iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   WinPwn eindelijk beschikbaar (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/11298-winpwn-eindelijk-beschikbaar.html)

croiman 20-04-08 02:24

je iphone gewoon PWNen, en naar itunes gaan en restoren met die custom-ipws , je iphone is direct activeert, jailbreaked en unlocked als degene de ipws (firmware) juist heeft gemaakt.

Dazzle 20-04-08 14:00

Dus dan selecteer ik in WinPwn die custom .ipsw ? en dan via iTunes die .ipsw op mn iPhone zetten ? ?

thefirstdon 20-04-08 14:17

Summer met geen mogelijkheid werkend
 
Ik heb versie 1.1.4 gekraakt met pwnage.
Ik krijg op geen enkele manier het summerboard werkend.
SMB opent wel en heb ook thems gedownload alleen als ik smb open en druk op Theme dan is ie leeg.
heb al at fixes hier en daar geinstalleerd maar niet helpt.
hoot graag van jullie

yingie 20-04-08 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dazzle (Bericht 101421)
Dus dan selecteer ik in WinPwn die custom .ipsw ? en dan via iTunes die .ipsw op mn iPhone zetten ? ?

Wnpwn pwned je iphone, de custom FW doe je via itunes

croiman 20-04-08 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thefirstdon (Bericht 101432)
Ik heb versie 1.1.4 gekraakt met pwnage.
Ik krijg op geen enkele manier het summerboard werkend.
SMB opent wel en heb ook thems gedownload alleen als ik smb open en druk op Theme dan is ie leeg.
heb al at fixes hier en daar geinstalleerd maar niet helpt.
hoot graag van jullie

Dan gewoon zien in je iphone met Winscp, naar je mappen library, der zullen er twee staan, in een van de twee ga je je theme's vinden en die verplaats je dan naar de juiste map (de andere library/summerboard)

Dazzle 20-04-08 14:27

Dus dan sluit ik mijn iPhone aan,open ik WinPwn,moet ik dan de normale 1.1.4 selecteren of de custom firmware die iemand voor me gemaakt via iPwned ?

Destiny 20-04-08 14:31

Altijd de originele. Als je eenmaal een custom firmware hebt krijg je deze niet nogmaals geopend in Winpwn

Dazzle 20-04-08 14:36

Oke dus als ik een Custom Firmware heb gekregen van een vriend, en ik heb een OTB iPhone dan hoef ik dus alleen te restoren via iTunes met de zelf gemaakte .ipsw ?

Destiny 20-04-08 14:39

Nee, dan moet je eerst Winpwn, daarna een originele 1.1.4 firmware selecteren. En daarna op iPwner drukken. Als dat klaar is moet je Winpwn afsluiten en de iPhone in recovery mode zetten. Als laatste start je dan iTunes op en herstel je naar je custom 1.1.4 firmware

Dazzle 20-04-08 15:58

Oke,dus als ik het goed begrijp gaat het zo :

1.Open WinPwn
2. Selecteer orgineel 1.1.4 firmware
3. Pwn je iPhone
4. Als hij klaar is,open je iTunes en zet je je iPhone in recovery mode en selecteer je custom 1.1.4 firmware (Die ik dan gekregen heb van een vriend die een mac heeft:D) ,laat hem gaan,en als die klaar is heb ik een unlocked,activated,jailbroken iPhone :D ?

Undertaxxx 20-04-08 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dazzle (Bericht 101501)
Oke,dus als ik het goed begrijp gaat het zo :

1.Open WinPwn
2. Selecteer orgineel 1.1.4 firmware
3. Pwn je iPhone
4. Als hij klaar is,open je iTunes en zet je je iPhone in recovery mode en selecteer je custom 1.1.4 firmware (Die ik dan gekregen heb van een vriend die een mac heeft:D) ,laat hem gaan,en als die klaar is heb ik een unlocked,activated,jailbroken iPhone :D ?

