//

Downgraden van 1.2.0 (2.0) naar 1.1.4

Downgraden van 1.2.0 (2.0) naar 1.1.4 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Goocky, jij hebt een andere afbeelding omdat je volgens mij al 1.1.4 weer op je iphone hebt staan. De afbeelding die iedereen heeft, is omdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 16-07-08, 10:14
Diftar Diftar is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 12
Standaard

Goocky,

jij hebt een andere afbeelding omdat je volgens mij al 1.1.4 weer op je iphone hebt staan. De afbeelding die iedereen heeft, is omdat ze 2.0 er op hebben staan. Volgens mij ben je al verder met prutsen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 16-07-08, 11:55
daanhockeyc1 daanhockeyc1 is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Misschien handig om de volgende keer de zoekfunctie daarvoor te gebruiken. Maar het kan zodra er een tool voor is om je iphone te hacken bijvoorbeeld pwnage of winpwn
Ok maar ik snap de balle van die zoekfunctie ik voer iets in en er komt niks
  #203  
Oud 16-07-08, 12:06
Moonya Moonya is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 11
Standaard

ik ben al zo ver dat ik in de recovery mode van 1.4 ben maar hoe kom ik daar nu weer uit? ik blijf maar die stekker met dat cdtje zien
  #204  
Oud 16-07-08, 12:43
groochy groochy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Paal, Limburg, België
Berichten: 52
Stuur een bericht via ICQ naar groochy
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diftar Bekijk bericht
Goocky,

jij hebt een andere afbeelding omdat je volgens mij al 1.1.4 weer op je iphone hebt staan. De afbeelding die iedereen heeft, is omdat ze 2.0 er op hebben staan. Volgens mij ben je al verder met prutsen

heb hem 1 min hard reset gedaan sleep/home en het scherm was zwart dan heb ik mijn vinger van de sleep/home afgedaan.
terug de home ingedrukt en terwijl de stekker ingestoken maar weer komt hij naar het scherm USB & iTunes

en hij word nog steeds niet gezien op de pc (itunes 7.5) ook niet door ibrickr

windows ziet het toestel als een iboot toestel, ik heb de driver al een keer of 5 manueel aangewezen dit ook zonder resultaat ben echt ten einde raad...
  #205  
Oud 16-07-08, 12:56
Moonya Moonya is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 11
Standaard

Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Iedereen op dit forum een dikke kus en in t speciaal de mensen van iliberty+. Met bloed zweet en tranen is mijn foontje gedowngraded . T heeft me een paar dagen gekost maar enfin, we zijn nu weer gelukkig. (alleen jammer dat ik mijn 1500 liedjes die erop stonden kwijt zijn. heb ik weer wat te doen de komende dagen)
  #206  
Oud 16-07-08, 13:55
AAIRWIN AAIRWIN is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

hallo iedereen,

ok ik ben echt hulpeloos lost nu.

ik heb dit gedaan:

Download de laatste firware: http://appldnld.apple.com.edgesuite....2_Restore.ipsw

Breng je iPhone in restore mode en selecteer de firmware

ik heb dus in itunes die de telefoon herkent. op shift gedrukt en de jusite firmware geselecteerd daarna op herstellen gedrukt. daarna krijg ik fout melding 20........

kom niet verder... hellup
  #207  
Oud 16-07-08, 18:41
kleut kleut is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: kerkrade
Berichten: 55
Standaard

Zou iemand mij kunnen helpen?

Alles wat in dit topic staat werkt niet bij mij krijg alleen maar itunes logo met usb kabel in mijn beeld. Itunes zegt dat hij in herstel mode staat en als ik shift herstel druk en dan 1.1.4 aanklik dan zegt die onbekende fout 20

Bij iliberty etc. pakt hij hem dan niet meer kan ik niks meer aanklikken of niks! Weet iemand wat ik fout doe? Of is andere manier hem terug te zetten naar 1.1.4?

Zelfde als bericht voor mij dus, kan iemand ons stap voor stap uitleggen wat wij moeten doen om terug te keren naar 1.1.4 (Want op pagina 1 dat werkt voor geen meter bij mij!)

EDIT:

Woow! Volgens mij ben ik nu terug het gaan naar 1.1.4!! opeens geen error melding toen ik pakket aanklikte

EDIT:

Fout 1601 krijg ik nu wat betekent dat?????????

Laatst gewijzigd door kleut; 16-07-08 om 18:48.
  #208  
Oud 16-07-08, 18:52
HorMar HorMar is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Van onderstaande stappen snap ik niet helemaal hoe deze uit te voeren (heb geen verbinding met provider..)

6. Ga naar de installer op je iPhone en voeg deze source toe: iClarified - Apple News and Tutorials

7. Installeer dan eerst BSD Subsystem

8. Zoek daarna het programma op in de map van iClarified waar je de baseband mee kan downgraden, en installeer deze. (ZORG DAT JE AUTOLOCK UITSTAAT!!!!!)

9. Daarna kun je via iTunes zoals de gebruikelijk manier een herstel uitvoeren en is je baseband weer gedowngrade naar 04.04.05_G
  #209  
Oud 16-07-08, 18:54
kleut kleut is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: kerkrade
Berichten: 55
Standaard

Maar wat kan ik doen tegen die foutmelding? 1601?

