//

Downgraden van 1.2.0 (2.0) naar 1.1.4

Downgraden van 1.2.0 (2.0) naar 1.1.4 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) dit scherm heb ik in iliberty+ en ziphone...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #681  
Oud 29-07-08, 18:12
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

dit scherm heb ik in iliberty+

en ziphone
__________________
at your service

Laatst gewijzigd door truckdiver; 29-07-08 om 19:06.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #682  
Oud 29-07-08, 19:52
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Gebruik je wel iTunes 7.5? Met een hogere versie lukt het namelijk niet.
Zelfs dat staat in het artikel
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #683  
Oud 30-07-08, 08:19
Phonerus Phonerus is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Lier
Berichten: 8
Standaard

OK ben zover, na veel gerommel met itunes (7.7) etc heb ik m'n iphone terug naar die 2.0 upgrade met als gevolg ik kan niets doen, tenzij ik em unlock

Wat is het beste dat ik nu vervolgens kan doen?

Ik ga em proberen in DFU te zetten met Ziphone, want krijg steeds de Recovery Mode hier, dan gewoon Michael's custom 2.0 versie installeren?
  #684  
Oud 30-07-08, 08:21
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phonerus Bekijk bericht
OK ben zover, na veel gerommel met itunes (7.7) etc heb ik m'n iphone terug naar die 2.0 upgrade met als gevolg ik kan niets doen, tenzij ik em unlock

Wat is het beste dat ik nu vervolgens kan doen?

Ik ga em proberen in DFU te zetten met Ziphone, want krijg steeds de Recovery Mode hier, dan gewoon Michael's custom 2.0 versie installeren?
Ik begrijp uit je verhaal dat je weer op 114 zit. Dan moet je je iphone in recovery zetten en niet in dfu en dan restoren met de custom 2.0
  #685  
Oud 30-07-08, 08:24
Phonerus Phonerus is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Lier
Berichten: 8
Standaard

114 ik weet het eig niet, ik zie gewoon zo iets van "locked sim" en een emergency call slider

meer kan ik niet doen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Ik begrijp uit je verhaal dat je weer op 114 zit. Dan moet je je iphone in recovery zetten en niet in dfu en dan restoren met de custom 2.0
Dat geeft de nummer "6" error in Itunes

Laatst gewijzigd door Michael; 30-07-08 om 09:54.
  #686  
Oud 30-07-08, 08:52
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phonerus Bekijk bericht
Dat geeft de nummer "6" error in Itunes
Dat komt omdat je het doet met itunes 7.5 ipv 7.7 dus eerst itunes updaten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phonerus Bekijk bericht
114 ik weet het eig niet, ik zie gewoon zo iets van "locked sim" en een emergency call slider

meer kan ik niet doen
Zie je een usb stekker of een bredere stekker?

Laatst gewijzigd door Michael; 30-07-08 om 09:54.
  #687  
Oud 30-07-08, 09:23
Phonerus Phonerus is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Lier
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Zie je een usb stekker of een bredere stekker?

USB stekker (altijd)

Ja ik verlies toch wel bijna de moed, stomme update

pff kweet echt niet meer wat ik ng kan doen...

Ok de DFU is me eindelijk eens correct gelukt

Nu werkt alles terug tot hier toe

Laatst gewijzigd door Michael; 30-07-08 om 09:53.
  #688  
Oud 31-07-08, 18:07
lesleyen lesleyen is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: nederland
Berichten: 30
Standaard

Ik heb me iphone nou trug van 2.0 naar 1.1.4 gezet met itunes 7.7 en gekraakt , en dan lukt het weer alleen met 7.5 , en 2.0 meestal fout 1604 , en dan weer met ziphone en dan weer met iliberty+ en dan weer met WINwnp enz.

als je iphone 1.1.4 is en hij doet het normaal zou ik hem lekker zo laten , naar 2.0 zetten in itunes 7.5 of 7.7 met de custom firmwire van micheal werkt ene keer wel en andere keer niet , en als je je eigen custom firmwire maakt dan moet je je itunes pwnen , dus waarom met die van micheal niet.

en wat is er beter aan 2.0?
  #689  
Oud 31-07-08, 19:27
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lesleyen Bekijk bericht
Ik heb me iphone nou trug van 2.0 naar 1.1.4 gezet met itunes 7.7 en gekraakt , en dan lukt het weer alleen met 7.5 , en 2.0 meestal fout 1604 , en dan weer met ziphone en dan weer met iliberty+ en dan weer met WINwnp enz.

als je iphone 1.1.4 is en hij doet het normaal zou ik hem lekker zo laten , naar 2.0 zetten in itunes 7.5 of 7.7 met de custom firmwire van micheal werkt ene keer wel en andere keer niet , en als je je eigen custom firmwire maakt dan moet je je itunes pwnen , dus waarom met die van micheal niet.

