//

Iphone start niet meer op!

Iphone start niet meer op! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP Ik wou met Ziphone 3 de blucher.zip installer (install plugin bij advanced features). Maar dit proces is beeindigd, de iphone starte op (met veel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-04-08, 16:23
dennis3 dennis3 is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 51
Exclamation Iphone start niet meer op!

HELP

Ik wou met Ziphone 3 de blucher.zip installer (install plugin bij advanced features).
Maar dit proces is beeindigd, de iphone starte op (met veel tekst over het scherm) maar blijft nu steken bij die tekst.
Hij is aangesloten met de kabel aan de computer maar itunes vind geen iphone meer.
Als ik hem wil afzetten moet ik de homebutton en powerknop lang inhouden, dan start die terug op maar weer met veel witte tekst op het scherm en daar blijft het hangen.

AUB help, toch geen brick ?

EDIT: bij de titel is 'niet' vergeten door te haasten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-04-08, 16:30
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Aiai Nja hij boot nog dus t moet te fixen zijn knal em is ff in restore mode door bij boot de homebutton ingedrukt te houden... En restore em dan es opnieuw of gooi ZiPhone er dan opnieuw overheen... Suc6

Greetz, Stiruam
  #3  
Oud 20-04-08, 16:42
dennis3 dennis3 is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 51
Standaard

Ja ik hield die 2 knoppen niet lang genoeg in.
Het moet dus wel minstens 30 seconden ongeveer.
Dan herkent itunes hem terug en kan ziphone eroverheen.
Heb hem terug werkend!
Thanks
  #4  
Oud 20-04-08, 17:05
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Zie je wel de iPhone's vallen niet te brickn

Greetz, Stiruam
  #5  
Oud 20-04-08, 17:15
dennis3 dennis3 is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 51
Standaard

Ja al goed
Toch een super ding, buiten dat dit al de 2de keer is dat de installer altijd crasht na een bepaalde tijd. Hier vind ik niets anders voor dan ziphone er nog eens te laten over gaan...

Is er een manier om de installer application apart te herinstalleren?
Thanks
  #6  
Oud 20-04-08, 20:56
The one The one is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Zie je wel de iPhone's vallen niet te brickn

Greetz, Stiruam
Ben bang dat ik wel een brick heb, heb het zelfde verhaal met de tekst maar bij mij valt de phone uit .

Als ik hem dan weer aan zet zie je nog even wat tekst voorbij schieten en valt hij weer uit.
Heb al wat vragen gesteld maar tot op heden nog niet het juiste antwoord, helaas.

Heb jij nog opties ?
  #7  
Oud 20-04-08, 21:03
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Kun je hem wél in dfu-mode opstarten? Dan zou je in principe geen code meer over het beeldscherm moeten zien rollen.

Hoe activeer je DFU mode ?

1. Sluit je iPhone aan op je Mac of PC - en zorg ervoor dat iTunes openstaat.

2. Druk de "home button" en "power button" tegelijkertijd in.

3. Wacht totdat de "shutdown slider" verschijnt, blijf de buttons nog 4 a 5 seconden vasthouden.
de iPhone sluit nu helemaal af.

4. Laat nu de "power button" los, en hou de "home button" ingedrukt.
Er verschijnt geen apple logo, als deze wel verschijnt heb je de "power button"
te lang vastgehouden, probeer het dan opnieuw.

5. Wacht 5 a 10 seconden, iTunes geeft de melding dat er een iPhone is aangetroffen in "restore mode"
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #8  
Oud 20-04-08, 21:31
The one The one is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Standaard

Ja in dfu lukt meestal via Ziphone heb een pc , krijg dan het itunes logo en itunes reageert met de melding dat er een phone is met problemen die moet worden opgeknapt.

Geef itunes de opdracht, shift en 114restore itunes geeft aan phone voor te bereiden dan valt de phone uit.
En kunnen we dit nog een keer proberen maar na 50 keer geloof ik er niet echt meer in

ik heb de slider al een week niet meer gezien.

Toch een Brick ?
  #9  
Oud 20-04-08, 21:36
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Weet je, het klinkt niet goed wat je zegt, maar aan de andere kant ken ik maar weinig echte verhalen dat de iPhone gebrickt is. Ik denk bij jou eerder aan een soldeerpuntje dat los zit binnenin je iPhone ofzo. Maar goed, bij anderen lukt het na tig keer weer wel... Je zou eens langs kunnen komen bij mij, kijken of we 'm op de Mac kunnen fixen. Weet alleen niet hoever je van Venray zit.
  #10  
Oud 20-04-08, 21:46
The one The one is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Standaard

Thnx voor je aanbod zit in Adam, we hebben het al op een Mac geprobeerd helaas ook zonder verbetering.

