//

Hopeloos: Unlock lukt niet

Hopeloos: Unlock lukt niet discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn 8GB US iPhone heb ik na problemen opnieuw geinstalleerd, was helemaal gelukt. Hierna heb ik proberen te updaten naar 1.2 (de nieuwe iPhone software). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-04-08, 14:48
desonnaville desonnaville is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 103
Standaard Hopeloos: Unlock lukt niet

Mijn 8GB US iPhone heb ik na problemen opnieuw geinstalleerd, was helemaal gelukt. Hierna heb ik proberen te updaten naar 1.2 (de nieuwe iPhone software). Deze 1.2 heb ik gepwnd maar na het updaten van de firmware kwam ik bij het scherm op de iPhone om te activeren. Had er niet zoveel zin in om uit te zoeken hoe ik dit kon oplossen, dus gelijk een restore gedaan naar 1.1.4 en met behulp van ziPhone de iPhone weer geprobeerd te activeren, jailbreken en te unlocken. Alles lukte hierbij behalve het unlocken.

Hierna heb ik het unlocken geprobeerd met iLiberty+. Ook hiermee lukte het mij niet om de iPhone te unlocken.

Al met al na een heleboel restoren lukt het nog steeds niet om te unlocken. Krijg overigens wel na het restoren foutmelding 1015, alleen houd dit volgens mij alleen maar in dat de iPhone niet uit DFU mode kan worden gebracht. Met indepence krijg ik m dan weer uit DFU mode, en kom dan weer gewoon in de iPhone.

Mijn iPhone heeft bootloader 3,9 en baseband 04.04.05. Het updaten van de bootloader lukt ook niet.

Iemand enig idee wat ik fout doe en hoe dit is op te lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-04-08, 23:37
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Zat op je iPhone OTB BL 4.6 en heb je eerder met Ziphone downgrade naar 3.9 gedaan?
Je zou BootNeuter kunnen proberen; dus naar BL 4.6 en knopje unlock ook aan. Installeren via de experimental repo van iFoneguide. Zie ook mails in dit forum voor screenshots.

succes, wellicht heb je dit al geprobeerd maar wie weet ook niet
  #3  
Oud 17-04-08, 23:38
sabatie sabatie is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 162
Standaard

denk je dat 3 verschillende unlocks achter elkaar iets goeds doen....
doe dit om het op te lossen maak een ipsw file met pwnage vink nu het vakje van autodelete bootneuter uit doe eer restore naar die custum ipsw
open bootneuter klik unlock en neuter uit en klik op flash (zou ook je bootloader naar 4.6 flashen ivm beter bereik(mijn mening))
als dat is gebeurd zie je dat je geen bereik meer hebt pak dan een ORIGINELE ipsw enzit die op je iphone via dfu!!
nu is je iphone weer zo goed als nieuw!!
en kan je hem helemaal opnieuw unlocken
aan jou de keus librty ziphone of pwnage
ik zou voor de laatste gaan kijk ook ff bij een ander topic daar kan je de custom bundle downloaden die ik heb gemaakt en kan je direct alle aps selecteren
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: unlock lukt niet Mac-in-tosh Unlock 0 16-04-11 12:31
iPhone 3G: Unlock lukt niet op 4.1 05.13.04 downgraden??? aeger Unlock 23 23-11-10 00:29
iPhone: jailbreak en unlock lukt niet dewit18 Jailbreak 45 22-11-09 18:06
iPhone 3G: Unlock lukt niet username Unlock 1 08-09-09 18:36
UNLOCK 4.6 lukt niet stefsegers Unlock [archief] 13 09-02-08 16:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:22.