bootloader. Dat moet je wel goed onthouden.

Hmm, moet het misschien toch maar een keer overwegen dan.

realg 12-06-08 10:45

goede morgen ik heb net gewinpwn maar iphone blijft angen op custum bootlogo heel proces goed gegaan tot het op opstarten itunes ziet hem ook niet meer advies altijd welkom ?? ik weet het niet meer

croiman 12-06-08 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door realg (Bericht 126309)
goede morgen ik heb net gewinpwn maar iphone blijft angen op custum bootlogo heel proces goed gegaan tot het op opstarten itunes ziet hem ook niet meer advies altijd welkom ?? ik weet het niet meer

Stond je iphone al op 114 firmware ?
steek iphone eens in via usb en houd de homebutton en power button tesamen ingedrukt tot recoverymodus.
K snap niet dat je er problemen mee hebt??? je hebt alleen gepwned ? nog geen custom-firmware erop geladen via itunes?

Tieme 12-06-08 19:41

ik ga vanavond mijn iphone pownen en restoren maar is het dan nog nodig om unlock jailbraik en het hele gebeuren te doen? alvast bedankt voor antwoord.

croiman 12-06-08 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tieme (Bericht 126622)
ik ga vanavond mijn iphone pownen en restoren maar is het dan nog nodig om unlock jailbraik en het hele gebeuren te doen? alvast bedankt voor antwoord.

als je de bootneuter in Winpwn hebt geselecteerd (activeren, neuter unlock) dan doet hij dat automatisch nadat je deze firmware hebt geladen

Tieme 12-06-08 19:51

Dus geen gekloot met ziphone enzo?

croiman 12-06-08 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tieme (Bericht 126638)
Dus geen gekloot met ziphone enzo?

helemaal niet, je steld alles in, welke apps je erop wilt in je firmware, steld bootneuter in, maakt je custom-firmware en laad deze in je iphone via itunes, bootneuter start automatisch op, en doet alles, daarna start hij nog eens op en vopila iphone kant en klaar

Tieme 12-06-08 19:57

kijk dat moet ik hebben.. Weet je heel toevallig ook hoe ik de links van al mijn repo's kan zien dat ik ze kan toevoegen in winpwnd?

croiman 12-06-08 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tieme (Bericht 126642)
kijk dat moet ik hebben.. Weet je heel toevallig ook hoe ik de links van al mijn repo's kan zien dat ik ze kan toevoegen in winpwnd?

in je iphone var/Mobile/Library/Installer/ daar staan al je source en local packs. plist copieren na je pc en openen met wordpad en voila

Tieme 12-06-08 20:06

Kijk dat moet ik hebben dat is makkelijk ;)

croiman 12-06-08 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tieme (Bericht 126649)
Kijk dat moet ik hebben dat is makkelijk ;)

graag gedaan

Tieme 12-06-08 23:18

hoe kan ik via itunes mijn eigen pwnd .ipsw selecteren om te restoren?

iMario 12-06-08 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tieme (Bericht 126715)
hoe kan ik via itunes mijn eigen pwnd .ipsw selecteren om te restoren?

in iTunes op je iPhone klikken en dan Shift ingedrukt houden en dan op restore klikken, je kan dan je custom firmware zoeken en openen en daar zal hij dan mee restored worden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:02.