Waarom schrijf ik toch handleidingen :rolleyes:

KLIK HIER

Dazzle 20-04-08 16:30

Sorry man, niet gezien, bedankt !
Edit : Ik heb dan een OTB iPhone dus dan hoef ik hem toch niet in Restore mode te zetten ?

yingie 20-04-08 16:38

voor wnpwn moet dat wel, daar vraagt wnpwn zelfs om. Voor de restore in itunes met een custom firmware hoeft dat niet.

thefirstdon 20-04-08 16:42

Ik heb versie 1.1.4 gekraakt met pwnage.
Ik krijg op geen enkele manier het summerboard werkend.
SMB opent wel en heb ook thems gedownload alleen als ik smb open en druk op Theme dan is ie leeg.
heb al at fixes hier en daar geinstalleerd maar niet helpt.
hoot graag van jullie

ik heb de themes ook bij de andere summerboard geplaatst alleen zonder resultaat.
by the way, ik gebruik mac en fugu op 1.1.4

Dus is er nog een andere oplossing zodat ik de themes kan zien vanuit smb??

ravinja 20-04-08 16:45

misschien een hele domme vraag... Maar wat is er zo goed aan dit programma? Iliberty doet toch hetzelfde en meer met een paar klikjes?

yingie 20-04-08 16:59

als je een keer pwned kun je daarna telkens opnieuw in itunes herstellen. Dat kan bovendien met een custom-versie van je firmware. Theoretisch kun je dadelijk echter ook gewoon in itunes updaten naar een nieuwe firmware zonder opnieuw te hoeven unlocken en opnieuw al je third party apps te hoeven herinstalleren

Stiruam 20-04-08 17:33

In teorie wel ja alleen ik denk dat Apple hier een stokkie voor gaat steken... 1. in iTunes 2. in de firmware :p ze hebben de skills er voor dus ik ben benieuwd :p

Greetz, Stiruam

yingie 20-04-08 17:42

in het Dev Team zitten gelukkig ook slimme jongens, hèhè

Stiruam 20-04-08 18:11

Hehe jaja maar de dev's hebben niet de info en de aantallen (en de skills) die Apple heeft :p dus ik denk dat Apple ons altijd een stapje voor kan blijven. Echter bomt Apple het al niet al te veel zolang de sales maar niet dalen :p

Maar winpwnd zal de dev's wel een voordeel geven netzoals de dualboot methode :o Waar ik eigenlijk nog meer in zie

Greetz, Stiruam

nighttrain 20-04-08 18:58

Winpwn werkt niet meer
 
Elke keer als ik op de ipwner knop druk krijg ik de melding dat winpwn niet meer werkt.

Heb het opnieuw geinstalleerd maar steeds dezelfde melding. Alles tot en met het laden van de restore file gaat goed. Iphone in recovery, druk Ipwner en FOUT.

Itunes start wel op en meld dat de iphone in recovery staat.

Stiruam 20-04-08 19:03

Quote van de Main Page van WinPwn:
Citaat:

If winpwn crashes when you try click ipwner that means you don't have the itunes dll's grab them from here
Greetz, Stiruam

nighttrain 20-04-08 19:13

Thnx, had ze nog in de folder ItunesDll in WinPwn staan. Even verplaatst en alles keurig verlopen in minder dan 2 minuten. Alle appje zijn mooi gebleven. Hij was natuurlijk al unlocked met Bootneuter en had ook al 1.1.4.

Was dus niet echt nodig maar ja als het kan dan moet het.:D

jeremy14 20-04-08 19:25

is er al een tutorial in NL hoe je je iphone pwnd?
en die DLL in welke map moeten die gezet worden + de bootloaders?

Alvast bedankt

jeremy14 20-04-08 19:37

ik heb een probleem ik krijg dat hele verhaal van iphone pwnd blabla, het ipwn proces doet hij me telfoon spingt aan alles doet eht als voorheen maar dan gaat hij afsluiten, en zegt ipwn werkt neit meer...

wat meot ik nu doen???

Destiny 20-04-08 20:16

Je verhaal wat beter formuleren en meer ABN gebruiken ?