en wat is er beter aan 2.0?
Je kan alleen naar 114 downgraden in itunes 7.5
Je kan met de custom 2.0 alleen restoren in itunes 7.7
Ziphone niet gebruiken
winpwn (114 en 2.0) en iliberty (114) wel

Dus in 7.5 doet die custom van mij het niet en in 7.7 wel

Wat er beter is in 2.0 de AppStore
  #690  
Oud 03-08-08, 21:21
vonni vonni is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 12
Standaard

ik krijg de melding no services wat kan ik hieraan doen ?
  #691  
Oud 04-08-08, 18:50
nickyherber nickyherber is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Standaard

Hey mensen,

Ik laat over het algemeen bijna nooit wat van me horen, omdat ik alles zelf op probeer te lossen via dit forum (superforum overigens) maar ik ben ten einde raad.

Heb nl. alle mogelijke manieren geprobeert om mijn iphone (US, 8GB, 1.1.4.) na een update naar 2.0 weer terug te krijgen naar de 1.1.4. versie. Is wel gelukt dankzij jullie allemaal.

Maar er is een probleem wat mij niet lukt en dat is het terug krijgen van mijn bereik.
Het rare is dat de oude firmware er wel weer op staat (1.1.4.) met de baseband 04.05.04?????????? Geen idee of dat goed is maar in iig. heb mn iphone met itunes (7.5) gerestored naar de laats herkende iphone (mijne dus) en gelukkig alle fotos, contacten, smsje enz. weer terug. Ook herkend ie de Wi-Fi (mijn thuisnetwerk) in een keer. Ok herkend ie de sim wel maar krijg geen netwerk en ook geen bereik.

programmas die ik heb gebruikt zijn:

iLiberty+
iBricker
ZiPhoneGui
iTunes

en ik heb verder geen idee hoe ik het anders zou moeten doen?????

elke hulp is gewenst

mvg. Nicky Herber
__________________
iPhone 8GB firmware 1.1.3 > upgrade naar 1.1.4 jailbraked
  #692  
Oud 04-08-08, 19:48
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickyherber Bekijk bericht
Hey mensen,

Ik laat over het algemeen bijna nooit wat van me horen, omdat ik alles zelf op probeer te lossen via dit forum (superforum overigens) maar ik ben ten einde raad.

Heb nl. alle mogelijke manieren geprobeert om mijn iphone (US, 8GB, 1.1.4.) na een update naar 2.0 weer terug te krijgen naar de 1.1.4. versie. Is wel gelukt dankzij jullie allemaal.

Maar er is een probleem wat mij niet lukt en dat is het terug krijgen van mijn bereik.
Het rare is dat de oude firmware er wel weer op staat (1.1.4.) met de baseband 04.05.04?????????? Geen idee of dat goed is maar in iig. heb mn iphone met itunes (7.5) gerestored naar de laats herkende iphone (mijne dus) en gelukkig alle fotos, contacten, smsje enz. weer terug. Ook herkend ie de Wi-Fi (mijn thuisnetwerk) in een keer. Ok herkend ie de sim wel maar krijg geen netwerk en ook geen bereik.

programmas die ik heb gebruikt zijn:

iLiberty+
iBricker
ZiPhoneGui
iTunes

en ik heb verder geen idee hoe ik het anders zou moeten doen?????

elke hulp is gewenst

mvg. Nicky Herber
Zoek in dit topic op KiPhone
  #693  
Oud 05-08-08, 00:07
zuhoor zuhoor is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 39
Standaard

Nicky Herber,

Erase je baseband met Kiphone.
Download Kiphone en vink erase en debug aan en druk op start.
Je iPhone gaat wat cijfers en letters laten zien zoals tijdens het unlock procedure.
Na het erase doe je nog een keer een restore met itunes 7.5! zoals je dat ook tijdens het terugzetten naar 1.1.4 doet. Deze keer moet itunes als goed is ook geen foutmelding geven!
Gebruik na je resotre iliberty+ om je iphone te unlocken.

PS. na erase kan je iphone traag worden of geeft deze een foutmelding, dit is normaal! Na restore moet deze weer normaal zijn!
  #694  
Oud 05-08-08, 01:20
edob edob is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 20
Standaard

Ook ik ben in de denk tank gegaan. Een vriend van mij heeft zijn iphone per ongeluk geupdate. Doet niks en geeft het usb met itunes cd icoon zegmaar (soms heb ik er een slidebar bij voor een emergency call. Ik heb vanalles geprobeerd maar hij wil maar niet in de DFU mode. Ik weet dat iedereen dit probleem ongeveer heeft gehad, maar ik heb zowat ieder topic doorgespit en niks werkt.

