itouch iconen 114 kan ze niet verplaatsen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een itouch naar 114 (be versie) geupdate maar als ik op de iconen blijf duwen, gaan ze niet wieblen ? ze bliven vast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
itouch iconen 114 kan ze niet verplaatsen
ik heb een itouch naar 114 (be versie) geupdate maar als ik op de iconen blijf duwen, gaan ze niet wieblen ? ze bliven vast staan.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee en dat zullen ze ook niet gaan doen want daarvoor moet je betalen als je de extra update doet bij Apple
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs iconen verplaatsen wil niet | JustinOtten | iPhone algemeen | 5 | 27-05-10 15:17 |
hoe kan ik iconen die ik niet gebruik verwijderen van het beginscherm??? | daximus | iPhone algemeen | 10 | 09-12-08 14:37 |
Iconen Summerboard verplaatsen lukt niet | ThomasS | Archief | 5 | 08-04-08 11:00 |
summerboard iconen verplaatsen | harmjans | iPhone algemeen | 3 | 02-04-08 12:58 |
[1.1.1] Iconen verplaatsen naar 2de summerboard | MP3-junky | Unlock [archief] | 5 | 09-12-07 19:57 |
|
|