Undertaxxx 20-04-08 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeremy14 (Bericht 101609)
is er al een tutorial in NL hoe je je iphone pwnd?
en die DLL in welke map moeten die gezet worden + de bootloaders?

Alvast bedankt

Kan je volgende keer eens bij handleidingen zien mss ? :rolleyes:

Klik hier

jeremy14 20-04-08 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 101633)
Kan je volgende keer eens bij handleidingen zien mss ? :rolleyes:

Klik hier

Sorry, wist nog niet dat er al een war ik heb alle stappen gevolgd en hij doet telkens hetzelfde..?

hoe weet ik of ik een 64bit vista heb?

alvast bedankt

ButcherJF 20-04-08 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeremy14 (Bericht 101640)
Sorry, wist nog niet dat er al een war ik heb alle stappen gevolgd en hij doet telkens hetzelfde..?

hoe weet ik of ik een 64bit vista heb?

alvast bedankt

Vista/Configuratiescherm/Introductiecentrum/, dan rechtsbovenin klikken op meer details weergeven. Enneuh, ook Vista heeft een zoekfunctie ;)

Micronics 21-04-08 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thefirstdon (Bericht 101522)
Ik heb versie 1.1.4 gekraakt met pwnage.
Ik krijg op geen enkele manier het summerboard werkend.
SMB opent wel en heb ook thems gedownload alleen als ik smb open en druk op Theme dan is ie leeg.
heb al at fixes hier en daar geinstalleerd maar niet helpt.
hoot graag van jullie

ik heb de themes ook bij de andere summerboard geplaatst alleen zonder resultaat.
by the way, ik gebruik mac en fugu op 1.1.4

Dus is er nog een andere oplossing zodat ik de themes kan zien vanuit smb??

Summerboard Themes directory misschien read-only? check ff met ssh...

batalhador 21-04-08 21:40

Iemand al een idee wanneer een full winpwn release is?

Dazzle 21-04-08 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door batalhador (Bericht 102249)
Iemand al een idee wanneer een full winpwn release is?

Dat zou ik ook wel willen weten ..

ArB 21-04-08 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door batalhador (Bericht 102249)
Iemand al een idee wanneer een full winpwn release is?

Als hij genoeg donaties heeft gehad ? :D

Dazzle 21-04-08 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 102253)
Als hij genoeg donaties heeft gehad ? :D

Haha :P Als dat waar is doneer ik gelijk ! :eek:

ArB 21-04-08 21:49

Ik wacht het even af allemaal, want hij begint wel erg veel op zibri te lijken.

Toegegeven ik had niet eens verwacht dat het programma zou bestaan. Maar als hij het voor elkaar krijgt om hem echt helemaal af te krijgen dan ga ik ook doneren.

jetgadget 21-04-08 23:14

i 'm pwning it Right NOW.. :rolleyes:
Done.. startup met groot geel groen logo ... hmm you tube deed het niet verder alles werkend en youtubefixt...

nighttrain 22-04-08 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micronics (Bericht 102154)
Summerboard Themes directory misschien read-only? check ff met ssh...

Met BossPrefs in 1 click op te lossen met "Fix Permissions"

Dazzle 22-04-08 17:07

@ IRC van WinPwn staat het volgende :
Citaat:

Expect release soon. Tops few days.. Windows support no more qemu ( that means it's very fast ) | Don't ask for a release date, news will be in the topic or on the website

soCool 22-04-08 17:59

Hoe kan je het pwn proces eigelijk weer ongedaan maken?

yingie 22-04-08 18:23

Volgens mij door met Bootneuter je bootloder weer terug te brengen naar 3.9 of 4.6 (al naar gelang die origineel was bij je) en dan in iTunes weer 'herstellen' met Apple firmware.

thefirstdon 22-04-08 18:41

Ik heb alles gecheckt alles staat in de goede map en op 755 via fugu.
Bosspreffs gebprobeerte diverse fixes geprobeert maar nog steeds geen themes in smb te zien op de iphone.
Andere suggesties??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:28.