Laatst gewijzigd door kleut; 16-07-08 om 18:57.
  #210  
Oud 16-07-08, 19:10
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groochy Bekijk bericht
heb hem 1 min hard reset gedaan sleep/home en het
windows ziet het toestel als een iboot toestel, ik heb de driver al een keer of 5 manueel aangewezen dit ook zonder resultaat ben echt ten einde raad...
Kick 'm middels Ibrickr in DFU-mode (desnoods 2.0 via iTunes 7.7 er weer op zetten)
Dan worden namelijk de Apple DFU-drivers geinstalleerd en daarna wordt ie wel correct weergegeven,
Dan middels shift+herstellen 1.1.4 weer er op zetten, kan zijn dat je een foutmelding krijgt en dat maakt niet zoveel uit als het herstellen maar voltooid wordt, in mijn geval gaf iTunes aan dat de iPhone correct geinstalleerd was, je moet 'm in DFU-mode herstellen anders krijg je de meeste vreemde (halve) installaties.
Daarna evt. je Baseband downgraden via iLiberty+ of bijv. Ziphone zodat je weer kan bellen..
  #211  
Oud 16-07-08, 19:13
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleut Bekijk bericht
Maar wat kan ik doen tegen die foutmelding? 1601?
Zie mijn bovenstaande post
  #212  
Oud 16-07-08, 19:14
kleut kleut is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: kerkrade
Berichten: 55
Standaard

@ Shapezz,,

Ik krijg hem met beide programma niet in DFU! Hoe kan dit dan? Itunes zegt wel iedere keer iphone zit in herstelmodus je moet hem herstellen en zodra die dat zegt kan ik met ilibery ook niks meer!

Kun je me zeggen hoe ik dit dan doe?
  #213  
Oud 16-07-08, 19:15
groochy groochy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Paal, Limburg, België
Berichten: 52
Stuur een bericht via ICQ naar groochy
Standaard

heb hem op mac + itunes 7.5 staan word hij gevonden, kan herstellen maar geeft steeds fout 20 aan iemand hier een idee voor?
  #214  
Oud 16-07-08, 19:26
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleut Bekijk bericht
@ Shapezz,,

Ik krijg hem met beide programma niet in DFU! Hoe kan dit dan? Itunes zegt wel iedere keer iphone zit in herstelmodus je moet hem herstellen en zodra die dat zegt kan ik met ilibery ook niks meer!

Kun je me zeggen hoe ik dit dan doe?
Probeer 'm met iLiberty+ eens in normal mode te zetten, die optie heb je ook...
Als ie dan herkent wordt proberen in de DFU-mode te zetten (ook weer via iLiberty+) en dan moeten die drivers even correct geinstalleerd worden zodat ie 'm weer goed herkent (moet ie voor in DFU-mode staan) en dan kan je 1.1.4 er weer op zetten..
Reboot desnoods een paar keer en start iTunes een paar keer opnieuw dat wil ook nog weleens helpen..
  #215  
Oud 16-07-08, 19:27
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Groochy Je moet bij mac in Bibliotheek/Systeem/PrivateFrameworks Het mobileDevice.framework verwijderen Je moet ook itunes de-installeren met dit programma kan dat het beste AppCleaner (Gewoon het ikoon van itunes naar het programma slepen en delete indrukken, wel even bij preferences van het programma alle vinken uitzetten) Dan Mac opnieuw opstarten en itunes 7.5 installeren Dan moet het geen probleem meer zijn
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #216  
Oud 16-07-08, 19:51
ErikCreative ErikCreative is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 105
Standaard

Ik heb nu 12 maal een restore gedaan naar 1.1.4 gedaan in de DFU-Modus. Iedere x stopt de restore met een foutmelding 1603 of 1604. Weet iemand wat ik nog kan proberen?
  #217  
Oud 16-07-08, 19:59
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ErikCreative Bekijk bericht
Ik heb nu 12 maal een restore gedaan naar 1.1.4 gedaan in de DFU-Modus. Iedere x stopt de restore met een foutmelding 1603 of 1604. Weet iemand wat ik nog kan proberen?
Kijk even bij post #210
  #218  
Oud 16-07-08, 20:05
ErikCreative ErikCreative is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Kijk even bij post #210
Gebruik MAC maar zal kijken of ik met iBrickr iets in windows kan doen.
  #219  
Oud 16-07-08, 20:27
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

man man, begint onoverzichtelijk te worden.
niemand zin die er ervaring mee heeft om alles in 1 post te schrijven (handleiding+oplossingen van baseband tot errors)
die nadien eventueel in de wiki kan gezet worden
zou het zelf willen doen maar weet niet welke eerst te beginnen en heb zelf nog niet geupdate nr 2.0
__________________
at your service
  #220  
Oud 16-07-08, 20:43
ErikCreative ErikCreative is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Kijk even bij post #210
Ik stop ermee.. nu bezig in windows maar de 1601 foutmeldingen blijven me om de oren vliegen.
 

Labels
herstel, liberty, restore, unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: downgraden 3g van 4.1 naar 3.1.2 smirnoff Jailbreak 33 01-05-11 10:56
Downgraden van 3.1.2 naar 3.0 dannyhtek Archief 4 06-11-09 15:51
downgraden van 3.1 naar 3.0 rebeltje iPhone algemeen 13 11-09-09 13:27
iPhone: downgraden van 2.0.2 naar 1.1.4 speedyj Jailbreak 5 24-08-08 16:15
Downgraden van 2.0.2 naar 2.0.1 Vinzzz iPhone algemeen 11 23-08-08 09:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:56.