Heb al een aantal maal gehad nadat hij was uitgevallen dat bij het aanzetten nog even de tekst voorbij schiet en hij dan weer uitvalt.

Zit al een week te *****n en heb dus alle progjes al geprobeerd, ben gister nog even met winpwn bezig geweest maar kreeg de twee dll files niet zichtbaar. Die moesten naar de map gecopieerd worden maar zie ze niet.

Ben op het Forum al redelijk wat vergelijkbare onderwerpen gezien, die tot nu toe ook allemaal op te lossen waren.
Zijn er bij jou meer problemen bekend met bijv soldeer puntje of vergelijkbaar ?

Grttzzzz
  #11  
Oud 20-04-08, 21:52
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Eigenlijk niet, het lijkt me echter een legitieme mogelijkheid. Er zullen altijd iPhones van de band rollen waar een handeling aan de lopende band misgaat.

Maar goed, als je al op een Mac hebt geprobeerd zal ik er waarschijnlijk ook weinig aan kunnen doen, hooguit Pwnage (want dat had je nog niet gedaan?) Verder kan ik alleen maar zeggen: blijven proberen... zo zijn er al heel wat ineens weer werkend gekregen (hoewel ik me besef dat je geduld op een gegeven moment opraakt).
  #12  
Oud 20-04-08, 22:01
The one The one is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Standaard

Nee klopt wat je zegt, kan altijd wat kapot aan gaan. Geef alleen de moed nog niet op ( de eerste met een officiele brick word een nieuwtje voor op de site)

Heb inderdaad nog niet pwange gedaan met nu bezig met winpwn maar wil ook niet helemaal zoals ik wil. Als ik de guide volg zou je de dll files naar de map moeten copieren , heb dit ook gedaan maar zie ze helaas niet staan in het venster wel de 114 custom restore. Erg vaag , loop hier dus ook vast.
Ben wel zo`n beetje door de opties heen geloof ik.
  #13  
Oud 20-04-08, 22:05
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Pwnage wél gaat werken voor je. Ik zou die tool op een Mac nog eens proberen want het zet meteen Bootneuter op je iPhone, waarmee je je baseband kunt flashen. Ik denk dat dan het grootste probleem opgelost is...

Edit: en ik kan je wel een custom firmware sturen (of de link daar naartoe).
  #14  
Oud 20-04-08, 22:08
The one The one is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Standaard

alles is welkom , wil graag dit verhaal afsluiten zoals iedereen dat doet.

Thnx voor je hulp.
  #15  
Oud 20-04-08, 22:12
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Hopelijk lukt het. En wellicht dat Windows-gebruikers je kunnen helpen met WnPwn en die DLL-files.
  #16  
Oud 21-04-08, 01:28
rikss rikss is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 87
Standaard

die dll files zitten in een map.. deze haal je uit de map... en die plaats je in de map van winpwn.. in die map van winpwn zitte ook allemaal losse bestandjes... en die dll bestandjes moet je ook los in de map gooien bij alle andere... DUSSSSS": 1. download je gewoon de dll bestand naar waar je normaal ook bestnanden naar dowloand. bijvoorbeeld: downloads, of mij ontvangen bestanden ofzo.. 2. klik op het bestandje.. zie je daarin 2 files.. deze 2 files haal je eruit door te kopieren en plakken in winpwn mapje.. die je gedowload hebt naar cwn> winpwn .....en 3. daar zie je dan een map genaamd winpwn.. waar ik het over heb. en daar klik je op.. zie je dan stuk of 15-20 bestandjes.. en 4. daar plak je die 2 dll files tussen en KLAAR!
  #17  
Oud 21-04-08, 13:20
The one The one is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Standaard

Tja ging het maar bij iedereen zo makkelijk als bij jou, na punt 4 van jou zie ik nog steeds de dll files niet in het winpwn scherm.
Heb een redelijke beschrijving van het forum met screenshots, heb precies gedaan wat jij zegt dat is tevens wat het forum beschrijft.

Kom dus helaas niet verder, kan de iPwner knop dus niet indrukken omdat het prog volgens mij de dll files niet ziet. Kan wel browse naar het 114 custom restore file die staat er ook gewoon in.

Erg vaag allemaal.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46
iPhone start niet meer op Jarhead Archief 0 23-10-08 17:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:02.