//

Wat is wijsheid

Wat is wijsheid discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste heren en dames, Ik heb al een tijdje mijn fijne Iphone, erg blij mee. Ik kreeg hem OTB met 1.1.2 bootloader 4.6. Dat was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-04-08, 02:30
metalmini metalmini is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar metalmini
Standaard Wat is wijsheid

Beste heren en dames,

Ik heb al een tijdje mijn fijne Iphone, erg blij mee.

Ik kreeg hem OTB met 1.1.2 bootloader 4.6. Dat was toen een probleem, dus heb ik zo een hypersim dingetje gekocht. Dit werkt als een trein.

Nou zijn er apps die ik graag wil gebruiken maar die crashen dankzij het feit dat mijn Iphone een oude versie firmware draait.

Nu is mijn vraag eigenlijk, omdat ik het ergens anders op het forum niet kon vinden, wat moet ik doen om firmware 1.1.4 te kunnen draaien?

Ik ben er al een tijd uitgeweest aangezien ik alleen de 1.1.2 unlock en jailbreak heb gedaan in combinatie met de hypersim.

Er zijn nieuwe hacks ondertussen uitgekomen maar kom ik dan wel onder de bootloader issue uit?

Is het handig als ik mijn hypersim gewoon blijf gebuiken? Zo ja welke unlock methode is dan aan te raden?

Als ik die upgrade doe ben ik al mijn instellingen en installed apps kwijt, is er een mogelijkheid om dat ook te syncen met mijn Mac?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.

PS ik ben Mac gebruiker en draai leopard, zou niet echt uit moeten maken zolang ik geen linkjes te zien krijg met Windoows upgrades ;-)

thnx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-08, 08:43
Hapsnap Hapsnap is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 31
Standaard

Hypersim verwijderen, restore naar 1.1.4, en vervolgens iLiberty+ draaien. That's all there is to it
  #3  
Oud 16-04-08, 09:41
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metalmini Bekijk bericht
Beste heren en dames,

Ik heb al een tijdje mijn fijne Iphone, erg blij mee.

Ik kreeg hem OTB met 1.1.2 bootloader 4.6. Dat was toen een probleem, dus heb ik zo een hypersim dingetje gekocht. Dit werkt als een trein.

Nou zijn er apps die ik graag wil gebruiken maar die crashen dankzij het feit dat mijn Iphone een oude versie firmware draait.

Nu is mijn vraag eigenlijk, omdat ik het ergens anders op het forum niet kon vinden, wat moet ik doen om firmware 1.1.4 te kunnen draaien?

Ik ben er al een tijd uitgeweest aangezien ik alleen de 1.1.2 unlock en jailbreak heb gedaan in combinatie met de hypersim.

Er zijn nieuwe hacks ondertussen uitgekomen maar kom ik dan wel onder de bootloader issue uit?

Is het handig als ik mijn hypersim gewoon blijf gebuiken? Zo ja welke unlock methode is dan aan te raden?

Als ik die upgrade doe ben ik al mijn instellingen en installed apps kwijt, is er een mogelijkheid om dat ook te syncen met mijn Mac?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.

PS ik ben Mac gebruiker en draai leopard, zou niet echt uit moeten maken zolang ik geen linkjes te zien krijg met Windoows upgrades ;-)

thnx
Je hebt een mac dus gebruik pwnage
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #4  
Oud 16-04-08, 15:49
metalmini metalmini is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar metalmini
Standaard

Ok ik heb nu 3 keer geprobeerd om te upgraden met pwnage, gaat niet zo lekker moet ik zeggen.

Het is ook nog niet gelukt. Itunes geeft de bekende 1604 error, erg fijn.

Wat nu? Een standaard restore terugzetten en daarna pas de custom?

Ik wil ook wel even weten wat pwnage nou eigenlijk doet. Maakt hij een soort image van mijn huidige iphone instellingen en verwerkt hij deze vervolgens in de custom firmware?
  #5  
Oud 16-04-08, 15:59
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Je hebt je iPhone waarschijnlijk vergeten eerst in iTunes te 'herstellen' ('alt' + 'herstel') naar firmware 1.1.4. (aangezien jij van 1.1.2 af kwam) Dat moet je wel eerst doen voordat je Pwnage gebruikt.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #6  
Oud 16-04-08, 16:05
metalmini metalmini is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar metalmini
Standaard

Aaa vandaar de verwarring, de tutorials op internet zeggen hier ook niets over BTW.

Dus eerst clean install van 1.1.4 daarna pwnage gebruiken, custom firmware bakken en daarna weer een restore maar dan de custom versie
  #7  
Oud 16-04-08, 16:06
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Yup, that's the idea.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Wat is nu wijsheid Baserati Jailbreak 1 05-01-11 23:19
iPhone: Wat is wijsheid : updaten of niet? mvveelen Jailbreak 5 17-05-10 03:46
Wat is nou wijsheid Bolink iPhone algemeen 27 31-03-10 15:07
iPhone: Wat is wijsheid August Jailbreak 9 23-04-09 16:11
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? Pietje123456 Archief 11 15-10-07 11:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:31.