van 1.0.2 naar 1.1.4 met pwnage 1.1 mac probleem discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in Oktober 2007 een unlocked iPhone gekocht met 1.0.2 Nu ik zie hoe makkelijk pwnage 1.1 werkt wil ik mijn iPhone naar 1.1.4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
van 1.0.2 naar 1.1.4 met pwnage 1.1 mac probleem
Ik heb in Oktober 2007 een unlocked iPhone gekocht met 1.0.2
Nu ik zie hoe makkelijk pwnage 1.1 werkt wil ik mijn iPhone naar 1.1.4 updaten, maar krijg het volgende probleem. Bij het verzoek om de iPhone in Recovery te zetten, krijg ik niet het scherm met de kabel en iTunes logo maar een gele waarchuwing en verzoek dat iTunes een recovery moet doen, iTunes start en ik krijg van iTunes een box met verzoek Recovery, die ik cancel. De iPhone doet een reboot en start weer zoals hij was. Ik ben terug naar 1.0.2 en alles werkt zoals het was, niets gebeurt. Doe ik iets verkeert, waarom krijg ik niet het bekende recovery mode plaatje? Waarom start iTunes 7.6.2 ? Moet ik eerst een restore doen via iTunes naar 1.1.4 via Option-Restore? Moet ik eerst de iPhone 'virginizen" naar 1.0.2? Moet ik het maar proberen met Liberty+ ? Suggesties, please.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
eerst je iphone upgraden naar 114
dan activatie+jailbreak met iliberty dan pwnen daarna de pwned file erop zetten.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat hij eerst zijn baseband moet virginizen voordat ie kan restoren.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tips, maar het is gelukt en werkt prima.......
Ik moest eerst een restore van 1.1.4 via iTunes installeren, en kon vervolgens pwnage 1.1 voor mac gebruiken. Alles werkt. Nog bedankt allemaal....... |
|
||||
|
||||
Hm, ben blij voor je Denk wel dat we de noodzaak van 'virginizen' als je op 1.0.2 zit eens moeten herzien.
|
|
|||
|
|||
Ja idd dat was het eerste waar ik ook aan dacht, dat is altijd met die 1.0.2 unlockte met Anysim of iets dergelijks. Nja als ie het maar doet is het toch prima???
|
|
||||
|
||||
Yup. Is alleen vreemd aangezien we elke keer roepen: 'virginizen' en dat nu ineens niet meer hoeven... ben benieuwd wanneer de eerste problemen zich aandienen door niet te virginizen. Hoop het niet, uiteraard.
|
|
||||
|
||||
Zou gewoon voor de zekerheid altijd virginizen als je op 1.0.2. zit.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Adresboek Synchroniseren van iPhone naar Mac probleem! | macluit | iTunes | 13 | 23-11-11 23:09 |
Windows: Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud | 3gSpeed | iTunes | 2 | 20-12-10 18:59 |
iPhone: Van 3.12 naar 4.01 met pwnage lukt niet? | goofy17 | Jailbreak | 6 | 20-07-10 14:03 |
|
|