Downgraden van 1.2.0 (2.0) naar 1.1.4 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga m'n iPhone opofferen om het te proberen. Dus upgrade naar 2.0 en dan downgraden... Update: iTunes biedt 2.0 op dit moment niet (meer) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Ik ga m'n iPhone opofferen om het te proberen. Dus upgrade naar 2.0 en dan downgraden...
Update: iTunes biedt 2.0 op dit moment niet (meer) aan. De Store is zeker nog down. Laatst gewijzigd door Fresh; 11-07-08 om 23:29. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
@Fresh
Niet doen Het is wel even leuk, maar teruggraken is minderleuk. Het gaat wel maar je moet er veel moeite voor doen, en voor niets eig dus geupgrade @Haagze sf2 Met ZiPhone avtivatie geprobeerd, bleef in restore hangen... Dan naar DFU met ZiPhone , gebeurde niets En nu aant restoren naar 2.0 met itunes |
|
|||
|
|||
Ik ga het wel doen. Ik wil gewoon weten of het kan. Anders ligt m'n test iPhone ook maar niks te doen...
Wie geeft me even een linkje naar de officiële 2.0 firmware? |
|
|||
|
|||
ik kan niet van 04.05.04 naar 04.04.05
please help meeee |
|
||||
|
||||
aja test iphone, dan ist goed de mijne is ook test
|
|
||||
|
||||
Oke ik zit trug op activatie scherm van 2.0 das al iets...
|
|
||||
|
||||
Kan nog altijd niet in DFU, of ik doe iets verkeerd of het gaat niet met de 2.0 versie zoals in de wiki, is mss enkel voor 1.1.4?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zoek een beetje beter, via installer bootneuter
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan weet ik het ook niet, en ik zit ook vast...
Stomme upgrade 2.0 |
|
|||
|
|||
Wie o wie heeft de officiële 2.0 firmware al gedownload en wil deze via MSN naar me sturen?
|
|
||||
|
||||
Msn gaat dat niet wat traag? Maar goed, als je het wil proberen: koenie@hotmail.com
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem ook, op mijn pc en op mijn mac...Na vaak opnieuw zoeken naar een update vond iTunes hem uiteindelijk.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
wil je ook niet de de unlockte baseband ;-))))))
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ga nu de downgrade testen.
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
herstel, liberty, restore, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: downgraden 3g van 4.1 naar 3.1.2 | smirnoff | Jailbreak | 33 | 01-05-11 11:56 |
Downgraden van 3.1.2 naar 3.0 | dannyhtek | Archief | 4 | 06-11-09 16:51 |
downgraden van 3.1 naar 3.0 | rebeltje | iPhone algemeen | 13 | 11-09-09 14:27 |
iPhone: downgraden van 2.0.2 naar 1.1.4 | speedyj | Jailbreak | 5 | 24-08-08 17:15 |
Downgraden van 2.0.2 naar 2.0.1 | Vinzzz | iPhone algemeen | 11 | 23-08-08 10:58 |
|
|