Als ik hem in 7.7 wil restoren naar 1.1.4 geeft ie een error 20. Wil ik dit in 7.5 doen zegt ie dat de iphone niet word ondersteunt in deze versie van Itunes. Ik had hem zojuist normaal gehersteld (dus met FW 2.0) en dan komt dus de emergency call slide bar. Dan vind Iliberty+ hem ook maar ook hier krijg ik hem niet in DFU.

Wie kan mij OPWEG helpen. Als ik opweg kan komen kom ik al een heel eind. Maar ik ben hier al lang mee bezig zonder dat ik ook maar 1 stap verder kom.

Help.

Groeten

Edo
  #695  
Oud 05-08-08, 01:30
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edob Bekijk bericht
Ook ik ben in de denk tank gegaan. Een vriend van mij heeft zijn iphone per ongeluk geupdate. Doet niks en geeft het usb met itunes cd icoon zegmaar (soms heb ik er een slidebar bij voor een emergency call. Ik heb vanalles geprobeerd maar hij wil maar niet in de DFU mode. Ik weet dat iedereen dit probleem ongeveer heeft gehad, maar ik heb zowat ieder topic doorgespit en niks werkt.

Als ik hem in 7.7 wil restoren naar 1.1.4 geeft ie een error 20. Wil ik dit in 7.5 doen zegt ie dat de iphone niet word ondersteunt in deze versie van Itunes. Ik had hem zojuist normaal gehersteld (dus met FW 2.0) en dan komt dus de emergency call slide bar. Dan vind Iliberty+ hem ook maar ook hier krijg ik hem niet in DFU.

Wie kan mij OPWEG helpen. Als ik opweg kan komen kom ik al een heel eind. Maar ik ben hier al lang mee bezig zonder dat ik ook maar 1 stap verder kom.

Help.

Groeten

Edo
Zet hem handmatig in dfu Dat is uitzetten en weer aanzetten met vingers op home en sleepknop Na 10 seconden sleep loslaten en dan zegt itunes dat je iphone hersteld moet worden. Herstellen met 114 met itunes 7.5 Dan kan je ng niet bellen of je zet er een custom 2.0 op met itunes 7.7 of je gebruikt kiphone om de baseband te erasen dan weer herstellen met 114 en dan unlocken etc met iliberty
  #696  
Oud 05-08-08, 01:33
edob edob is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 20
Standaard

Micheal,

Bedankt voor je reactie. Ik mis op dit moment de slide bar dus, is dit erg? Want ik krijg hem nu echt met geen mogelijkheid in DFU. Moet ik eerst die slide bar hebben? (en hem dus weer restoren naar 2.0 in itunes 7.7?)
  #697  
Oud 05-08-08, 01:40
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edob Bekijk bericht
Micheal,

Bedankt voor je reactie. Ik mis op dit moment de slide bar dus, is dit erg? Want ik krijg hem nu echt met geen mogelijkheid in DFU. Moet ik eerst die slide bar hebben? (en hem dus weer restoren naar 2.0 in itunes 7.7?)
Je staat in restore mode even uitzetten met je vingers op de home en sleepknop en dan opstarten zoals boven beschreven
  #698  
Oud 05-08-08, 01:49
edob edob is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 20
Standaard

Beste Michael,

Ik krijg hem met geen mogelijkheid van het logo met het stekkertje en itunes uit. De manieren die jij zegt wist ik al, en ben ik al heel lang mee wezen *****n...

Hoe zie ik of die in de DFU mode zit? Want van een zwart of wit scherm is geen sprake..

Sorry voor de vragen, maar ik kom er echt niet uit!

Bedankt,

Edo
  #699  
Oud 05-08-08, 01:56
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Dfu is een zwart scherm
  #700  
Oud 05-08-08, 01:58
edob edob is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 20
Standaard

Dit gebeurd dus met geen mogelijkheid? moet je een foto zien van het scherm van de telefoon?
 

Labels
herstel, liberty, restore, unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: downgraden 3g van 4.1 naar 3.1.2 smirnoff Jailbreak 33 01-05-11 11:56
Downgraden van 3.1.2 naar 3.0 dannyhtek Archief 4 06-11-09 16:51
downgraden van 3.1 naar 3.0 rebeltje iPhone algemeen 13 11-09-09 14:27
iPhone: downgraden van 2.0.2 naar 1.1.4 speedyj Jailbreak 5 24-08-08 17:15
Downgraden van 2.0.2 naar 2.0.1 Vinzzz iPhone algemeen 11 23-08-08 10:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:46.